Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
325°
Opublikowano 18 marca 2024
Motocykl Zontes G1 Aluminium 125cm3 na kat:B, 14,6KM, chlodz. cieczą, wtrysk Delphi, zawieszenie UPS, Full LED, port USB, ABS BOSCH 2L/100km
Darmowa z Polska
Opublikowane przez
moto_doktor
Dołączył w 2015
1 245
2 434
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Jeden z motocykli o najlepszych parametrach i ciekawej stylistyce jak na kat B/A1 bardzo zaawansowany technicznie pod każdym względem, dobry wybór jeżeli ktoś ceni nowoczesną technologię i maksymalna moc zgodna z przepisami. Posiada orurowanie (gmole) w standardzie co na pewno przyda się początkującym motocyklistom. Do tego spalanie przy ekonomicznej jeździe oscyluje w okolicy 2L po przez wtrysk wydajny Delphi.
Zawieszenie przednie to Upside-Down co nie jest standardem nawet w mocniejszych motocyklach, a znacznie poprawia prowadzenie motocykla. Posiada ABS firmy BOSCH który na pewno przyda się nie wprawionym użytkownikom.
Wyprzedaż rocznika 2022.
14.6 KM Za napęd odpowiada nowoczesna, zasilana wtryskiem, chłodzona cieczą jednostka napędowa, która generuje 14,6 KM. Takie parametry zapewnią więcej niż dynamiczną jazdę, dając jednocześnie wymierne oszczędności w postaci bardzo niskiego zużycia paliwa.
ABS I LED W STANDARDZIE W wyposażeniu fabrycznym znajdziesz m.in. pełne oświetlenie w technologii FullLed wydajny układ hamulcowy z systemem ABS Boscha oraz wytrzymałe gmole ochronne z dodatkowymi crashpadami.
Port USB Zontes to przede wszystkim komfort podczas codziennej jazdy zasilany najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Stąd na pokładzie port USB oraz elektroniczna deska rozdzielcza.
Dwa oblicza Zontes 125 G1 dostępny jest w dwóch wersjach: Z kołami o wyrafinowanych kształtach, frezowanymi z lekkiego stopu oraz wyposażony w bezdętkowe koła szprychowe, które jeszcze bardziej podkreślają jego zadziorny charakter.
Dł./ szer./ wys. (mm) 1976/869/1112
Dopuszczalne obciążenie (kg) 150
Hamulce Hydrauliczne tarczowe z ABS Bosch
Ilość cylindrów 1
Koła przód/tył 110x70R17 / 130x70R17
Konstrukcja silnika aluminiowa
Masa własna 160
Moc i moment obrotowy (max) 14,7 KM@9000 RPM
Pojemność 125
Prędkość maksymalna 99 km/h
Rodzaj napędu łańcuch napędowy
Rodzaj ramy rurowa rama stalowa
Silnik Jednocylindrowy, 4T, chłodzony cieczą, wtrysk Delphi, EURO 5
Skrzynia biegów skrzynia biegów manualna 6-stopniowa
Sprzęgło sprzęgło mokre z antyhoppingiem
Spalanie 2L/100km
System oświetlenia Full LED
System rozrządu DOHC
System zapłonu zapłon elektroniczy
Wersje kolorystyczne Żółty, Czarno-szary, Czarno-tytanowy
Wyposażenie standardowe ABS Bosch, Wtrysk elektroniczny Delphi, Cyfrowy wyświetlacz, Światła full LED
Zawieszenie przednie
Odwrócony widelec teleskopowy
Zawieszenie tylne Monoabsorber
Zawieszenie przednie to Upside-Down co nie jest standardem nawet w mocniejszych motocyklach, a znacznie poprawia prowadzenie motocykla. Posiada ABS firmy BOSCH który na pewno przyda się nie wprawionym użytkownikom.
Wyprzedaż rocznika 2022.
14.6 KM Za napęd odpowiada nowoczesna, zasilana wtryskiem, chłodzona cieczą jednostka napędowa, która generuje 14,6 KM. Takie parametry zapewnią więcej niż dynamiczną jazdę, dając jednocześnie wymierne oszczędności w postaci bardzo niskiego zużycia paliwa.
ABS I LED W STANDARDZIE W wyposażeniu fabrycznym znajdziesz m.in. pełne oświetlenie w technologii FullLed wydajny układ hamulcowy z systemem ABS Boscha oraz wytrzymałe gmole ochronne z dodatkowymi crashpadami.
Port USB Zontes to przede wszystkim komfort podczas codziennej jazdy zasilany najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Stąd na pokładzie port USB oraz elektroniczna deska rozdzielcza.
Dwa oblicza Zontes 125 G1 dostępny jest w dwóch wersjach: Z kołami o wyrafinowanych kształtach, frezowanymi z lekkiego stopu oraz wyposażony w bezdętkowe koła szprychowe, które jeszcze bardziej podkreślają jego zadziorny charakter.
Dł./ szer./ wys. (mm) 1976/869/1112
Dopuszczalne obciążenie (kg) 150
Hamulce Hydrauliczne tarczowe z ABS Bosch
Ilość cylindrów 1
Koła przód/tył 110x70R17 / 130x70R17
Konstrukcja silnika aluminiowa
Masa własna 160
Moc i moment obrotowy (max) 14,7 KM@9000 RPM
Pojemność 125
Prędkość maksymalna 99 km/h
Rodzaj napędu łańcuch napędowy
Rodzaj ramy rurowa rama stalowa
Silnik Jednocylindrowy, 4T, chłodzony cieczą, wtrysk Delphi, EURO 5
Skrzynia biegów skrzynia biegów manualna 6-stopniowa
Sprzęgło sprzęgło mokre z antyhoppingiem
Spalanie 2L/100km
System oświetlenia Full LED
System rozrządu DOHC
System zapłonu zapłon elektroniczy
Wersje kolorystyczne Żółty, Czarno-szary, Czarno-tytanowy
Wyposażenie standardowe ABS Bosch, Wtrysk elektroniczny Delphi, Cyfrowy wyświetlacz, Światła full LED
Zawieszenie przednie
Odwrócony widelec teleskopowy
Zawieszenie tylne Monoabsorber
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
130 Komentarzy
sortowanie:To nawet nie ma jak porównywać. Miałem kilka.
Zontes G1 to dość duży motocykl. Z bliska nie wygląda na 125.
Długie interwały serwisowe bo silnik ma filtr oleju (w tanich chińczykach jest tylko sitko), duże przebiegi nie robią na zontesie wrażenia. Warto łańcuch zmienić na markowy.
Prędkość maksymalna wg. gps to ok 110 km/h. W odróżnieniu od tańszych chińczyków do 100km/h rozpędza się zawsze i bez problemu.
Spalanie ok 2,5 l/100km i to w zasadzie nawet jak sie jeździ z przepustnicą otwarta na maksa.
Wersja "alu" czyli na kołach bez szprych jest lepsza bo ranty felg nie wystają na boki i nie da się ich tak łatwo uszkodzić. Odpada również koszt serwisowania szprych.
Uwaga w ofercie jest rocznik 2022.
Ten czarny kolor trochę smutny, żółty lub niebieski lepiej się prezentują.
Chłop 190 wzrostu nie wygląda na tym jak na zabawce.
Jakościowo do Rometów i Junaków, to jest przepaść.
Zrobił tym w tamtym sezonie ponad 6tys km. Poza książkowymi przeglądami, raz pojechał do serwisu wyregulować manetkę gazu (nie chciał sam grzebać w czasie gwarancji).
Fajny motorek, jak w pracy trzeba coś załatwić poza firmą, to mu zawijam przy każdej możliwej okazji i jeżdżę
Gdyby nie to że moja żona jest bardzo antymotocyklowa, to pewnie sam bym sobie kupił
Już nawet masa własna 117 a nie 160 kg zrobi dużą różnicę (Edytowano)
hamulec bębnowy (bez nawet CBS) vs ABS
5 biegów vs 6 biegów
Rozstaw osi 1280 vs 1373 mm. 9cm większa długość robi różnicę
masa na sucho 117kg (?) vs 128kg (za świat Motocykli). Nie trzeba do pełna tankować 20-litrowego baku w zontesie
brak gmoli vs gmole i osłony dłoni
chłodzenie powietrzem vs cieczą
w obu jest filtr oleju co je odróżnia od wszystkich tańszych rometów, junaków.
wygląd chińskiego motorka vs obracające się głowy jak przejeżdżasz (Edytowano)
Wykonanie też znacznie lepsze. Po dwóch latach nie widać zużycia.