Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
92°
Opublikowano 23 marca 2024
Motocykl KTM 690 SMC-R 74KM, 147KG, Quickshifter+, spalanie 4,1L (Możliwe dodatkowe -4600zl oraz +2lata gwarancji) 2023
Darmowa z Polska
Opublikowane przez
moto_doktor
Dołączył w 2015
1 245
2 434
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
ktmsklep.pl/promo-alert-szosowki-nawet-13800-zl-taniej-przedluzona-gwarancja-w-pakiecie
Darmowa dostawa na terenie całego kraju.
Możliwość kupna po przez internet, e-mail, telefon lub osobiście w salonie oraz w leasingu.
Raty 0%.
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 690 SMC-R 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
kochasz rebelię, ostrą jazdę oraz latanie bokiem i nic nie wskazuje na to, by w ciągu najbliższych lat miało się to zmienić! KTM 690 SMC-R to uliczny chuligan, napędzany sprawdzonym i dopracowanym silnikiem 690 LC4. To obecnie najpotężniejszy jednocylindrowiec na rynku, który jest owocem ponad 30 letniego rozwoju.
Generuje on moc 74 KM, co przy niskiej masie i rodowodzie READY TO RACE sprawia, że KTM 690 SMC-R 2023 to prawdziwy generator frajdy. Z tym jednośladem zaliczysz świetny przejazd po górskich drogach, przejmiesz kontrolę nad miastem, a wszystko to w towarzystwie potężnego przypływu adrenaliny!
KTM 690 SMC-R 2023 współpracuje z pełni regulowanym zawieszeniem WP APEX, a jeśli o elektronice mowa, to pomarańczowe supermoto KTM posiada funkcję RIDE MODE na przełączniku kierownicy, dzięki czemu wybór trybów jest naprawdę łatwy i intuicyjny.
KTM 690 SMC-R 2023 posiada dwa główne tryby jazdy. Pierwszy z nich to tryb uliczny STREET. Możemy w nim doświadczyć sportowej reakcji przepustnicy, przy której poślizg kół i unoszenie przodu jest utrzymywane na minimalnym poziomie. Wszystko po to, by zapewnić możliwie najlepsze właściwości jezdne. Standardowym ustawieniem w trybie ulicznym jest też aktywowany osobno dla przedniego i tylnego koła dwukanałowy ABS. Tryb SUPERMOTO to prawdziwa gratka dla fanów jazdy bokiem. Zapewnia on płynną reakcję przepustnicy typową dla maszyn SM. Możliwy jesli lekki poślizg kół i unoszenie przedniego koła. A wszystko to włączane/wyłączane z poziomu kierownicy. W trybie SM nie działa ABS tylnego koła, co ułatwia kontrolowane ślizgi. KTM 690 SMC-R 2023 oferuje też możliwość wyłączenia kontroli trakcji. Na pokładzie znajdziemy również Quickshifter+, który korzysta z dwóch czujników, z czego jeden umieszczony na ramieniu zmiany biegów wykrywa ruch cięgna dźwigni zmiany biegów w momencie podwyższania biegu i wysyła sygnał powodujący natychmiastowe odcięcie zapłonu. Gdy tylko drugi czujnik wykryje załączenie biegu, wznawia wtrysk i otwiera przepustnicę, co zapewnia szybkie i płynne działanie niezależnie od położenia manetki gazu i prędkości obrotowej silnika. Podczas redukcji biegu system dopasowuje prędkość obrotową silnika do prędkości niższego biegu.
W tym supermoto na pochwałę zasługuje też kokpit. Jest prosty, ale precyzyjny i nie odciąga wzroku od tego, co najważniejsze - toru jazdy. Ze wskaźników dowiesz się m.in. o aktualnym położeniu biegu oraz poznasz obroty silnika. KTM 690 SMC-R to homologowane supermoto z wyścigową duszą i zaskakującymi osiągami. Stąd sprzęt posiada zacisk BREMBO Monoblock (4-tłoczkowy z przodu, 1-tłoczkowy z tyłu) dla podwyższenia siły hamowania. Zapewnia on lepsze wyczucie i lepszą siłę hamowania oraz lepszą sterowność przedniego koła. Jesteś więc gotowy na niekończącą się zabawę z KTM 690 SMC-R 2023?! KTM 690 SMC-R 2023 spełnia normy emisji spalin Euro5.
Darmowa dostawa na terenie całego kraju.
Możliwość kupna po przez internet, e-mail, telefon lub osobiście w salonie oraz w leasingu.
Raty 0%.
Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 690 SMC-R 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...
kochasz rebelię, ostrą jazdę oraz latanie bokiem i nic nie wskazuje na to, by w ciągu najbliższych lat miało się to zmienić! KTM 690 SMC-R to uliczny chuligan, napędzany sprawdzonym i dopracowanym silnikiem 690 LC4. To obecnie najpotężniejszy jednocylindrowiec na rynku, który jest owocem ponad 30 letniego rozwoju.
Generuje on moc 74 KM, co przy niskiej masie i rodowodzie READY TO RACE sprawia, że KTM 690 SMC-R 2023 to prawdziwy generator frajdy. Z tym jednośladem zaliczysz świetny przejazd po górskich drogach, przejmiesz kontrolę nad miastem, a wszystko to w towarzystwie potężnego przypływu adrenaliny!
KTM 690 SMC-R 2023 współpracuje z pełni regulowanym zawieszeniem WP APEX, a jeśli o elektronice mowa, to pomarańczowe supermoto KTM posiada funkcję RIDE MODE na przełączniku kierownicy, dzięki czemu wybór trybów jest naprawdę łatwy i intuicyjny.
KTM 690 SMC-R 2023 posiada dwa główne tryby jazdy. Pierwszy z nich to tryb uliczny STREET. Możemy w nim doświadczyć sportowej reakcji przepustnicy, przy której poślizg kół i unoszenie przodu jest utrzymywane na minimalnym poziomie. Wszystko po to, by zapewnić możliwie najlepsze właściwości jezdne. Standardowym ustawieniem w trybie ulicznym jest też aktywowany osobno dla przedniego i tylnego koła dwukanałowy ABS. Tryb SUPERMOTO to prawdziwa gratka dla fanów jazdy bokiem. Zapewnia on płynną reakcję przepustnicy typową dla maszyn SM. Możliwy jesli lekki poślizg kół i unoszenie przedniego koła. A wszystko to włączane/wyłączane z poziomu kierownicy. W trybie SM nie działa ABS tylnego koła, co ułatwia kontrolowane ślizgi. KTM 690 SMC-R 2023 oferuje też możliwość wyłączenia kontroli trakcji. Na pokładzie znajdziemy również Quickshifter+, który korzysta z dwóch czujników, z czego jeden umieszczony na ramieniu zmiany biegów wykrywa ruch cięgna dźwigni zmiany biegów w momencie podwyższania biegu i wysyła sygnał powodujący natychmiastowe odcięcie zapłonu. Gdy tylko drugi czujnik wykryje załączenie biegu, wznawia wtrysk i otwiera przepustnicę, co zapewnia szybkie i płynne działanie niezależnie od położenia manetki gazu i prędkości obrotowej silnika. Podczas redukcji biegu system dopasowuje prędkość obrotową silnika do prędkości niższego biegu.
W tym supermoto na pochwałę zasługuje też kokpit. Jest prosty, ale precyzyjny i nie odciąga wzroku od tego, co najważniejsze - toru jazdy. Ze wskaźników dowiesz się m.in. o aktualnym położeniu biegu oraz poznasz obroty silnika. KTM 690 SMC-R to homologowane supermoto z wyścigową duszą i zaskakującymi osiągami. Stąd sprzęt posiada zacisk BREMBO Monoblock (4-tłoczkowy z przodu, 1-tłoczkowy z tyłu) dla podwyższenia siły hamowania. Zapewnia on lepsze wyczucie i lepszą siłę hamowania oraz lepszą sterowność przedniego koła. Jesteś więc gotowy na niekończącą się zabawę z KTM 690 SMC-R 2023?! KTM 690 SMC-R 2023 spełnia normy emisji spalin Euro5.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
24 Komentarze
sortowanie:A i najważniejsze, dosyć wysoki jest w standardzie więc jak wzrostowo niedomagacie to albo przeróbka albo będziecie jak na konia wsiadać. (Edytowano)