Opublikowano 6 dni temu

Bodycar1

Witam
Czy ktoś z was ostatnio korzystał z ich usług?
Wysłałem paczkę 1 tydzień temu i do dzisiaj zero odzewu z ich strony.
Nie odbierają oraz nie odpisują na maile.
Paczka doszła w przeciągu 1 dnia do ich magazynu.
Paczka była dość wartościowa i nie wiem co zrobić.
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

8 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika ed_shfrin
    Proszę przeczytać wszystkie punkty regulaminu :
    [...]
    Komunikacja tylko poprzez komunikatory lub SMS , niestety nie czytamy e-maili ze względu na bardzo dużą ilość spamu

    5.) Kontakt w ważnych sprawach tel. 504905730 , Whatsapp , Massenger ( proszę nie pytać czy Państwa paczka przyszła w Niemczech - bo od tego macie nr. śledzenia ) Jeżeli w ciągu 5 dni roboczych od odebrania paczki nie będzie nadana w Polsce - wtedy proszę pisać przez komunikatory Whatsapp Messenger lub SMS - będziemy sprawdzać i wyjaśniać.

    daj im jeszcze czas do jutra - południe i spróbuj się dodzwonić, niestety Messenger odpisują nawet po kilku godz. :P
    Awatar użytkownika Mansory
    Autor
    Minęło praktycznie 7 dni i nic messenger/whatsapp oraz tel.
    Raz odpisał coś tam i tyle brak kontaktu.
    Tragedia.
  2. Awatar użytkownika -RDS-
    Ja zamawiałem w zeszłym tygodniu, Amazon dostarczył do Bodycar paczkę w piątek, a dziś (poniedziałek) dostałem maila i powiadomienie InPost, że paczka jest w trakcie przygotowania.
    Sprawdź spam w mailu - raz miałem przypadek, że zamówiłem przesyłkę, ale sklep wysłał wieeeelki karton i dostałem maila od Bodycar - tyle, że z mirusk**@gmail.com , że konieczna dopłata do gabarytu. Dziwne, że maila nie wysyłają z oficjalnego konta tylko jakiegoś gmaila, który trafia do spamu - ale jak zadzwoniłem, żeby potwierdzić to kontakt telefoniczy z Bodycar był bez problemu. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Mansory
    Autor
    Sprawdzałem wszystko i się z nimi kontaktowałem.
    Kontaktowałem się również z firmą kurierską.
    Więcej do nich już nic nie zamówię.

    Kontakt mailowy oraz telefoniczny z ich strony to porażka to jest biznes typowo garażowy.
    Żałuję bo mogłem dopłacić do innego dropa. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Hell-BoyPL
    Doszła ci w końcu ta paczka?
Awatar użytkownika