Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
92°
Opublikowano 23 marca 2024

Motocykl KTM 690 SMC-R 74KM, 147KG, Quickshifter+, spalanie 4,1L (Możliwe dodatkowe -4600zl oraz +2lata gwarancji) 2023

49 999zł56 640zł-12%
Darmowa z Polska
Opublikowane przez
moto_doktor
Dołączył w 2015
1 245
2 434

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

814584_1.jpgktmsklep.pl/promo-alert-szosowki-nawet-13800-zl-taniej-przedluzona-gwarancja-w-pakiecie

Darmowa dostawa na terenie całego kraju.
Możliwość kupna po przez internet, e-mail, telefon lub osobiście w salonie oraz w leasingu.
Raty 0%.

814584_1.jpg814584_1.jpg814584_1.jpg



Z motocyklem jest podobnie jak doborem nart - należy go dobierać do umiejętności, wagi, wzrostu i terenu w jakim będziesz z niego korzystać. KTM 690 SMC-R 2023 jest właściwy dla Ciebie jeśli...

kochasz rebelię, ostrą jazdę oraz latanie bokiem i nic nie wskazuje na to, by w ciągu najbliższych lat miało się to zmienić! KTM 690 SMC-R to uliczny chuligan, napędzany sprawdzonym i dopracowanym silnikiem 690 LC4. To obecnie najpotężniejszy jednocylindrowiec na rynku, który jest owocem ponad 30 letniego rozwoju.

Generuje on moc 74 KM, co przy niskiej masie i rodowodzie READY TO RACE sprawia, że KTM 690 SMC-R 2023 to prawdziwy generator frajdy. Z tym jednośladem zaliczysz świetny przejazd po górskich drogach, przejmiesz kontrolę nad miastem, a wszystko to w towarzystwie potężnego przypływu adrenaliny!

KTM 690 SMC-R 2023 współpracuje z pełni regulowanym zawieszeniem WP APEX, a jeśli o elektronice mowa, to pomarańczowe supermoto KTM posiada funkcję RIDE MODE na przełączniku kierownicy, dzięki czemu wybór trybów jest naprawdę łatwy i intuicyjny.


KTM 690 SMC-R 2023 posiada dwa główne tryby jazdy. Pierwszy z nich to tryb uliczny STREET. Możemy w nim doświadczyć sportowej reakcji przepustnicy, przy której poślizg kół i unoszenie przodu jest utrzymywane na minimalnym poziomie. Wszystko po to, by zapewnić możliwie najlepsze właściwości jezdne. Standardowym ustawieniem w trybie ulicznym jest też aktywowany osobno dla przedniego i tylnego koła dwukanałowy ABS. Tryb SUPERMOTO to prawdziwa gratka dla fanów jazdy bokiem. Zapewnia on płynną reakcję przepustnicy typową dla maszyn SM. Możliwy jesli lekki poślizg kół i unoszenie przedniego koła. A wszystko to włączane/wyłączane z poziomu kierownicy. W trybie SM nie działa ABS tylnego koła, co ułatwia kontrolowane ślizgi. KTM 690 SMC-R 2023 oferuje też możliwość wyłączenia kontroli trakcji. Na pokładzie znajdziemy również Quickshifter+, który korzysta z dwóch czujników, z czego jeden umieszczony na ramieniu zmiany biegów wykrywa ruch cięgna dźwigni zmiany biegów w momencie podwyższania biegu i wysyła sygnał powodujący natychmiastowe odcięcie zapłonu. Gdy tylko drugi czujnik wykryje załączenie biegu, wznawia wtrysk i otwiera przepustnicę, co zapewnia szybkie i płynne działanie niezależnie od położenia manetki gazu i prędkości obrotowej silnika. Podczas redukcji biegu system dopasowuje prędkość obrotową silnika do prędkości niższego biegu.


W tym supermoto na pochwałę zasługuje też kokpit. Jest prosty, ale precyzyjny i nie odciąga wzroku od tego, co najważniejsze - toru jazdy. Ze wskaźników dowiesz się m.in. o aktualnym położeniu biegu oraz poznasz obroty silnika. KTM 690 SMC-R to homologowane supermoto z wyścigową duszą i zaskakującymi osiągami. Stąd sprzęt posiada zacisk BREMBO Monoblock (4-tłoczkowy z przodu, 1-tłoczkowy z tyłu) dla podwyższenia siły hamowania. Zapewnia on lepsze wyczucie i lepszą siłę hamowania oraz lepszą sterowność przedniego koła. Jesteś więc gotowy na niekończącą się zabawę z KTM 690 SMC-R 2023?! KTM 690 SMC-R 2023 spełnia normy emisji spalin Euro5.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

24 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika tictac
    Takie moto i na takich oponach? Przesadzaja.Przeciez ten ktm w kaluży sie zakopie. Nie pomoze ladny kolor, enduro kask i ciuchy,tym bardziej cena To juz wsk-a na popekanych stomilach dalej zajedzie (Edytowano)
    Awatar użytkownika Wrong_way
    To jest super moto, nie enduro!
  2. Awatar użytkownika Sulkov
    Motocykl w cenie porządnego roweru. To nie ma prawa działać.
    Awatar użytkownika double_dzej
    Mylisz się.
  3. Awatar użytkownika niemamskarpet
    50k i 2 lata gwarancji tylko ? jak na toster za 300 zł ?
  4. Awatar użytkownika gra_arg
    Obrzydliwy
  5. Awatar użytkownika Kulfon13
    Jest maszynka ale lampa z przodu były lepsze w poprzednich wersjach
  6. Awatar użytkownika pepperowicz2021
    Drogo, jak za zabawkę do niszczenia.
    Awatar użytkownika Tomasz_KurekCkM
    to nie cross tylko sm
  7. Awatar użytkownika grzegorz.pomykaa
    Drogo, minus
  8. Awatar użytkownika motocyk_lista
    supermoto fabryczne? nie było takiej oferty do tej pory??
    Awatar użytkownika double_dzej
    Smc jest w sprzedaży chyba od 2008roku
  9. Awatar użytkownika Shu
    Mam bliźniaczy model, siedzisko straszne, jak ktoś planowałby głównie długie trasy to średni wybór ale do miasta i okolic najlepszy wybór. Zwrotność roweru i niezbyt duża prędkość aby się nie zabić. Plusem też jest że można się fajnie pobawić na mikro torach gdzie ścigiem będziecie się męczyć. A i sam silnik brzmi jakby mu kamienie do środka nasypać, także niezbyt głośny więc sąsiadów nie zbudzicie. Cena niestety mocno wzrosła ostatnimi laty. Ogólnie polecam, ale nie wiem czy nie wziąłbym mniejszego jakiegoś ulepa w stylu różowym.
    A i najważniejsze, dosyć wysoki jest w standardzie więc jak wzrostowo niedomagacie to albo przeróbka albo będziecie jak na konia wsiadać. (Edytowano)
    Awatar użytkownika double_dzej
    W 2015 kosztował niecałe 40k
  10. Awatar użytkownika estiaj555
    Jął dobrze, że ducati wypuściło hypermotarda mono, ktm w końcu ma konkurencję.
    Awatar użytkownika smith-chris
    oj tak, czekam az beda demowki
Awatar użytkownika