Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
848°
Opublikowano 17 marca 2024

Kawasaki KX450XC 60KM 126KG MX1 Wyprzedaż rocznika 2023

33 000zł49 000zł-33%
9,99zł
Opublikowane przez
moto_doktor
Dołączył w 2015
1 245
2 434

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Profesjonalny motocykl klasy MX1 o ogromnym stosunku mocy do wagi w legendarnej cenie jak na dzisiejsze czasy inflacji.

Silnik
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, silnik jednocylindrowy
Pojemność skokowa silnika: 449 cm³
Średnica x skok: 96 x 62.1 mm
Stopień sprężania: 12.5:1
Układ zaworów: 4 zawory DOHC
Układ paliwowy: Gaźnik: Keihin FCR-MX40
Zapłon: Digital DC-CDI
Układ rozruchowy: Elektryczny
Smarowanie: Smarowanie wymuszone, półsucha miska olejowa
Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie: Tarcza pół-pływakowa, 250 mm, o obrysie falistym. Zacisk: podwójny tłoczek
Hamulce, tylne: Pojedyncza tarcza 240 mm, o obrysie falistym. Zacisk: jednotłoczkowy
Zawieszenie, przednie: Widelec teleskopowy odwrócony, 48 mm, typu AOS z 22-stopniowym tłumieniem dobicia i 18-stopniowym tłumieniem odbicia
Zawieszenie, tylne: Uni-Trak z tłumieniem dobicia 22-stopniowym (mała prędkość), 2 lub więcej obrotów (duża prędkość), tłumieniem odbicia 22-stopniowym i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Rama & Wymiary
Typ ramy: Obwód, aluminium
Ślad: 120 mm
Skok zawieszenia, przednie: 305 mm
Skok zawieszenia, tylne: 307 mm
Opona, przednia: 80/100-21 51M
Opona, tylna: 120/90-18 65M
Kąt skrętu L/P: 42° / 42°
Dł x Szer x Wys: 2,185 x 820 x 1,265 mm
Rozstaw osi: 1,485 mm
Prześwit pod pojazdem: 335 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 6.2 litrów
Wysokość siedzenia: 950 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku: 126 kg
Przeniesienie Napędu
Przełożenie całkowite: 3.923 (51/13)
Sprzęgło: Mokre wielotarczowe
Przełożenie: 5-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe: 2.727 (60/22)
Przełożenie biegu 1: 1.750 (28/16)
Przełożenie biegu 2: 1.412 (24/17)
Przełożenie biegu 3: 1.188 (19/16)
Przełożenie biegu 4: 1.000 (19/19)
Przełożenie biegu 5: 0.875 (21/24)
Hydrauliczne sprzęgło
Tak jak w KX450, sprzęgło hydrauliczne oferuje bardziej bezpośrednie odczucia I lżejszą pracę dźwigni. Nawet w trakcie najcięższych zadań przy rosnącej temperaturze, układ zapewnia jasne i przewidywalne sygnały.

Zestaw Kalibracyjny KX FI (Akcesoryjny)
Zestaw Kalibracyjny KX FU zawiera poręczny Kontroler Kalibracyjny KX FI, umożliwiający kierowcom dostosowanie charakterystyki pracy silnika (poprzez zmianę mapy) do osobistych preferencji. To praktyczne narzędzie może być użyte bez komputera PC – poprzez łatwe wpięcie w sterownik silnika ECU.

Elektryczny rozrusznik
Elektryczny starter sprawia, że odpalenie silnika jest tak łatwe jak wciśnięcie guzika.

Regulowana Ergonomia
Wybór pomiędzy czterema pozycjami kierownicy I dwoma pozycjami podnóżków pozwala kierowcy dostosować najlepszą pozycję swojego ciała ze względu na swoje wymiary i możliwości.

Smukłe, ergonomiczne nadwozie
Wąska rama I minimalistyczne nadwozie pozwala na przyjęcie odpowiedniej pozycji, ułatwiającej Kontrole nad maszyną.

Zawieszenie gotowe do ścigania
Wydajne zawieszenie pochodzi wprost od KX250. Ustawienia sprężystości I tłumienia zostały zoptymalizowane do XC oferują wyraźniejszy feedback, szczególnie podczas jazdy po agresywnych odcinkach.

Ustawienia wyboru DFI
Dostosowanie ustawień silnika do panująćych warunków jest łatwe ze złączkami DFI KX. System w stylu “Plug-and-Play” jest szybki, łatwy I bezstresowy.

Podstawowe wyposażenie XC
Fabryczna płyta pod silnik i wygodna stopka boczna są standardowym wyposażeniem.

Koła i opony XC
Przednie 21” I tylne 18” koła z oponami enduro są dostosowane do sytuacji, jakie napotkasz w trakcie jazd XC.

Lekka obwodowa rama aluminiowa
Świetnie wyważona fama z KX450 przyczynia się do lekkości, łatwości w prowadzoeniu i ergonomii modelu KX450XC.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

86 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika HeniekLancuch_
    60KM w takim piździku, to śmierć dla takich średnio ogarniętych kierowców
    Awatar użytkownika Creticum
    Tacy niech się trzymają od tego z daleka i tyle
  2. Awatar użytkownika artyleria
    Mój poprzedni (i zarazem pierwszy) motór to Motorynka kilkanaście lat temu. Ten z oferty jako kolejne/drugie moto ma sens Bo wsm finanse teraz pozwalają na taki zakup, a zawsze kusiło crosem pośmigać (Edytowano)
    Awatar użytkownika moto_doktor
    Autor
    To bardzo mocny sprzęt naprawdę nie wybacza błędów, zwlaszcza jak nie miałeś doczynienia z podobnymi sprzętami. Lepsza była by 250 w 4T lecz z drugiej strony cena naprawdę okazyjna, jak masz olej w głowie zapisałbyś się na jakieś podstawowe treningi lub uczył się powoli opanować sprzęt to sprzęt już docelowy nie trzeba zmieniać na większy jeżeli zabraknie mocy. Plus ogromny jeszcze 450 są mniej wysilone niż 250 nie trzeba ich tak kręcić więc wolniej się zużywają i dłużej posłużą. Decyzja należy do Ciebie, ale warto było by się przejechać przed kupnem czy charakterystyka Ci odpowiada. Na pewno jak byś nauczył się jeździć to byłbyś mega zadowolony zwłaszcza w tej cenie nowy sprzęt, najgorsze jest kupno używki i wkładanie kasy nerwy i zero przyjemności.
  3. Awatar użytkownika Peperon
    Okazja dla półgłówków hałasujących po lasach.
    Awatar użytkownika moto_doktor
    Autor
    Nie każdy ma hobby siedzenie w domu i marudzenie, ludzie po prostu są złosliwi, jak się jeździ i widzi człowieka to zawsze się zwalnia kulturalnie, ale już dźwięk pił spalinowych czy ciężkiego sprzętu jeżdżącego przez lasy nie przeszkadza. Zwłaszcza, że się jeździ przeważnie w dzień, bo sprzęty bez świateł. W wielu krajach są wyznaczone szlaki do jazdy takimi sprzętami, tylko Polska zacofana nawet wiele osób by było skłonnych zapłacić roczna opłatę i OC, żeby można było sobie pojeździć, ale lepiej karać bezsensownie. Gdzie taki sprzęt nie wyrządza krzywdy w porównaniu do ciężkiego sprzętu przy wycince lasów, a nawet czytałem zrywając wierzchnia nawierzchnie pomaga przyrodzie. (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika Suchelec666
    Cholernie mocny, nogi mi się trzęsły jak galareta po krótkiej jeździe, wrażenia lepsze niż po mededronie
    Awatar użytkownika moto_doktor
    Autor
    Dokładnie emocje nie do opisania jazda taką 450 to ręce jeszcze długo po jeździe się trzęsą jak po dobrej imprezie Ale warto w życiu spróbować na pewno na długo się zapamięta taka przygodę, ale ATV 690 to inna bajka, waga i oddawanie mocy. Taka zdrowa 450 klasy MX1 na tytanowych zaworach to inna bajka chyba Pan jeździł jakąś zajechaną 450, albo po zepsutym remoncie lub bardzo starej generacji sprzętem z przeznaczeniem na drogę przerobiona ma Crossa. Zresztą takie ATV kompletnie inne przeznaczenie. (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika SzczeryCzłowiej.
    To się nazywa dobra promka.
    Chociaż nie jestem przekonany do kawy.
    Nie ma jak niezawodna Yamaszka lub delikatnie lubiąca olej Honda.
    Awatar użytkownika moto_doktor
    Autor
    W tej cenie na dzisiejsze czasy to cena bajka patrząc jakie szroty ludzie sprzedają niby każdy po remoncie, a zajeżdżone na maxa. Później remont wyjdzie więcej niż nowy sprzęt. Sam kupiłem Yamahę YZ450F 2005r zrobiłem remont od A do Z silnika, zawieszenia i koszta całości z kupnem 25k zł więc bez wachania brałbym teraz takie kawasaki, zwłaszcza gdzie inflacja poszła w górę, a cena została jak za dawnych lat na promocji. Chociaż myślę w przyszłości zrobić tą Yamahę na Super Moto a papiery wziąć od Yamahy WR450 (Edytowano)
  6. Awatar użytkownika Popaj
    Zamówione. Plusik.
    Awatar użytkownika x1y2z3
    Faktycznie wysyłka 9.99?
  7. Awatar użytkownika Pioteł
    brak zestawu drogowego
    Awatar użytkownika _Dzik_
    Bo to cross
  8. Awatar użytkownika Lost
    bez homologacji ? to gdzie tym jezdzic
    Awatar użytkownika Ryba_.
    Na torze ale jeśli na to nie wpadłeś to nie dla Ciebie
  9. Awatar użytkownika moto_doktor
    Autor
    Ja takim śmigam Yamaha YZ450f, ostatni wypust na 5zaworach, 2005rok.
    17857251-bq9pX.jpgLudzie którzy nie jeździli nie rozumieją jaką prawdziwą moc ma taka 450 wyczynowa klasy MX1 bez kagańców. Ja mam Yamahę YZ450F najmocniejszy rocznik na 5 zaworach, po lekkich modyfikacjach dolotu itp, jeden cylinder, a wkręca się to tak szybko, że aż jestem pełen podziwu dla konstruktorów. Moc oddawana jest przy dość niskich obrotach z zerowym opóźnieniem, na każdym z biegów przy gwałtownym ruchu przód katapultuje do góry bez żadnego ostrzeżenia. Silnik jest skonstruowany z najlepszych i lżejszych części między innymi tytanowe wszystkie zawory, idealnie dobrany długi skok tłoka dający przy mniejszych obrotach pełna moc i kopa (niutonometry) dlatego te silniki są tak mocno obciążone(dzięki długiej dźwigni na korowodzie) i wymagają częstych remontów oraz wymiany oleju praktycznie co jazdę po torze. Do tego prędkość max to w wiekszosci tylko około 120km/h więc cała ta moc jest w tak małym zakresie, co daje podwójnie bardziej odczuwalne osiągi. Na papierze może to super nie wygląda, ale gwarantuje, że 100kg wagi z takimi silnikami z klasy MX1 to dla większości ludzi zabójstwo na pierwszym drzewie, są to naprawdę sprzęty które nie wybaczają błędów. Mam w garażu też Yamahę R1 RN22 około 200koni na najmocniejszej mapie i szczerze bardziej boje się Yamahy YZ450F dzikie to na maxa, aczkolwiek piękna część motoryzacji. Pamiętam jazdę próbną gdzie dodałem lekko gazu i jechałem na jednym kole i wtedy się zakochałem. Chociaz sam przekonałem, że trzeba mieć dużo pokory do takich sprzętów miałem poważna glebę akurat trafiłem na kamień, na szczęście zbroja uratowała bark przy czym pękła, ale nie mogłem oddychać przez długi czas do teraz ciągnie się ból kręgosłupa, a motocykl stoi w garażu, chociaż w tym roku planuje wrócić, bo ekipa się zbiera. Ścigacze i crossy naprawdę piękna część motocyklizmu, jak ktoś kocha adrenalinę. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Janek_PL
    Yhy tłumaczenia rozjeżdżania pola czy lasów hobby.
  10. Awatar użytkownika estiaj555
    126 kg? Tak z 10-15kg za dużo. No i gaznika tam nie ma bodajże od 2011 roku, kawasaki było pierwszą crossówką na wtrysku, o ile pamięć mnie nie myli.
    Awatar użytkownika sliski_gekon
    No sporo za ciężki jako cross, 250cc potrafią ważyć 105kg teraz, a piec 450 nie jest super cięższy. Z tego co wiem w Suzuki rmz 450 już był wtrysk od 2008, kawa pewnie podobnie a w 2011 to 250 dostały podwójny wtrysk chyba
  11. Awatar użytkownika HektorSalamanka
    Ta moc i super cena
  12. Awatar użytkownika adnr
    17852240-Ylp00.jpgJesli ktoś szuka sprzętu do orania PUL somsiada, to polecam ten sprzęt

    To ze wstawki jest zabawką
    Awatar użytkownika Janek_PL
    Raczej ten że zdjęcia to zabawka do wkurzania rolników którzy teraz pilnują drugi
  13. Awatar użytkownika Koobitza1_.
    Tańszy od roweru?!, nieee to niemożliwe
  14. Awatar użytkownika AndiT
    Szkoda, ze nie ma homologacji drogowej, bo fajne supermoto byloby.
    Awatar użytkownika moto_doktor
    Autor
    Można przerobić na super Moto, ale tylko torowe jak bez homologacji, chociaż to dość kosztowna sprawa, zawieszenie, felgi, opony, hamulce, sprzęgło antydopingowe jeżeli brać się już ma poważnie, ale masz rację na drogę fajna sprawa Super Moto sam myślę przerobić swoja Yamaha YZ450F na SM, papiery lub ramę wziąć od WR450 dużo roboty i wkładu finansowego, ale efekt myślę były warty tego. SM super zabawki.
  15. Awatar użytkownika DudiSD
    I to jest rabat, a nie jakieś 5% z boży łaski
  16. Awatar użytkownika bodygar
    17860705-99X41.jpg
    Ja kupiłem 125 i również nogi się uginają
    Awatar użytkownika AndiT
    Sa takie z homologacja na droge?
  17. Awatar użytkownika yapis
    Szkoda, że na auta takich promocji nie robią. (Edytowano)
    Awatar użytkownika rhudhy
    Przecież są takie -33% ceny.
  18. Awatar użytkownika RapującePierogi
    Świetna cena.
  19. Awatar użytkownika filu
    Ale to nie jest mx1 crossowka, tylko endurak (Edytowano)
    Awatar użytkownika moto_doktor
    Autor
    Jest to klasa MX1 według producenta i opisu:
    "Teraz, producent z Akashi przedstawia bezkonkurencyjny motocykl klasy MX1 z jeszcze mocniejszym silnikiem zamontowanym w lżejszej ramie." (Edytowano)
  20. Awatar użytkownika Directer20_
    Trochę rozumiem ludzi którzy się wkurzają, sam jeżdżę na motocyklu, ale dla mnie nie ma wielu dźwięków bardziej irytujących niż te pierdziawy w off roadach. Małe to a hałasu narobi jak głupie
    Awatar użytkownika michg
    …bo większość osób z niezrozumiałych dla mnie powodów kombinuje ciągle przy wydechu aby było głośniej.
Awatar użytkownika