Ta okazja kończy się 31 grudnia 2024 o 22:59
2701°
Opublikowano 26 marca 2024

Nowa Dacia Duster III generacji 2024r w wersji Essential, Expression, Extreme i Journey od 79900PLN

79 900zł
Opublikowane przez
Al_Moheida
Dołączył w 2018
218
3 624

O tej okazji

Daci Duster III generacji na rok produkcyjny 2024. Możliwe składanie zamowień z odbiorem w czerwcu 2024r

Wersje Expression TCe 130, Expression TCe 130 4×4 oraz Expression Hybrid 140 KM będą dostępne do zamówienia w trzecim kwartale 2024.

Dopłata za kolor od 2700 do 2900PLN

Wersje silnikowe/wyposażenie - ceny:

  • Essential ECO-G 100 KM – 79.900 zł
  • Expression ECO-G 100 KM – 87.900 zł
  • Expression TCe 130 KM – 94.900 zł
  • Expression TCe 130 KM 4×4 – 106.400 zł
  • Expression Hybrid 140 KM – 111.400 zł
  • Extreme ECO-G 100 KM – 93.900 zł
  • Extreme TCe 130 KM – 100.900 zł
  • Extreme TCe 130 KM 4×4 – 112.400 zł
  • Extreme Hybrid 140 KM – 117.400 zł
  • Journey ECO-G 100 KM – 93.900 zł
  • Journey TCe 130 KM – 100.900 zł
  • Journey TCe 130 KM 4×4 – 112.400 zł
  • Journey Hybrid 140 KM – 117.400 zł

Nowa Dacia Duster III – wersje wyposażenia

Essential – wyposażenie (podstawa w bialym kolorze - 79900PLN)
  • 6 poduszek powietrznych (czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, boczne z przodu i kurtynowe)
  • ABS: system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
  • AEBS: aktywny system wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów
  • LKA: system utrzymania pasa ruchu
  • LDWS: system kontroli pasa ruchu
  • DDAW: system kontroli zmęczenia kierowcy
  • ISA: rozpoznawanie znaków drogowych z ostrzeganiem o nadmiernej prędkości
  • AFU: wspomaganie nagłego hamowania
  • ESP: elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy.
  • Automatycznie włączane światła
  • Tryb ECO, Stop &Start i wskaźnik zmiany biegów
  • Mocowania fotelika ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
  • Zestaw do naprawy koła
  • Kierownica Soft Feel z ogranicznikiem i regulatorem prędkości z wbudowanymi przyciskami sterowania
  • Tylne czujniki
  • Tapicerka materiałowa Essential
  • Czarne obudowy nawiewów
  • Wewnętrzne klamki w kolorze Szary Acier
  • Elektrycznie regulowane szyby przednie z wyłącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
  • 4 punkty mocowania YouClip
  • Centralny zamek
  • Zmienne, elektryczne wspomaganie kierownicy
  • Fotel kierowcy z regulacją w pionie
  • Kierownica z regulacją ustawienia w pionie i poziomie
  • Składany kluczyk
  • Niska środkowa konsola
  • Analogowy zespół zegarów z wyświetlaczem komputera pokładowego TFT 3,5″
  • Nowy system multimedialny Media Control : radio cyfrowe DAB, gniazdo jack i port USB-C, 4 głośniki, system bezprzewodowej łączności z telefonem Bluetooth® sterowany pilotem pod kierownicą, aplikacja Dacia Media Control na smartfona,
  • Tylna kanapa dzielona i składana w układzie 1/3-2/3
  • Klimatyzacja manualna
  • Przesłona bagażnika

Essential – design
  • Zderzaki w kolorze nadwozia
  • Stalowe obręcze kół 16″
  • Klamki i obudowy lusterek w kolorze czarnym
  • Reflektory z charakterystycznym układem świateł LED
  • Stałe relingi dachowe w czarnym kolorze
  • Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
  • Światła mijania ECO-LED
  • Tapicerka materiałowa Essential
  • Czarne obudowy nawiewów
  • Wewnętrzne klamki w kolorze Szary Acier

Wersja Expression to Essential oraz:
Expression – wyposażenie

  • Elektrycznie regulowane szyby z wyłącznikiem impulsowym (z przodu i z tyłu)
  • Aluminiowe diamentowane obręcze kół 17″ Tergan
  • 6 punktów mocowania YouClip
  • Uchwyt do smartfona You Clip
  • Cyfrowy konfigurowalny zespół zegarów 7″
  • Nowy system Media Display: system multimedialny z ekranem dotykowym 10″ radio, replikacja ekranu smartfona przez przewód USB lub bezprzewodowo poprzez sieć Wi-Fi,Bluetooth®,4 głośniki oraz pakiet usług zdalnych,
  • Środkowa konsola z podłokietnikiem i schowkiem
  • Kamera cofania
  • Automatycznie wycieraczki
  • Aktywny system kontroli zjazdu ze wzniesienia (w wersji4 x 4)

Expression – design
  • Aluminiowe diamentowane obręcze kół 17″ Tergan
  • Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia
  • Obudowy lusterek w kolorze srebrnym
  • Przednia i tylna osłona zderzaka w kolorze Szary Megalithe
  • Dolne listwy ochronne drzwi Starkle
  • Obudowy nawiewów w kolorze Szary Acier
  • Wewnętrzne uchwyty w przednich drzwiach w kolorze Niebieski Denim
  • Specjalna tapicerka Denim z odblaskowym logo Dacii


Wersja Journey to Expression oraz:
Wyposażenie – journey

  • Automatyczna klimatyzacja
  • Automatycznie składane lusterka z panelem sterowania po stronie kierowcy
  • Karta Keyless Entry
  • Ładowarka indukcyjna
  • Automatyczny hamulec postojowy
  • Nowy system Media Nav Live:system multimedialny z ekranem dotykowym 10″,nawigacja on-line z automatyczną aktualizacją map przez 8 lat, radio, replikacja ekranu smartfona przez przewód USB lub bezprzewodowo przez Wi-Fi,Bluetooth®,6 głośników, system audio Arkamys 3D sound®, App Store Dacia i pakiet usług zdalnych
  • Automatyczne przełączanie świateł drogowych na mijania
  • Aktywny system kontroli zjazdu ze wzniesienia (w wersji4 x 4)

Journey – design
  • Aluminiowe obręcze kół 18″Tagasan
  • Światła przeciwmgłowe

Wersja Extreme to Expression oraz:
Extreme – wyposażenie

  • Automatyczna klimatyzacja
  • Automatycznie składane lusterka
  • Karta Keyless Entry
  • YouClip 3 w 1
  • Osłona na podłogę bagażnika
  • Przednie i tylne gumowe dywaniki podłogowe z motywem topograficznym
  • Fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego,
  • Fotel pażakera z regulacją wysokości
  • Automatyczne przełączanie świateł drogowych na mijania
  • Aktywny system kont roli zjazdu ze wzniesienia (w wersjach z napędem na przednie oraz na wszystkie koła)

Extreme – design
  • Aluminiowe, częściowo diamentowane obręcze kół 17″z logo Dacii w kolorze brązowo-miedzianym na minikołpakach kół
  • Brązowo-miedziane obudowy lusterek bocznych
  • Modułowe relingi dachowe
  • Światła przeciwmgielne
  • Tapicerka materiałowa łączona z łatwoczyszczącym materiałem MicroCloud z odblaskowym logo Dacii
  • Wstawki w przednich drzwiach z materiału MicroCloud z brązowo-miedzianymi przeszyciami specjalnymi
  • Brązowo-miedziane elementy ozdobne na obudowach nawiewów
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

1318 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika januszkolo
    Czy mi się tylko wydaje, czy jednak ceny samochodów spadają?
    Ktoś śledzi od dłuższego czasu i zauważył również zniżkową tendencję?
    Awatar użytkownika Psko
    europejskie koncerny czują na sobie słodko kwaśny oddech rozpychających się kitajców
  2. Awatar użytkownika woocash
    Jak kradniesz skądś opis, to chociaż daj linka do źródła, byku. W tym wypadku:

    francuskie.pl/now…zl/
  3. Awatar użytkownika testovviron
    Tak wyglądają chińczyki, które już są, albo będą niebawem w Polsce. Każdy w okolicach 130tys. zł w najbogatszych wersjach:
    Jetour x90 plus, z 10 letnią gwarancją, niektóre modele tej marki mają gwarancję 10 lat, albo milion(!) kilometrów, planowana sprzedaż w Polsce 2025:
    18066948_1.jpg18066948_1.jpgMG HS, w sprzedaży:
    18066948_1.jpg18066948_1.jpgOmoda 5, w sprzedaży w Polsce od czerwca tego roku:
    18066948_1.jpg18066948-1JVrp.jpgI w końcu Jeacoo J7, planowana premiera w Polsce, ostatni kwartał. 190 koni z napedem na 4 buty w najbogatszej wersji ma kosztować 137tys. zł:
    18066948_1.jpg18066948-A6zcf.jpg
    Osobiście jeżeli europejskie koncerny nie obniżą ceny to wróżę im podłą przyszłość.
    To nie czasy późnych lat 90, gdzie Kia i Huyndai, były przymusem, obecnie rynek europejski jest dużo bardziej wymagający i chińczycy są tego świadomi, dlatego nie będą wysyłać nam szrotu. Chcą przejąć rynek i im się to uda.
    Każdy z tych samochodów miałem okazję widzieć na żywo, posiedzieć w nich, zobaczyć z bliska i jakość wykonania jest naprawdę premium(HS wypadł najgorzej, choć i tak jest ok) (Edytowano)
    Awatar użytkownika pwil
    Z tymi gwarancjami to jest taki haczyk, że serwisując przez milion kilometrów byś zostawił w serwisie równowartość kilku takich aut, a w razie czego by się okazało, że samochód musiałby sam z siebie pęknąć na pół, by się kwalifikować.


    Przykładowo producenci dają gwarancję na perforację 12 lat, ale to musi być dziura na wylot i w ściśle określony sposób (od środka na zewnątrz).
  4. Awatar użytkownika ChuckCebulak
    Co lepsze Daćka, MG czy Baic Beijng?
    Awatar użytkownika bnc_
    MG chyba daje 7 lat gwarancji, pytanie, czy masz jakiś serwis przynajmniej w swoim województwie i czy za te 7 lat w ogóle nie uciekną z rynku. Bo Dacia/Renault ma duża bazę a i konstrukcje bazują na rozwiązaniach przetartych od lat w bardziej prestiżowych modelach koncernu.
    Ale szczerze to ja bym decydował po wrażeniach z jazdy próbnej i po tym, który najbardziej mi się spodoba, a nie po znaczku na masce.
  5. Awatar użytkownika Tr1SH89
    Rozumiem, że są ludzie którzy chcą mieć nowe itp... a moje zdanie nie ma znaczenia ale kurczę... dla porównania znajomi kupili sprowadzane ze stanów - ford escape 2017 skóry 1.5 silnik, full opcja z lekkim pęknieciem przedniego zderzaka - ze wszystkim (w tym naprawą) wyszło za 30 tyś zł oraz forda edge 2023 za 45 tyś full opcja 2.0 , który miał tylko walnięty reflektor... Każde z nich wychodzi taniej i ma wyzśza jakosc. Takze w ramach dalszej eksploatacji.
    Awatar użytkownika Pax13
    Jeśli twierdzisz, że jakiekolwiek auto wyszło z naprawą 30k, to albo nie masz pojęcia, o czym mówisz, albo znajomi kręcą z ciebie bekę, albo jedno i drugie. Wierz mi, to niemożliwe i wiem, o czym mówię.
  6. Awatar użytkownika MartinLodz
    jak to kiedyś sie mówiło na to auto ? ;D --> SUW dla biednych ;))))
    Awatar użytkownika rhudhy
    W przeciwieństwie do BAIC albo przechodzonej bety.
  7. Awatar użytkownika gazoo88
    Za 79k nie ma nawigacji
    17989890-dmByt.jpg
    Awatar użytkownika Ludwig
    Jak kogoś stać na auto za 80k zł, to raczej stać go też na smartfon za 500 zł z nawigacją
  8. Awatar użytkownika Tesseract
    Chyba bym wolał Suzuki Vitarę.
    17990904-OouED.jpg (Edytowano)
    Awatar użytkownika mietek-pepier
    Na pewno lepiej jeździ niż Dacia, a silnik 1,4 t z miękką hybrydą od razu. (Edytowano)
  9. Awatar użytkownika kube.krul
    Dobra cena, full wersja z hybrydą i 4x4 za 120k.
    Awatar użytkownika qazzaq
    albo hybryda, albo 4x4
  10. Awatar użytkownika ja_kooza
    Trochę słabo, byłem dzisiaj w salonie Dacii i tak naprawdę do zamówienia jest dostępna jedynie wersja Extreme i Journey, a Expression i Essential póki co nie. Wychodzi na to, że chwalą się cenami wersji których nie da się zamówić.
    Awatar użytkownika ojciecKnabe
    potwierdzam, essential do odbioru koniec wrzesnia.
  11. Awatar użytkownika MroziQ
    Pakiet zimowy bez ogrzewania przedniej szyby XDD
    Awatar użytkownika tomek392
    Nie wiem czy się coś technologicznie zmieniło, ale widziałem to ogrzewanie u kumpla lata temu w fordzie i w życiu bym nie kupił czegoś takiego. Dla mnie te druciki są cholernie widoczne i przeszkadzające... No i jak ktoś generalnie auto garażuje albo chociaż trzyma pod wiatą to przydatność jest znikoma na tyle że głowy bym sobie tym nie zawracał bo użyjesz tego może 2-3 razy do roku. Dużo bardziej przydatne jest grzanie tyłka i kierownicy - bez tego bym już faktycznie auta nie brał.
  12. Awatar użytkownika M__K
    nie wiem jaki sens kupowac ten szmelc, chyba ze tylko na jakas firmowa flote by wymienic po 3 latach leasingu, bo tak prywatnie to za te pieniadze lepiej kupic cos uzywanego
    Awatar użytkownika Sofa01
    Dziękujęmy za Twoje zdanie. Nadal nikogo ono nie interesuje. Do zobaczenia w komisie.
  13. Awatar użytkownika szalony.max
    80k za 100 konne auto które nie jest ani do miasta ani na wyjazd wakacyjny ani w teren. Na tylnej kanapie miejsca mniej niż w moim polo.
    Zwróćcie proszę uwagę że ten samochód waży około 1800kg. 100 koni na taką wagę to jest jakiś żart.
    Awatar użytkownika ja_kooza
    Raczej niecałe 1300 kg
  14. Awatar użytkownika Fafikostos
    Jak mieliśmy fso1500 Fiata 126 i poloneza to z dacii się podśmiewaliśmy. n- lat później Dacia staje sie coraz lepsza a z polskiej motoryzacji zostały tylko wspomnienia i marzenia - Izera
    Awatar użytkownika Marcin_Gortat
    Niestety jesteśmy parobkami wallstreet, polskich firm ma nie być
  15. Awatar użytkownika matiz12652
    taki wóz 100km? szkoda w ogóle nawet patrzeć, jak już brać to mocniejsze
    Awatar użytkownika PioterCebularz
    Co masz na myśli z tym 100 kilometrów?
  16. Awatar użytkownika flapek
    Ahh co to za czasy że najtańszy duster zaczyna sie od 80k zl a i najdrozsza wersja przekroczy 120k xd
    Awatar użytkownika Adam_Koczek
    Poczekaj rok pracuję w fiacie to co miesiąc cena spada o 500 zł bo co raz bardziej mg i tym podobne marki są wybierane przez firmy i prywatne osoby
  17. Awatar użytkownika lukaszsz91
    Po 1. to zadna okazja tylko standardowa cena więc jak zawsze wrzuca oczywisty spam. planujecie kiedyś zareagować?

    Po 2. co do auta, zaorali 1.6 16V i 1.5 dCi... to chyba lepiej polować na używki w dobrym stanie
    Awatar użytkownika Cheed
    A ja lubię tego typu okazję, można się zorientować w cenach, zebrać opinie ekspertów s komentarzach, prowonac ceny w różnych regionach. Okazja na plus.
  18. Awatar użytkownika Szarik91
    To lepiej już mg kupić niż to owno, minus
    Awatar użytkownika Wilk_auuu
    Magdalena Gessler
  19. Awatar użytkownika radier
    Gdzie okazja? Cena katalogowa.
    Awatar użytkownika JużPo
    Jest taniej niż można było wnioskować z cen na zachodzie (min 20 tys eur), pytanie czy u nas nie okroili z czegoś?
  20. Awatar użytkownika MrFrendi
    Mam lepszą nazwę wersji wyposażenia za 79k zł: Naked, Scalped, albo Sparta.
    Awatar użytkownika bajbus
    na Polskę podobno ma być Janusz Edyszyn w kolorze buraka albo Dżesika Dyzajn w kolorze pudrówy "ruż"
Awatar użytkownika