Przypominam że na Sferis telefony nie są z polskiej dystrybucji, więc gwarancja sklepu, a nie producenta
Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
436°
Opublikowano 9 marca 2024
Smartfon Samsung Galaxy S24 (S921) 8/128GB 6,2" 2340x1080 4000mAh 5G Dual SIM czarny
Darmowa dostawa ·
Opublikowane przez
Hektor00
Dołączył w 2023
423
2 017
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
S24 albo pixel 8; oto jest pytanie... :/
Przechodząc do okazji, bardzo dobra cena na S24 z darmową dostawą.
Przechodząc do okazji, bardzo dobra cena na S24 z darmową dostawą.
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
106 Komentarzy
sortowanie:- i co z tego? mi normalnie naprawili w tym roku tel z danii (Edytowano)
- Rękojmia sferis to śmiech, nawet kilka pism od rzecznika praw konsumenta nie pomagają. Rzecznik zaproponował złożenie pozwu ale już się nie bawiłem i naprawiłem sprzęt na swój koszt. Nawet nie zachowali ustawowego terminu na rozpatrzenie, dziwie się, że ten sklep jeszcze istnieje. (Edytowano)Jeżeli rzeczywiści jest tak jak opisujesz, istnieje dzięki takim ludziom jak Ty, którzy odpuszczają. Z drugiej strony, jeżeli odpuściłeś istnieje prawdopodobieństwo, że nie jest do końca tak jak mówisz i miałeś świadomość, że w sporze sądowym możesz nie udowodnić swoich racji.
- Pixel lepszy aparat i haptykaTo prawda tylko wszystko inne gorsze
- Nie chce tu robić gównoburz, ale mam takie wrazenie: ktoś kiedyś miał problemy z gwarancją Samsunga (np. w Sferis) opisał i teraz cała masa ludzi jedzie na jedno kopyto o tej gwarancji nie mając styczności z tematem bezpośrednio powtarzając wg. mnie bzdury. Dlaczego? Już wyjaśniam. Kupiłem S23 na Allegro (w cholerne monet + cena wyjściowa = bajka cena). Kupiłem, miałem pecha - kto chce niech znajdzie w moich komentarzach. Napisałem do Samsunga z opisem problemu, powiedzieli że dystrybucja Włoska. Zapytałem czy to jakoś problem, problemu nie było. Odesłałem telefon. Zadzwonili że nie naprawią, wymienią na nowy. Dwa dni później kurier z nowym telefonem. Autoryzowany serwis Samsung. Kazali tylko przed odesłaniem zarejestrować telefon. To tyle z RZECZYWISTEGO kontaktu z zagadnieniem gwarancyjnym. Nie powielaniu bzdur które ktoś kiedyś napisał. Teraz połączenia macie darmowe, co za problem wykręcić nr do Samsunga i dopytać przed kupnem?Ja zgłosiłem telewizor tcl na gwarancje i dostałem odmowę z powodu takiego "telewizor nie jest przeznaczony na rynek polski". Więc nie są to bzdury, a realny problem z którym miałem do czynienia około miesiąc temu (Edytowano)
- Tutaj próba reklamacji u producenta telewizora TCL zakupionego w sferis
- GWAR sklepu - PM kupuje gdzie znajdzie , wgrywaja polski soft jak nie ma do wyboru języka polskiegoWydaje mi się że nic nie trzeba wgrywac
- No tyle to nie za telefon z Exynosem, bez baterii i kiedy można było go kupić za ~ 2700 na premierę. Do tego ze Sferis, gdzie nie masz gwarancji Samsunga tylko sklepu.bez baterii? nowa dyrektywa UE?
- To już lepiej S23 za ~2700 PLN i jeszcze zostanie na dobry melanż.S23 ma Snapdragona, nie każdemu pasuje.
- Prosze kto ma ten telefon niech napisze czy posiada on radio rds odbiornik??AutorNie mają radia nowe telefony
- Powie mi ktoś jaki jest sens kupowania s24 zamiast s23 i to w większej cenie?powiem
- Tak. Ten ktoś wyraźnie zniechęca do zakupów po cenie normalnej a nie zawyżonej jak u nas pisząc nie do końca prawde.
Owszem gwarancji nie ma ale Samsung naprawi 1 raz o ile uszkodzony podzespoł będzie taki sam na rynku Ewropejskim (Edytowano) - Samsung i inne marki robią taki myk, że co drugi produkt jest "super". Czytałem na reddicie o teoriach w stylu kupuj co drugi produkt Samsunga jako generacja. S23u udany, s24u średniak, s25u udany, s26u średniak i tak dalej...Tak ultra serio. To co jest z s24 nie udanego?
- Czekamy, aż jakaś ważna persona się natnie na tą gwarancję
Dla mnie ta sytuacja jest niespotykana. W sklepie muszę dopytywać z jakiej dystrybucji jest telefon? Przede wszystkim gdzie jest do cholery oficjalna i aktualna lista partnerów handlowych/autoryzowanych sprzedawców? Jak Samsung ma taką posraną politykę to zdecydowanie nie powinniśmy szukać takiej listy przez godzinę, żeby dotrzeć do aktualnego regulaminu promocji (bo akurat tam jest), która mnie nie interesuje nawet.
Za granicą też takie wałki Samsung kręci?
Przecież to nadaje się do UOKiK.
//edit
Jestem bardzo ciekawy jak to wygląda w kontekście reguł konkurencji w UE. Na szybki rzut oka:
Aby postępować zgodnie z przepisami:- nie ustalaj cen ani innych warunków wymiany handlowej
- nie ograniczaj produkcji
- nie dziel rynków
Jakaś dziwna jest ta sytuacja. (Edytowano) - Uzupełniając informację dodatkową kolegi, to oficjalny serwis LG też uwalał gwarancję twierdząc, że telefon został zalany, więc oficjalny serwis nic tutaj nie wnosi.I ASUSA swego czasu ludzie narzekali, nie zmienia to nic w niczym, zawsze się ktoś o coś może doczepić
- 8/128 .. xd
- Czytajcie opis. Chłop wam wymalował czarno na białym. Mało kto daje taki fookladny opis przy problemach ze sklepem, a i tak są pytania.Chłop daje opis tak skonstruowany żeby zniechęcić do kupowania za granicą
- Nie raz kupowałem w sferisie i normalnie gwarancje zgłaszałem bezpośrednio do producenta - czy to Samsung czy Dell i nigdy nie było problemu, bo dla nich ważny jest dowód zakupu z datą.
- Nie polecam tego sklepu. Kupiłem u nich telewizor i wysłali mi takie który nie został przeznaczony na rynek polski. Poczytajcie i problemach z gwarancją u nich
- Zagraniczna dystrybucja = 0 gwarancjiOj dupa boli, że można kupić taniej
- Gwarancja dla telefonów z rynku PL vs. EU.
Różnice: eu.community.samsung.com/t5/…/22
Powiązane dyskusje
Powiązane kategorie
Sklep Sferis NIE JEST autoryzowanym sprzedawcą, skupuje telefony z rynków gdzie handlowiec firmy znajdzie najtaniej (może być obszar europejski, jak również rynki wschodnie, Turcja, UK czy nawet Azja)
Oznacza, że w przypadku awarii telefonu oficjalny serwis Samsung nawet na niego nie spojrzy. Nie łudźcie się.
Zostaniecie odesłani do sklepu, w którym dokonano zakupu. Serwis Samsung nie ma obowiązku (ani interesu) przyjmowania telefonów zakupionych poza autoryzowaną siecią sprzedaży w Polsce.
Gwarancja sprzedawcy, czyli sklep obsługuje zgłoszoną reklamację i wybiera serwis, który wykona diagnostykę i ewentualną naprawę. O ile nie stwierdzi cieczy w telefonie co sprowadza się do odrzucenia roszczeń.
Za chwilę ktoś powie "ale rękojmia!"
Nieautoryzowane sklepy uwalają rękojmię jeszcze zanim otrzymają od was telefon (inaczej nie spinałby się biznes i zajechane ceny względem oficjalnych sklepów).
Możecie się potem wymieniać pismami i opiniami rzecznika. Oni mają czas, by przekonać was do akceptacji serwisu u Mietka GSM, albo będzie komisyjnie stwierdzone uszkodzenie mechaniczne
Czy warto? Tu już musi sobie każdy sam wyważyć.