Niestety, ta okazja wygasła 31 minut temu.
1979°
Opublikowano 28 marca 2024
SUV Suzuki Vitara 1.4T Mild Hybrid
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
Radzio_o
Dołączył w 2019
754
4 386
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Wyprzedaż rocznika 2023.
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet mild Hybrid 2WD 6MT Comfort Plus w cenie 89900zł (95900zł)
Vitara kontynuuje historię kultowego SUV-a, który na rynku jest od ponad 30 lat. Najnowsza odsłona tego auta została doceniona za sylwetkę, zwrotność, komfort oraz dzielność także poza asfaltowymi drogami. Vitarę zdecydowanie wyróżnia atrakcyjna i opływowa linia nadwozia SUV z dużym prześwitem podwozia. Ergonomiczna i przestronna kabina oraz wysoka pozycja siedzeń oferują wygodę w podróży wszystkim pasażerom. Zaawansowany napęd na 4 koła AllGrip Select, który jest dostępny niemal we wszystkich konfiguracjach wyposażenia, wyróżnia model pośród konkurencji. Pod maską samochód może mieć jeden z dwóch silników benzynowych: 1,4 Boosterjet mild Hybrid (tzw. miękka hybryda) lub 1,5 DualJet Hybrid, a więc z technologią Suzuki Strong Hybrid. Obydwie jednostki napędowe zapewniają niskie zużycie paliwa i mniejszą emisję szkodliwych spalin (w porównaniu z silnikami klasycznymi).
Innowacyjny układ mild Hybrid w Vitarze z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.4 Boosterjet tworzy zintegrowany 48-woltowy starter/generator ISG 10 kW (wspomaga silnik momentem obrotowym rzędu 50 Nm), akumulator litowo-jonowy oraz przetwornica (z 48 do 12 woltów). Wyższe napięcie pozwala efektywniej wykorzystywać moment silnika elektrycznego podczas ruszania czy przyspieszania. System posiada nową funkcję pracy na biegu jałowym, która eliminuje zużycie paliwa podczas wytracania prędkości. Nowe rozwiązanie pomaga obniżyć spalanie i emisję dwutlenku węgla. Vitara 1,4 Boosterjet jest oferowana z precyzyjnie zestrojoną 6-stopniową, manualną skrzynia biegów. Vitara 1,5 DualJet Hybrid to najnowsza wersja silnikowa. Do napędu tego samochodu posłużył wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1462 cm3, który współdziała z silnikiem elektrycznym generującym dodatkowe 33 konie mechaniczne. Układ magazynuje energię w litowo-jonowym akumulatorze o napięciu 140V i pojemności 840 Wh, pozwalając na jazdę tylko z napędem elektrycznym. W układzie przeniesienia napędu zastosowano zautomatyzowaną sześciostopniową skrzynię biegów 6AGS, która daje poczucie płynnej jazdy dzięki bezpośredniemu połączeniu z silnikiem elektrycznym (ten wspomaga napęd podczas zmiany przełożeń). Całość wspiera zintegrowany z silnikiem spalinowym układ ISG (rozrusznik/alternator) zasilany z akumulatora litowo-jonowego znakomicie ułatwiającego łagodny rozruch w jeździe w mieście. Wszystkie te rozwiązania pozwalają na znaczące obniżenie spalania i zmniejszenie emitowanego CO₂, a więc 1,5 DualJet Hybrid jest jeszcze bardziej „eko” i zdecydowanie przyjazna dla portfela właściciela.
Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet mild Hybrid 2WD 6MT Comfort Plus w cenie 89900zł (
Vitara kontynuuje historię kultowego SUV-a, który na rynku jest od ponad 30 lat. Najnowsza odsłona tego auta została doceniona za sylwetkę, zwrotność, komfort oraz dzielność także poza asfaltowymi drogami. Vitarę zdecydowanie wyróżnia atrakcyjna i opływowa linia nadwozia SUV z dużym prześwitem podwozia. Ergonomiczna i przestronna kabina oraz wysoka pozycja siedzeń oferują wygodę w podróży wszystkim pasażerom. Zaawansowany napęd na 4 koła AllGrip Select, który jest dostępny niemal we wszystkich konfiguracjach wyposażenia, wyróżnia model pośród konkurencji. Pod maską samochód może mieć jeden z dwóch silników benzynowych: 1,4 Boosterjet mild Hybrid (tzw. miękka hybryda) lub 1,5 DualJet Hybrid, a więc z technologią Suzuki Strong Hybrid. Obydwie jednostki napędowe zapewniają niskie zużycie paliwa i mniejszą emisję szkodliwych spalin (w porównaniu z silnikami klasycznymi).
Innowacyjny układ mild Hybrid w Vitarze z turbodoładowanym silnikiem benzynowym 1.4 Boosterjet tworzy zintegrowany 48-woltowy starter/generator ISG 10 kW (wspomaga silnik momentem obrotowym rzędu 50 Nm), akumulator litowo-jonowy oraz przetwornica (z 48 do 12 woltów). Wyższe napięcie pozwala efektywniej wykorzystywać moment silnika elektrycznego podczas ruszania czy przyspieszania. System posiada nową funkcję pracy na biegu jałowym, która eliminuje zużycie paliwa podczas wytracania prędkości. Nowe rozwiązanie pomaga obniżyć spalanie i emisję dwutlenku węgla. Vitara 1,4 Boosterjet jest oferowana z precyzyjnie zestrojoną 6-stopniową, manualną skrzynia biegów. Vitara 1,5 DualJet Hybrid to najnowsza wersja silnikowa. Do napędu tego samochodu posłużył wolnossący silnik benzynowy o pojemności 1462 cm3, który współdziała z silnikiem elektrycznym generującym dodatkowe 33 konie mechaniczne. Układ magazynuje energię w litowo-jonowym akumulatorze o napięciu 140V i pojemności 840 Wh, pozwalając na jazdę tylko z napędem elektrycznym. W układzie przeniesienia napędu zastosowano zautomatyzowaną sześciostopniową skrzynię biegów 6AGS, która daje poczucie płynnej jazdy dzięki bezpośredniemu połączeniu z silnikiem elektrycznym (ten wspomaga napęd podczas zmiany przełożeń). Całość wspiera zintegrowany z silnikiem spalinowym układ ISG (rozrusznik/alternator) zasilany z akumulatora litowo-jonowego znakomicie ułatwiającego łagodny rozruch w jeździe w mieście. Wszystkie te rozwiązania pozwalają na znaczące obniżenie spalania i zmniejszenie emitowanego CO₂, a więc 1,5 DualJet Hybrid jest jeszcze bardziej „eko” i zdecydowanie przyjazna dla portfela właściciela.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
438 Komentarzy
sortowanie:Od razu wrzucę, że:
- promocja już jest nieaktywna i wszystko z 2023 wymiecione
- na foto jest najwyższa wersja wyposażenia, a wersja ze wstawki wygląda tak:
Jeżeli ktoś sobie chce przejrzeć więcej wpisów dot. eksploatacji mojego samochodu, proszę bardzo: spritmonitor.de/en/…tml
przecież silniki 1.0T i 1.4T booster jet są na rynku kilka lat i założę się że tysiace z nich spokojnie przejchało 200kkm - 250kkm i dalej jeżdżą...
0.9tce od Renault potrafi 300kkm przejechać - serio
nie jest tak źle z obecną motoryzacją - dobry projekt i odpowiednie materiały i można zrobić dobry, mocny "mały" silnik, ale jak się księgowi wpier... albo jest odgórna decyzja że ma się psuć...
Wyciszenie tragedia.
Mamy taką samą w firmie.
Tutaj link do naszego forum. 2 auta, z tym silnikiem K14D, gazowane w 2021. KME - nie było wtedy jeszcze dedykowanych instalacji suzukiklub.pl/for…856 Samochody AWD i w automatach. (Edytowano)
- lakier - nie wiem jak inne kolory (płatne) ale podstawowy czerwony (który podobał się mojej żonie) to dramat. Wiatr zawieje, piasek poleci po masce (xD) i już są uszczerbki na lakierze xD
- plastik - is fantastik - no ale w tej cenie to czego się więcej spodziewać
- wygłuszenie - no jest przeciętnie. Przy większych prędkościach i wietrze robi się bardzo głośno.
- wyposażenie wnętrza - no jest klima, ale jednostrefowa, patyczki (xD) do obsługi deski rozdzielczej.
No i to są główne minusy
Plusy:
- wygoda - auto jest wygodne - fotele, wysokość, itd.
- zbieranie się - na niskich biegach samochód "wyrywa" do przodu (efekt załączania elektrycznego silniczka), przy wyższych prędkościach i biegach brak turbodziury
- spalanie - najlepsze na trasie. 4,7l na 100 km przy stałej 90km/h, 5,2-6,3l przy mieszanej, 6,4-7,0 przy ciężkiej nodze, korkach itd.
- bezawaryjność - oprócz przeglądów zgodnie z harmonogramem i przeczyszczenia tarczy (dostał się piach i kamienie) nie było robione nic. Zero problemów z czymkolwiek (odpukać w niemalowane).
W cenie sprzed 4 lat premium się bardzo opłacało. Zwłaszcza, że wartość takiej Vitary nieznacznie zjechała. Dziś, 20tys zł więcej za nówkę, to ja bym wolał kupić kilkuletnią używkę xD
Suzuki samurai - archaiczny wygląd a używany kosztował więcej niż nówka z salonu.
8-mio konny plastkikowy Aixam, diesel o pojemności małego mleka, kosztuje 80 tys.
Wymieniać dalej? Różne są gusta i potrzeby.
Miałem okazję jeździć też Dusterem.z 2022 i to auto to taczka... (Edytowano)
Stalowe panele zastosowane w nadwoziu tego pojazdu są następnie poddawane obróbce antykorozyjnej.
- Galwanizacja obu powierzchni na wszystkich blachach stalowych
- Do gruntowania wszystkich blach stalowych za pomocą katodowego malowania zanurzeniowego
- Wosk antykorozyjny na wewnętrznych powierzchniach drzwi i progów, które są narażone na długotrwałe działanie wilgoci
- Powłoka winylowa na spodzie panelu podłogowego i wewnętrznych powierzchni nadkoli
- Nakładanie szczeliwa na szwy drzwi, łączniki między poszczególnymi arkuszami w komorze silnika i podobnymi częściami panelu
taki 1.4T więcej jak 1200kg nie waży...
masz nieaktualne dane