Opublikowano 7 lutego 2024

Reklamacja na Banggood

witam kupiłem w sklepie Banggood.com smartwatch Zeblaze. Przyszedł i tu zonk nie ładuje , nie mierzy tętna, spo2 . ok złożyłem REKLAMACJE i bujam się z tym . Proponują mi refund wysokości 80 zł lub pełny ale musze odsalać na swój koszt zegarek, co wiąże się ze będę musiał dołożyć do tego lub ich punkty. Ja twardo stoję na stanowisku że chce smartwatch wolny od wad. Błąd był taki ze nie skorzystałem z Paypala tylko z płatności Klarna i również zgłosiłem to u nich. Jakie doświadczenia macie z procesem reklamacji u nich ?
Aktualizacje społecznościowe

9 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Festador
    W skrócie, odeślesz to stracisz i kasę i przedmiot. Podadzą adres w chinach, paczki nie odbiorą i będą przeciągać ile się da. To ich standardowa praktyka, na redicie też o tym piszą. Kupowanie czegokolwiek powyżej 100 to hazard, nie pytaj skąd to wiem
    Awatar użytkownika lu_lu
    Autor
    Właśnie kopie się z chińczykiem już miesiąc w końcu się zgodzę na wysyłkę do nich na ich koszt
  2. Awatar użytkownika MisiekWR
    Płaci się kartą i jak się dogadać nie można to robi Chargeback