Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
441°
Opublikowano 20 marca 2024
Kawasaki H2 1000 doładowany kompresorem mechanicznym 4lata gwarancji 2023rok
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
moto_doktor
Dołączył w 2015
1 245
2 434
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Pojemność skokowa silnika
147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Doskonały silnik o poj. 998 ccm został wzmocniony kompresorem mechanicznym, technologią znanąz Ninjy H2. Innymi słowy, styl serii Z został połączony z technologią H2. Ekran TFT inajbardziej zaawansowane rozwiązania elektroniczne dopełniają obraz motocykladoskonałego, choć wymagającego stalowych nerwów z racji osiągów.Seria Z toponad 50 lat historii. Teraz, gdy pojawił się Z H2, możesz "doładować"swoje życie emocjami związanymi z silnikiem z kompresorem.Technologia Kawasaki zawarta w tym nakedzie prowadzi serięZ w obszary, niedostępne dla innych motocykli.
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność skokowa silnika
998 cm³
Średnica x skok
76 x 55 mm
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami
Układ rozruchowy
Elektryczny
Gear Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Emisja C02
139 g/km
Maksymalny moment obrotowy
137 N•m {14 kgf•m} / 8,500 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przełożenie biegu 1
3.077 (40/13)
Przełożenie biegu 2
2.471 (42/17)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Przełożenie całkowite
2.556 (46/18)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec odwrócony, 41 mm z bezstopniowym tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
104 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
134 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
190/55ZR17M/C (75W)
Dł x Szer x Wys
2,085 x 810 x 1,130 (1,235 mm - wyższa pozycja) mm
Rozstaw osi
1,455 mm
Prześwit pod pojazdem
140 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
235 kg
147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Doskonały silnik o poj. 998 ccm został wzmocniony kompresorem mechanicznym, technologią znanąz Ninjy H2. Innymi słowy, styl serii Z został połączony z technologią H2. Ekran TFT inajbardziej zaawansowane rozwiązania elektroniczne dopełniają obraz motocykladoskonałego, choć wymagającego stalowych nerwów z racji osiągów.Seria Z toponad 50 lat historii. Teraz, gdy pojawił się Z H2, możesz "doładować"swoje życie emocjami związanymi z silnikiem z kompresorem.Technologia Kawasaki zawarta w tym nakedzie prowadzi serięZ w obszary, niedostępne dla innych motocykli.
Typ silnika
Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy ze sprężarką doładowującą
Pojemność skokowa silnika
998 cm³
Średnica x skok
76 x 55 mm
Układ zaworów
16 zaworów DOHC
Układ paliwowy
Wtrysk paliwa: Ø 38 mm x 4 z owalnymi podprzepustnicami
Układ rozruchowy
Elektryczny
Gear Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna
147.1 kW {200 KM} / 11,000 obr./min
Emisja C02
139 g/km
Maksymalny moment obrotowy
137 N•m {14 kgf•m} / 8,500 obr./min
Przełożenie
6-biegowa
Przełożenie biegu 1
3.077 (40/13)
Przełożenie biegu 2
2.471 (42/17)
Przełożenie biegu 3
2.045 (45/22)
Przełożenie biegu 4
1.727 (38/22)
Przełożenie biegu 5
1.524 (32/21)
Przełożenie biegu 6
1.348 (31/23)
Przełożenie całkowite
2.556 (46/18)
Sprzęgło
Mokre wielotarczowe, manualne
Hamulce, przednie
Podwójne tarcze pół-pływające, 300 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny montowany radialnie, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne
Pojedyncza tarcza 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie
Widelec odwrócony, 41 mm z bezstopniowym tłumieniem odbicia i dobicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie, tylne
Back-Link poziomy, gazowy amortyzator, z bezstopniowym tłumieniem odbicia i zdalną regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Typ ramy
Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad
104 mm
Skok zawieszenia, przednie
120 mm
Skok zawieszenia, tylne
134 mm
Opona, przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna
190/55ZR17M/C (75W)
Dł x Szer x Wys
2,085 x 810 x 1,130 (1,235 mm - wyższa pozycja) mm
Rozstaw osi
1,455 mm
Prześwit pod pojazdem
140 mm
Pojemność zbiornika paliwa
19 litrów
Wysokość siedzenia
830 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku
235 kg
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
93 Komentarze
sortowanie:Swietny na 1-sze i ostatnie moto (Edytowano)
Dużo zależy od charakterystyki oddawania mocy a H2 ponoć (nie jeździłem) bardzo liniowo oddaje moc więc nawet jazda z małymi prędkościami nie powinna być problemem.