Ta okazja kończy się 31 maja 2024 o 21:59
467°
Opublikowano 11 godzin temu

Motocykl KTM 390 DUKE 2023 - kat. A2

23 700zł
Stacjonarnie: Ogólnopolska
Opublikowane przez
pepperowicz2021
Dołączył w 2021
13
1 469

O tej okazji

Dalsza wyprzedaż rocznika 2023. Mysle że warto bo 2024 kosztuje juz 27k. 1 cylinder, kategoria A2, klasa 300-400cm3. Konkurent Yamaha Mt03, honda cb300r, bmw g310r, kawasaki z400, yamaha r3, husqvarna svartpilen czy triumph scrambler. Spalanie 3,5l/100. Jesli ktos kupuje moto nie po to by leczyć kompleksy, a sprawnie poruszac sie po miescie to ten segment jest idealny.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

78 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Sulkov
    Lepiej dołożyć drugie tyle i kupić porządny rower. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Tomek_Łapiński
    Lepiej kupic parkową i przepić taniej wyjdzie
  2. Awatar użytkownika Aloscha_Kosti
    Fajny sprzęt , 44 Konie to już można polatać
    Awatar użytkownika dropszot
    Fajny sprzęt , 44 Konie to już można polatać
    Świetny sprzęt dla świadomych użytkowników z prawdziwą pasją. Idealny do polatania 120 km/h w terenie zabudowanym. Do tego po delikatnym podrasowaniu, jak się przygazuje, to można skutecznie ogłuszyć wszystko i wszystkich w okolicy.
    LwG chłopaki!
  3. Awatar użytkownika PoniU
    Oczywiście negatywne komentarze napisali tylko tacy którzy widzieli ten motocykl jako JPEG... mam duke i z czystym sumieniem polecam - już 5 lat śmiga i zero problemów. Na starcie polecam wyrzucić ten smieszny fabryczny tłumik i wrzucić akrapovic
  4. Awatar użytkownika deamian_pl
    Szczerze? Super Cena. Nie wiem jak z kosztami serwisu w KTM, ale generalnie 44KM w takiej cenie, z w pełni ledowym oswietleniem, RideByWire, z kolorowym wyswietlaczem (chyba nawet z lacznoscia bluetooth), to mega super opcja.

    Jesli w takich budzetach da sie teraz dostac nowe moto, to szukanie przez mlodych jezdzcow uzywanych sprzetow zaczyna tracic sens ;-)

    Ps. z doswiadczenia podpowiem, ze 400cm3 w zupelnosci wystarcza do wiekszosci drogowych zastosowan ;P, a spalanie <4l tez mniej boli przy dystrybutorze ;p
    Awatar użytkownika Sulkov
    Nie wiesz, co piszesz. Nawet nie warto wsiadać na mniej niż litrowego supersporta. Szczególnie, gdy ktoś ma naście lat i jeszcze nigdy nie jeździł - po co ma się od razu zrażać "bo to nie jedzie".
  5. Awatar użytkownika Rafal_Hud
    Uwaga dla wszystkich, którzy się zastanawiają - nie kupujcie nic co ma jeden cylinder. To strasznie wibruje. Dołóżcie kasy i kupcie cokolwiek co ma 2 cylindry. Ten 1 cylinder odbierze Wam całą radość z jazdy.
    Awatar użytkownika Piotr_Spiewak
    Mi radość z jazdy zapewnia jeden cylinder o ile ma więcej niż pół litra.
  6. Awatar użytkownika PrzemekRTS
    ADV w tej cenie i gitara
    Awatar użytkownika DarmozaDrogi
    Dokładnie jak by dali adv w tej cenie to zamawiam jeszcze dziś
  7. Awatar użytkownika Nabzd_rotaredom
    Z tych wszystkich,ystkich to kawasaki z400 - 2 cylindry, bez drgań, trwalsze i prawdziwe pełne 400 cm³ a nie kłamliwe ktm 390 co nie ma nawet 350cm³
    Awatar użytkownika pepperowicz2021
    Autor
    Mt03 tez ma dwa gary.
  8. Awatar użytkownika Another
    no i nie ma automata więc lipa
  9. Awatar użytkownika _Dzik_
    Cieknacy i wibrujacy syf
    Awatar użytkownika deamian_pl
    Niestety, uroki singli, z uwagi na charakterystykę silnika wibracji nie wytniesz.

    Co Ci cieknie w tym roczniku? Jak KTM zachował się w temacie gwarancji?
  10. Awatar użytkownika D3xrr
    Jesli ktos kupuje moto nie po to by leczyć kompleksy, a sprawnie poruszac sie po miescie

    myslalem ze 125 kupuje sie do poruszania po miescie a nie leczenie kompleksow

    a tu nawet 390 nie wystarczy zeby je wyleczyc?


    to ile mam kupic zeby je wreszcie wyleczyc?
    Awatar użytkownika mateuszkt
    Litra przynajmniej
  11. Awatar użytkownika Paweł33
    Jakieś dwugarowe szwenduro podobnej klasy ktoś poleca ? (Edytowano)
    Awatar użytkownika olaf.gruszka
    Polecam
  12. Awatar użytkownika PoCoPrzepłacać
    Szczerze mówiąc mi ktm nie rzypadł do gustu - 2 lata temu kupowałem moto na A2 i zdecydowałem się na bajaj bruzer 400 - silnik podobny ale praktyczniejsza kanapa
    Awatar użytkownika olaf.gruszka
    Rażesza Kutrapali dołożyli gratis ?
  13. Awatar użytkownika Scorpion_Bozy
    A te 37 Nm to przy jakich obrotach? Bo już tego nie napisali.
    Awatar użytkownika olaf.gruszka
    Przy 60k rpm
  14. Awatar użytkownika raxon
    Cena fajna. Skuter typu forza 125 drozszy
  15. Awatar użytkownika Steven_Johnson
    Podobna konstrukcja - Dominar 400. Dół silnika ten sam co tu, dużo części włącznie z uszczelnieniami lag od Duke'a. Oprócz tego, że silnik się kończy na 9000rpm i faktycznie czuć, że to jest 1 cylinder to nie ma absolutnie nic złego w posiadaniu takiego motocykla, zwłaszcza że tutaj cena jest całkiem spoko. Na co dzień jeżdzę motocyklami z 4 cylindrami, ale kilka tysięcy przejechałem ww., czyii gorszym kuzynem Duke'a i jest to chyba najmniejsza moc/pojemność jaką można komfortowo się przemieszczać do powiezmy 200km.
    Podsumowując: wszyscy powyżej narzekają, a ja uważam, że to może być całkiem fajny motocykl, zwłaszcza jeżeli ktoś nie jest gruby
    Awatar użytkownika Nabzd_rotaredom
    Bodyshaming
  16. Awatar użytkownika DarQ_
    Za niespełna 24k nowe , leciutkie moto na miasto - ideał na początek lub dla dziewczyny. Generalnie nie jestem fun-boyem KTM i sam osobiście wybieram zawsze moto japońskie ale rozumiem urok tych motocykli. Miałem okazję zrobić traskę około 60km po winklach na KTM Super Adventure 1290 i z każdym kilometrem wjeżdżałem się w niego coraz przyjemniej. Nie wybrałbym żadnego KTM jako jedynego uniwersalnego moto ale dużego Duka jak najbardziej( jeśli kiedyś portfel pozwoli) w garażu na głupawkę chciałbym mieć. Motocykle piękne, narowiste, kapryśne i za to właśnie się je kocha albo nie. Osobiście dodam że mam do nich duży respect ponieważ Koleżka zabił się sie na maszynie tej marki [*](dla zainteresowanych na yt szukać tagami KTM Mława Supermoto Czarny) (Edytowano)
    Awatar użytkownika kotwproszku
    Ja bardziej w temacie enduro/supermoto siedzę i jak sam jestem ogromnym fanatykiem japońców to KTM-y (szczególnie seria lc4) uważam, za bardzo udane i mało kapryśne. Podstawowy serwis i nie dzieje się z nimi absolutnie nic. Jedynie trzeba zwracać uwagę przy serwisie, kiedyś sporo ludzi miało problemy z biegami jak użyli nieoryginalną uszczelkę na połówkę silnika. Oznacza to pewnie dosyć dokładne pasowanie i trzeba się po prostu sztywno trzymać z częściami i momentami dokręcania, bo jest mniejsza tolerancja niż w innych markach.
  17. Awatar użytkownika Goro_
    Ale to wszystko drożeje, pamiętam jak MT07 była za 24tys z salonu.
    Awatar użytkownika Widziałemorłacień
    weź nic nie mów eh..
Awatar użytkownika