Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
848°
Opublikowano 17 marca 2024
Kawasaki KX450XC 60KM 126KG MX1 Wyprzedaż rocznika 2023
9,99zł
Opublikowane przez
moto_doktor
Dołączył w 2015
1 245
2 434
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Profesjonalny motocykl klasy MX1 o ogromnym stosunku mocy do wagi w legendarnej cenie jak na dzisiejsze czasy inflacji.
Silnik
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika: 449 cm³
Średnica x skok: 96 x 62.1 mm
Stopień sprężania: 12.5:1
Układ zaworów: 4 zawory DOHC
Układ paliwowy: Gaźnik: Keihin FCR-MX40
Zapłon: Digital DC-CDI
Układ rozruchowy: Elektryczny
Smarowanie: Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie: Tarcza pół-pływakowa, 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne: Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie: Widelec teleskopowy odwrócony, 48 mm, typu AOS z 22-stopniowym tłumieniem dobicia i 18-stopniowym tłumieniem odbicia
Zawieszenie, tylne: Uni-Trak z tłumieniem dobicia 22-stopniowym (mała prędkość), 2 lub więcej obrotów (duża prędkość), tłumieniem odbicia 22-stopniowym i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Rama & Wymiary
Typ ramy: Obwód, aluminium
Ślad: 120 mm
Skok zawieszenia, przednie: 305 mm
Skok zawieszenia, tylne: 307 mm
Opona, przednia: 80/100-21 51M
Opona, tylna: 120/90-18 65M
Kąt skrętu L/P: 42° / 42°
Dł x Szer x Wys: 2,185 x 820 x 1,265 mm
Rozstaw osi: 1,485 mm
Prześwit pod pojazdem: 335 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 6.2 litrów
Wysokość siedzenia: 950 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku: 126 kg
Przeniesienie Napędu
Przełożenie całkowite: 3.923 (51/13)
Sprzęgło: Mokre wielotarczowe
Przełożenie: 5-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe: 2.727 (60/22)
Przełożenie biegu 1: 1.750 (28/16)
Przełożenie biegu 2: 1.412 (24/17)
Przełożenie biegu 3: 1.188 (19/16)
Przełożenie biegu 4: 1.000 (19/19)
Przełożenie biegu 5: 0.875 (21/24)
Hydrauliczne sprzęgło
Tak jak w KX450, sprzęgło hydrauliczne oferuje bardziej bezpośrednie odczucia I lżejszą pracę dźwigni. Nawet w trakcie najcięższych zadań przy rosnącej temperaturze, układ zapewnia jasne i przewidywalne sygnały.
Zestaw Kalibracyjny KX FI (Akcesoryjny)
Zestaw Kalibracyjny KX FU zawiera poręczny Kontroler Kalibracyjny KX FI, umożliwiający kierowcom dostosowanie charakterystyki pracy silnika (poprzez zmianę mapy) do osobistych preferencji. To praktyczne narzędzie może być użyte bez komputera PC – poprzez łatwe wpięcie w sterownik silnika ECU.
Elektryczny rozrusznik
Elektryczny starter sprawia, że odpalenie silnika jest tak łatwe jak wciśnięcie guzika.
Regulowana Ergonomia
Wybór pomiędzy czterema pozycjami kierownicy I dwoma pozycjami podnóżków pozwala kierowcy dostosować najlepszą pozycję swojego ciała ze względu na swoje wymiary i możliwości.
Smukłe, ergonomiczne nadwozie
Wąska rama I minimalistyczne nadwozie pozwala na przyjęcie odpowiedniej pozycji, ułatwiającej Kontrole nad maszyną.
Zawieszenie gotowe do ścigania
Wydajne zawieszenie pochodzi wprost od KX250. Ustawienia sprężystości I tłumienia zostały zoptymalizowane do XC oferują wyraźniejszy feedback, szczególnie podczas jazdy po agresywnych odcinkach.
Ustawienia wyboru DFI
Dostosowanie ustawień silnika do panująćych warunków jest łatwe ze złączkami DFI KX. System w stylu “Plug-and-Play” jest szybki, łatwy I bezstresowy.
Podstawowe wyposażenie XC
Fabryczna płyta pod silnik i wygodna stopka boczna są standardowym wyposażeniem.
Koła i opony XC
Przednie 21” I tylne 18” koła z oponami enduro są dostosowane do sytuacji, jakie napotkasz w trakcie jazd XC.
Lekka obwodowa rama aluminiowa
Świetnie wyważona fama z KX450 przyczynia się do lekkości, łatwości w prowadzoeniu i ergonomii modelu KX450XC.
Silnik
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika: 449 cm³
Średnica x skok: 96 x 62.1 mm
Stopień sprężania: 12.5:1
Układ zaworów: 4 zawory DOHC
Układ paliwowy: Gaźnik: Keihin FCR-MX40
Zapłon: Digital DC-CDI
Układ rozruchowy: Elektryczny
Smarowanie: Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie: Tarcza pół-pływakowa, 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne: Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie: Widelec teleskopowy odwrócony, 48 mm, typu AOS z 22-stopniowym tłumieniem dobicia i 18-stopniowym tłumieniem odbicia
Zawieszenie, tylne: Uni-Trak z tłumieniem dobicia 22-stopniowym (mała prędkość), 2 lub więcej obrotów (duża prędkość), tłumieniem odbicia 22-stopniowym i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Rama & Wymiary
Typ ramy: Obwód, aluminium
Ślad: 120 mm
Skok zawieszenia, przednie: 305 mm
Skok zawieszenia, tylne: 307 mm
Opona, przednia: 80/100-21 51M
Opona, tylna: 120/90-18 65M
Kąt skrętu L/P: 42° / 42°
Dł x Szer x Wys: 2,185 x 820 x 1,265 mm
Rozstaw osi: 1,485 mm
Prześwit pod pojazdem: 335 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 6.2 litrów
Wysokość siedzenia: 950 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku: 126 kg
Przeniesienie Napędu
Przełożenie całkowite: 3.923 (51/13)
Sprzęgło: Mokre wielotarczowe
Przełożenie: 5-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe: 2.727 (60/22)
Przełożenie biegu 1: 1.750 (28/16)
Przełożenie biegu 2: 1.412 (24/17)
Przełożenie biegu 3: 1.188 (19/16)
Przełożenie biegu 4: 1.000 (19/19)
Przełożenie biegu 5: 0.875 (21/24)
Hydrauliczne sprzęgło
Tak jak w KX450, sprzęgło hydrauliczne oferuje bardziej bezpośrednie odczucia I lżejszą pracę dźwigni. Nawet w trakcie najcięższych zadań przy rosnącej temperaturze, układ zapewnia jasne i przewidywalne sygnały.
Zestaw Kalibracyjny KX FI (Akcesoryjny)
Zestaw Kalibracyjny KX FU zawiera poręczny Kontroler Kalibracyjny KX FI, umożliwiający kierowcom dostosowanie charakterystyki pracy silnika (poprzez zmianę mapy) do osobistych preferencji. To praktyczne narzędzie może być użyte bez komputera PC – poprzez łatwe wpięcie w sterownik silnika ECU.
Elektryczny rozrusznik
Elektryczny starter sprawia, że odpalenie silnika jest tak łatwe jak wciśnięcie guzika.
Regulowana Ergonomia
Wybór pomiędzy czterema pozycjami kierownicy I dwoma pozycjami podnóżków pozwala kierowcy dostosować najlepszą pozycję swojego ciała ze względu na swoje wymiary i możliwości.
Smukłe, ergonomiczne nadwozie
Wąska rama I minimalistyczne nadwozie pozwala na przyjęcie odpowiedniej pozycji, ułatwiającej Kontrole nad maszyną.
Zawieszenie gotowe do ścigania
Wydajne zawieszenie pochodzi wprost od KX250. Ustawienia sprężystości I tłumienia zostały zoptymalizowane do XC oferują wyraźniejszy feedback, szczególnie podczas jazdy po agresywnych odcinkach.
Ustawienia wyboru DFI
Dostosowanie ustawień silnika do panująćych warunków jest łatwe ze złączkami DFI KX. System w stylu “Plug-and-Play” jest szybki, łatwy I bezstresowy.
Podstawowe wyposażenie XC
Fabryczna płyta pod silnik i wygodna stopka boczna są standardowym wyposażeniem.
Koła i opony XC
Przednie 21” I tylne 18” koła z oponami enduro są dostosowane do sytuacji, jakie napotkasz w trakcie jazd XC.
Lekka obwodowa rama aluminiowa
Świetnie wyważona fama z KX450 przyczynia się do lekkości, łatwości w prowadzoeniu i ergonomii modelu KX450XC.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
86 Komentarzy
sortowanie:Chociaż nie jestem przekonany do kawy.
Nie ma jak niezawodna Yamaszka lub delikatnie lubiąca olej Honda.
Ludzie którzy nie jeździli nie rozumieją jaką prawdziwą moc ma taka 450 wyczynowa klasy MX1 bez kagańców. Ja mam Yamahę YZ450F najmocniejszy rocznik na 5 zaworach, po lekkich modyfikacjach dolotu itp, jeden cylinder, a wkręca się to tak szybko, że aż jestem pełen podziwu dla konstruktorów. Moc oddawana jest przy dość niskich obrotach z zerowym opóźnieniem, na każdym z biegów przy gwałtownym ruchu przód katapultuje do góry bez żadnego ostrzeżenia. Silnik jest skonstruowany z najlepszych i lżejszych części między innymi tytanowe wszystkie zawory, idealnie dobrany długi skok tłoka dający przy mniejszych obrotach pełna moc i kopa (niutonometry) dlatego te silniki są tak mocno obciążone(dzięki długiej dźwigni na korowodzie) i wymagają częstych remontów oraz wymiany oleju praktycznie co jazdę po torze. Do tego prędkość max to w wiekszosci tylko około 120km/h więc cała ta moc jest w tak małym zakresie, co daje podwójnie bardziej odczuwalne osiągi. Na papierze może to super nie wygląda, ale gwarantuje, że 100kg wagi z takimi silnikami z klasy MX1 to dla większości ludzi zabójstwo na pierwszym drzewie, są to naprawdę sprzęty które nie wybaczają błędów. Mam w garażu też Yamahę R1 RN22 około 200koni na najmocniejszej mapie i szczerze bardziej boje się Yamahy YZ450F dzikie to na maxa, aczkolwiek piękna część motoryzacji. Pamiętam jazdę próbną gdzie dodałem lekko gazu i jechałem na jednym kole i wtedy się zakochałem. Chociaz sam przekonałem, że trzeba mieć dużo pokory do takich sprzętów miałem poważna glebę akurat trafiłem na kamień, na szczęście zbroja uratowała bark przy czym pękła, ale nie mogłem oddychać przez długi czas do teraz ciągnie się ból kręgosłupa, a motocykl stoi w garażu, chociaż w tym roku planuje wrócić, bo ekipa się zbiera. Ścigacze i crossy naprawdę piękna część motocyklizmu, jak ktoś kocha adrenalinę. (Edytowano)
To ze wstawki jest zabawką
Ja kupiłem 125 i również nogi się uginają
"Teraz, producent z Akashi przedstawia bezkonkurencyjny motocykl klasy MX1 z jeszcze mocniejszym silnikiem zamontowanym w lżejszej ramie." (Edytowano)