Opublikowano 9 stycznia 2024

Zwrot amazon.es

Zamówiłem aparat za 1700 euro z hiszpanskiego amazona. Dzien po odebraniu paczki zamkneli mi konto. Postanowiłem go zwrócić. Kazali mi zwrócić na własny koszt do słowackiego magazynu pomimo że na ich etykiecie pisało że Sered znajduje się w Hiszpanii. Zwrot zlozylem 10 grudnia a paczka byla juz u nich 14 grudnia. Pisalem do nich juz kilka razy ze paczka przyszla ale oni odpisywali ze jej nie maja i mam czekac 4 tygodnie. Nadal nie mam pieniedzy, co mam zrobic? Nie mam juz sily z tym amazonem i obawiam sie ze nie odzyskam tych pieniedzy
Aktualizacje społecznościowe

12 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika -WilQ-
    Jeśli płaciłeś kartą składaj wniosek o chargeback.
  2. Awatar użytkownika huberto0444
    mają straszny syf w tym amazonie, ja jak odesłałem telefon do niemieckiego amazonu nie chcieli oddać przez 2 miesiące pieniędzy pisząc, że odesłałem pustą paczkę napisałem do jeff@amazon.com przeprowadzili dochodzenie i oddali moje pieniądze to chyba obsługuje najwyższy dział w amazon
  3. Awatar użytkownika adam45648
    Sered znajduje się w ESlovaqia, taka logika Hiszpanów
    Opcja 1: paczka zaginęła w magazynie
    Opcja 2: magazyn nie ogarnął co od nich chcesz więc odesłał Ci dhlem na adres odbioru, np. adres paczkomatu. Bez twojego nr telefonu. Zwykle wraca 2,5 tygodnia. (Edytowano)
    Awatar użytkownika mrytoslaw_
    Autor
    odeslalem do slowacji i tak
  4. Awatar użytkownika adadadasdasdasdasdd_asdad
    coś się wyjaśniło?
    Awatar użytkownika mrytoslaw_
    Autor
    nope. napisalem do jeff@amazon.com, bez odpowiedzi. zlozylem chargeback i dzisiaj dostalem maila od amazona ze dostali informacje i pytaja jaki byl powod to im odpisalem ta sama historia ktora im pisalem z 10 razy. zobaczymy jak bedzie
  5. Awatar użytkownika kondzik47
    Wiadomo jak u Ciebie? U mnie znowu ta sama sytuacja. Mają paczke i elegancko mają mnie w dupie.
Awatar użytkownika