Niestety, ta okazja wygasła 5 minut temu.
315°
Opublikowano 7 dni temu

Kup Xiaomi 14 i odbierz za darmo Mi Electric Scooter 3 plus opcja odkupu starego telefonu

Opublikowane przez
motedus
Dołączył w 2016
46
1 177

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Kupując go w konfiguracji 12GB RAM 512GB ROM gratis dostajemy Mi Electric Scooter 3. Według ceneo najtańszy za 1499zł.


Poniżej link do regulaminu
>>Regulamin<<



Dodatkowo dostępna opcja odkupu starego telefonu
mi.com/pl/…in/


Jak będę miał wiecej informacji to je tutaj dodam.


REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
„PREMIERA XIAOMI 14”
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin (zwany dalej: „Regulaminem”), określa warunki i zasady, na jakich
odbywa się Akcja pod nazwą „PREMIERA XIAOMI 14” (zwana dalej „Akcją
Promocyjną”) polegająca na wydaniu premii rzeczowej za zakup nowego Urządzenia
Xiaomi na zasadach określonych niniejszym Regulaminem.
2. Organizatorem Akcji jest A1 Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, Sp. k. z siedzibą
w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 4 lok 138, Warszawa, wpisana do Rejestru
Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy
dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS
0000803777, NIP 527 23 60 117 („Organizator”).
3. Fundatorami premii w Akcji promocyjnej są:
a) XIAOMI TECHNOLOGY (POLSKA) SP.Z O.O. z siedzibą w Warszawie, ul. Postępu
14B, 02-676 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000746177, o kapitale zakładowym w wysokości 17
106 645,00 PLN, NIP: 5213838221,
b) Ingram Micro sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Krakowiaków 46, 02-255
Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. St. Warszawy w Warszawie, pod nr KRS
0000028820, o kapitale zakładowym w wysokości 8 000 000,00 PLN, NIP: 5212931906,
(„Fundatorzypremii”).
4. Akcja jest organizowana wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Akcja obejmuje sprzedaż wybranych modeli smartphonów marki Xiaomi, tj. Urządzeń
wymienionych poniżej („Urządzenie”) i polega na wydaniu premii rzeczowej (dalej:
„Premia”), której rodzaj zależy od modelu zakupionego w Czasie Trwania Akcji
Urządzenia, zgodnie z poniższą tabelą:
URZĄDZENIE OBJĘTE AKCJĄ PROMOCYJNĄ PREMIA (WARTOŚĆ BRUTTO PLN)
Xiaomi 14 12GB RAM 512GB ROM BLACK

Mi Electric Scooter 3
(1999 PLN BRUTTO Słownie: jeden tysiąc
dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć
złotych 00/100)

Xiaomi 14 12GB RAM 512GB ROM GREEN

Mi Electric Scooter 3
(1999 PLN BRUTTO Słownie: jeden tysiąc
dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć
złotych 00/100)

Xiaomi 14 12GB RAM 512GB ROM WHITE

Mi Electric Scooter 3
(1999 PLN BRUTTO Słownie: jeden tysiąc
dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć
złotych 00/100)

6. Premie rzeczowe przyznawane są losowo w dwóch następujących kolorach:
- Mi Electric Scooter 3 czarny
- Mi Electric Scooter 3 szary
Uczestnik akcji nie ma możliwości wyboru koloru premii.

7. Czas Trwania Akcji obejmuje okres od 25.02.2024 roku (od godziny 16:30 CET) do
03.03.2024 roku ( do godziny 23:59:59 CET) lub do wyczerpania Puli Premii, w zależności od
tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. („Czas Trwania Akcji”).
8. Organizator zastrzega Limit Premii w Akcji Promocyjnej w ilości 1500 sztuk. (słownie: jeden
tysiąc pięćset złotych) („Pula Premii”).
9. Aby wziąć udział w akcji należy:
a) zakupić Urządzenie u wybranego partnera handlowego wymienionego w Regulaminie w
Czasie Trwania Akcji. Za datę zakupu Urządzenia uważa się datę widniejącą na dowodziel
zakupu Urządzenia (fakturze lub paragonie).
b) zarejestrować Urządzenie w formularzu rejestracyjnym na stronie
promocjexiaomi.pl/premiera14 w terminie od 25.02.2024 do 15.03.2024 r.
10. W przypadku, gdy pula Premii wyczerpie się przed dniem 03.03.2024 roku, Organizator może
wcześniej zakończyć Akcję. W takiej sytuacji Organizator umieści na stronie internetowej
promocjexiaomi.pl/premiera14 informację o wcześniejszym zakończeniu Akcji z
powodu wyczerpania Puli Premii.
11. Fakt zakończenia Akcji przed upływem Czasu Trwania Akcji nie narusza praw nabytych
Uczestników Akcji, którzy spełnili Warunki Uczestnictwa w Akcji określone w § 2 niniejszego
Regulaminu przed dniem wcześniejszego zakończenia Akcji. Mają oni prawo do udziału w
Akcji i otrzymania Premii na dotychczasowych zasadach określonych wRegulaminie.

§2 WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI

1. W Akcji Promocyjnej mogą wziąć udział wyłącznie osoby fizyczne dokonujące zakupu nowego
Urządzenia na własny użytek, na cele niezwiązane z prowadzoną działalnością gospodarczą
lub zawodową, tj. osoby fizyczne będące konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu
cywilnego Uczestnikiem nie mogą być osoby prawne, które spełniają jednocześnie
następujące warunki („Warunki Uczestnictwa”) z zastrzeżeniem pkt 2, poniżej oraz dokonają
zgłoszenia zgodnie z § 3 Regulaminu („Uczestnicy Akcji” lub ”Uczestnik Akcji”):
a) są pełnoletnie,
b) posiadają miejsce stałego zamieszkania lub siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej,
c) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,
d) zapoznały się z treścią Regulaminu i zaakceptowały jegopostanowienia,
e) dokonały w Czasie Trwania Akcji, jako konsument, zakupu nowego Urządzenia w
punkcie sprzedaży znajdującym się i prowadzącym zgodnie z prawem sprzedaż Urządzeń

na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (dalej ,,Punkt Sprzedaży”) do użytku własnego, ,
znajdującym się i prowadzącym sprzedaż Urządzeń na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej obejmującym wyłącznie sklepy stacjonarne i internetowe zlokalizowane
odpowiednio pod adresami:
Sklepy stacjonarne Sklepy internetowe
RTV Euro AGD euro.com.pl
Media Expert mediaexpert.pl
Media Markt mediamarkt.pl
X-kom x-kom.pl
NeoNet neonet.pl
Komputronik komputronik.pl
TechWish techwish.pl
T-Mobile t-mobile.pl
Orange orange.pl
Play play.pl
Plus plus.pl
Salon Xiaomi (Viamind Sp. z o.o.) mimarkt.pl
Salon Xiaomi (GG Stores Sp. z
o.o. sp.k.)

mi-store.pl

mi-home.pl
mi.com/pl
oleole.pl

avans.pl

electro.pl

neo24.pl

Warunki od a) do e) powinny być spełnione już w momencie dokonania zakupu Urządzenia,
jaki i w momencie dokonywania Zgłoszenia udziału w Akcji.
f) dokonały Rejestracji zakupu zgodnie z procedurą opisaną w paragrafie §3 Regulaminu w
czasie trwania Rejestracji
2. W Akcji Promocyjnej nie mogą uczestniczyć właściciele, udziałowcy, współwłaściciele ani
sprzedawcy Punktów Sprzedaży prowadzących sprzedaż Urządzeń i członkowie rodzin w/w
osób. Przez członków rodziny, o których mowa powyżej rozumie się: wstępnych, zstępnych,
rodzeństwo, małżonków, małżonków rodzeństwa, rodziców małżonków, krewnych w linii
bocznej do II stopnia i osoby pozostające w stosunku przysposobienia lubspowinowacone.
3. Udział w Akcji Promocyjnej jest dobrowolny. Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z
udziału w Akcji Promocyjnej. W tym celu powinien złożyć pisemne oświadczenie o rezygnacji i

wysłać je na adres siedziby Organizatora lub przesłać na adres e-mail premiera14@a1btl.pl
czytelny skan lub zdjęcie własnoręcznie podpisanego oświadczenia. Z chwilą otrzymania
oświadczenia Uczestnika Organizator wykluczy go z udziału w Akcji i usunie jego dane
osobowe.
4. Za zakup Urządzenia na własny użytek, niezwiązany z prowadzoną działalnością
gospodarczą lub zawodową, zgodnie z niniejszym paragrafem, uznaje się zakup, którego
koszt nie został i nie zostanie zaliczony do kosztów prowadzonej działalności, a VAT
wynikający z faktury zakupu Urządzenia nie został i nie zostanie rozliczony w deklaracji VAT
(JPK).
5. Akcja Promocyjna nie łączy się z innymi promocjami organizowanymi przezOrganizatora.

§3 ZASADY AKCJI

1. Premię otrzyma Uczestnik Akcji, który spełni warunki określone w §2 Regulaminu, oraz zgłosi
swoje uczestnictwo w Akcji, przesyłając zgłoszenie zgodnie z Regulaminem według
procedury dokonywania zgłoszeń opisanej poniżej(„Zgłoszenie”).
2. W celu otrzymania Premii, Uczestnik Akcji musi zakupić nowe Urządzenie zgodnie z §1
Regulaminu.
UWAGA: Zakup Urządzenia musi zostać dokonany w Czasie Trwania Akcji – o
dotrzymaniu terminu decyduje data transakcji uwidoczniona na dowodzie zakupu.
3. Zgłoszenia można dokonać za pośrednictwem strony internetowej Organizatora pod adresem:
promocjexiaomi.pl/premiera14
4. W celu dokonania Zgłoszenia należy wypełnić prawidłowo formularz rejestracyjny dostępny
na stronie promocjexiaomi.pl/premiera14 w czasie trwania Rejestracji podając
wszystkie informacje wskazane w ust. 5 poniżej i dołączyć do niego:
i. wyraźne zdjęcie lub skan dowodu zakupu nowego Urządzenia objętego Akcją (z
zastrzeżeniem § 2 pkt 1 lit. e) (dalej ,,Dowód Zakupu”). Dowodem Zakupu jest
dokument potwierdzający sprzedaż przez Punkt Sprzedaży, np. paragon albo faktura;
ii. wyraźne zdjęcie Etykiety Urządzenia z numeru IMEI*,
*Etykieta Urządzenia z numerem IMEI to etykieta (najczęściej w formie naklejki) trwale
przymocowana do opakowania urządzenia, zwierająca krótki opis i podstawowe informacje,
takie jak: nazwa, producent, 15-cyfrowy numer IMEI, podstawowe parametry.
5. Formularz zgłoszeniowy należy wypełnić w następujący sposób:
a) Podać dane osobowe Uczestnika Akcji Promocyjnej w
postaci:
(i.) imienia i nazwiska,
(ii.) numeru telefonu kontaktowego,
(iii.) adresu e-mail,
(iv.) adresu wraz z kodem pocztowym do wysyłki Premii,
b) Podać model zakupionego Urządzenia, numer IMEI zakupionegourządzenia,
c) Podać datę zakupu, oraz nr dowodu zakupu;

d) potwierdzić zapoznanie się z treścią Regulaminu i zaakceptować jego postanowienia
wraz z potwierdzeniem, że Urządzenie zostało zakupione przez Uczestnika –
potwierdzić zaznaczeniem odpowiedniego pola;
e) wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z udziałem Uczestnika
w Akcji i w celu jej przeprowadzenia zgodnie z przepisami RODO– potwierdzić
zaznaczeniem odpowiedniego pola.

6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych lub błędnych danych
przez Uczestnika.
7. Data i godzina zakupu Urządzenia, widniejąca na skanie dołączonego dowodu zakupu nie
może być późniejsza niż data rejestracji formularza zgłoszeniowego za pośrednictwem Strony
internetowej.
8. Zgłoszenia mogą być nadsyłane w czasie trwania Rejestracji obejmującej okres od
25.02.2024 roku do 15.03.2024 roku.
9. Zgłoszenia przesłane poza zastrzeżonymi w Regulaminie terminami oraz dotyczące
Urządzeń zakupionych lub zamówionych poza zastrzeżonymi w Regulaminie terminami nie
będą rozpatrywane.
10. Uczestnik Akcji może zgłosić maksymalnie pięć (5) Urządzeń w ramach AkcjiPromocyjnej.
11. Organizator zweryfikuje zgodność Zgłoszeń z postanowieniami Regulaminu. Przyjęcie
zgłoszenia przez serwer Organizatora poprzez formularz zgłoszeniowy nie stanowi
potwierdzenia zgodności zgłoszenia z Regulaminem.
12. Organizator może zwrócić się do Uczestnika Akcji Promocyjnej o przesłanie oryginału
Dowodu Zakupu Urządzenia, w szczególności w przypadku powzięcia przez Organizatora
wątpliwości co do źródła wystawienia przesłanego dokumentu lub jego autentyczności.
Ponadto, na prośbę Organizatora, Uczestnik Akcji Promocyjnej przedstawi Organizatorowi
dokumenty wskazujące na spełnienie innych warunków wymaganych do wzięcia udziału w
Akcji określonych w Regulaminie. W przypadku nieprzedstawienia przez Uczestnika
dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, Zgłoszenie nie będzie rozpatrywane
przez Organizatora.
13. W razie przesłania Zgłoszenia nieodpowiadającego wymogom określonym w niniejszym
Regulaminu, Organizator będzie kontaktować się z Uczestnikiem Akcji w terminie do 30 dni
od dnia otrzymania niepełnego Zgłoszenia w celu uzupełnienia wymaganych danych lub
dokumentów. Uczestnik Akcji Promocyjnej ma na uzupełnienie danych lub dokumentów 14
dni od dnia otrzymania wezwania do uzupełnienia. Po upływie tego terminu takie niepełne
Zgłoszenie nie będzie rozpatrywane przez Organizatora. W przypadku terminowego
uzupełnienia danych przez Uczestnika Akcji, termin na wysłanie Premii zaczyna biec od daty
uzupełnienia danych przez Uczestnika.

14. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieodebranie przez Uczestnika wiadomości e-
mail z powodu podania błędnego adresu e-mail lub używania przez Uczestnika

oprogramowania ani za nieodczytanie wiadomości np. z powodu zakwalifikowania jej, jako
spam.

15. Premia nie podlega wymianie na inny ekwiwalent rzeczowy lub pieniężny. Prawa do Premii
nie mogą być przeniesione na osoby trzecie.
16. Premia nie przysługuje w sytuacji, gdy Uczestnik zwróci zakupiony produkt sprzedawcy i
otrzyma zwrot zapłaconej ceny, dotyczy to w szczególności realizacji prawa konsumenta do
odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. Uczestnik,
który zarejestrował się w Akcji Promocyjnej, a następnie odstąpił od zakupu Urządzenia,
zobowiązany jest do zgłoszenia tego Organizatorowi na adres mailowy premiera14@a1btl.pl.
Organizator zastrzega sobie prawo do żądania zwrotu Premii w przypadku gdy Uczestnik
dokona zwrotu Urządzenia i otrzyma zwrot zapłaconej ceny. Niniejsze postanowienie nie
ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa konsumenta do odstąpienia od umowy
sprzedaży zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
17. Posłużenie się przez Uczestnika dokumentem podrobionym lub przerobionym lub podanie
nieprawdziwych danych stanowi działanie niezgodne z Regulaminem i takie zgłoszenia nie
będą uwzględniane. W przypadku ustalenia przez Organizatora po wydaniu przez niego
Premii, że doszło do posłużenia się podrobionym lub przerobionym dokumentem lub podania
nieprawdziwych danych, Organizator ma prawo dochodzenia zwrotu tejPremii.

§4 SPOSÓB REALIZACJI PREMII

1. Wysyłka Premii będzie realizowana każdorazowo Uczestnikowi Akcji po stwierdzeniu przez
Organizatora zgodności Zgłoszenia z Regulaminem zgodnie z procedurą opisaną w §3
powyżej.
2. Premia zostanie wysłana (na koszt Organizatora) kurierem w terminie do 80 dni od daty
otrzymania przez Organizatora Zgłoszenia zgodnego z Regulaminem, na adres Uczestnika
Akcji wskazany w Zgłoszeniu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Organizator zastrzega,
że termin wysłania Premii może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Organizatora.
Premia zostaje wysłana do Uczestnika, natomiast doręczenie jej i odebranie przez osobę
zamieszkującą pod adresem wskazanym przez Uczestnika uznaje się za skuteczne wydanie
Premii Uczestnikowi.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieodebranie przesyłki z Premią przez
Uczestnika. Organizator podejmie nie więcej niż 2 próby doręczenia Premii. W przypadku
nieodebrania Premii przez Uczestnika Akcji, Organizator prześle Uczestnikowi Akcji za
pośrednictwem e-maila lub sms, na adres mailowy/numer telefonu wskazany w Zgłoszeniu,
wiadomość informującą o możliwości ponownego przesłania Premii na koszt Uczestnika Akcji
i na adres przez niego wskazany w ciągu 7 dni roboczych. W przypadku niemożności
dostarczenia Uczestnikowi Premii z przyczyn leżących po stronie Uczestnika (pomimo dwóch
prób doręczenia), pozostanie ona do dyspozycji Organizatora, a Uczestnik utraci prawo do
ubiegania się o tę Premię.

§5 PODATKI

1. Premia przeznaczona do wydania w Akcji zwolniona jest z podatku dochodowego od osób
fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku
dochodowym od osób fizycznych jako nagroda w sprzedaży premiowej.

§6 REKLAMACJE

1. Reklamacje odnośnie przebiegu Akcji Promocyjnej mogą być zgłaszane listem poleconym na
adres Organizatora wskazany w §1 ust. 2 Regulaminu lub za pośrednictwem poczty
elektronicznej na następujący adres: premiera14@a1btl.pl, do dnia 15.05.2024. Upływ
zastrzeżonego terminu do składania reklamacji w żaden sposób nie ogranicza ani nie wyłącza
uprawnienia Uczestnika do dochodzenia jego praw na zasadach ogólnych.
2. Prawo złożenia reklamacji przysługuje Uczestnikom Akcji Promocyjnej.
3. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres Uczestnika Akcji (do korespondencji)
lub adres e-mail, jak również opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
4. Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia otrzymania
reklamacji przez Organizatora.
5. Uczestnik Akcji o decyzji Organizatora zostanie powiadomiony listem poleconym na adres
podany w reklamacji lub pocztą elektroniczną (w zależności od tego, jaką drogą Uczestnik
złożył reklamację) na adres wskazany w zgłoszeniu reklamacji (adres korespondencyjny lub
adres e-mail). Decyzje w przedmiocie reklamacji są ostateczne i wiążące z zastrzeżeniem pkt
1 zdanie drugie.

§ 7 INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych przekazanych w formularzu zgłoszeniowym jest
Organizator Akcji - A1 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. Komandytowa, z
siedzibą w Warszawie (00- 131), ul. Grzybowska 4 lok 138 (dalej również, jako:
„Administrator”).
2. We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych istnieje możliwość
skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych Administratora za pośrednictwem adresu
poczty elektronicznej: iod@a1btl.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora napodstawie:
a) art. art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu wykonania zobowiązań Organizatora związanych
z Akcją Promocyjną, w tym wypłaty Premii;
b) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na
Administratorze, w tym rozliczenia podatku oraz wypełnienia innych obowiązków
wynikających z przepisów prawa podatkowego –,
c) art. 6 ust. Lit. f RODO w celu ustalenia, zabezpieczania, dochodzenia lub obrony
ewentualnych roszczeń

4. Administrator będzie przetwarzał dane osobowe przez cały okres trwania Akcji, a po jego
upływie przez okres niezbędny do ustalenia, zabezpieczania, dochodzenia lub obrony
ewentualnych roszczeń, jak również wypełnienia wszelkich obowiązków prawnych ciążących
na Administratorze (np. wynikających z przepisów podatkowych lubrachunkowych).
5. Osobie, której dane dotyczą przysługują wobec Administratora następująceuprawnienia:
a) prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania
potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane oraz informacji dotyczących takiego
przetwarzania, a także uzyskania ich kopii, przy czym pierwsza kopia wydawana jest
nieodpłatnie,
b) prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są
nieprawidłowe lub niekompletne,
c) prawo do żądania od Administratora usunięcia danych,
d) prawo do żądania od Administratora ograniczenia przetwarzaniadanych,
e) prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych
Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi, o
ile jest to technicznie możliwe,
f) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
g) prawo do wycofania zgody (w przypadku, gdy przetwarzanie następuje na podstawie
zgody) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
h) prawo do wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego – tj. do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych: ul.
Stawki 2, 00-193 Warszawa lub elektronicznie za pośrednictwem Elektronicznej
Skrzynki Podawczej UODO zgodnie z informacjami dostępnymi na stronie
internetowej: www.uodo.gov.pl.
Prawa wymienione w pkt. a)-g) powyżej można realizować m.in. poprzez kontakt z
Inspektorem Ochrony Danych wskazany w ust. .2 lub poprzez kontakt Administratorem
wskazany w ust. 1 powyżej.
6. Administrator udostępni dane osobowe następującym kategoriom odbiorców danych w
zakresie niezbędnym do realizacji Akcji partnerzy biznesowi świadczący usługi techniczne,
firmy kurierskie.

§8 ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Niniejszy Regulamin stanowi jednocześnie regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Organizator świadczy usługi drogą elektroniczną w czasie rzeczywistym, nieodpłatnie i
zgodnie z niniejszym Regulaminem. W związku z Promocją Organizator świadczy
następujące usługi drogą elektroniczną:
a) Formularz zgłoszeniowy, umożliwiający dokonanie Uczestnikom zgłoszenia do Akcji,

zgodnie z pkt 3 powyżej - umowa o świadczenie usługi Formularza zgłoszeniowego zostaje
zawarta z chwilą rozpoczęcia przez Uczestnika korzystania z Formularza zgłoszeniowego
oraz ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania Formularza zgłoszeniowego Organizatorowi lub
z chwilą zaprzestania korzystania z niego.
b) Usługi informacyjne polegające na informowaniu o Akcji- umowa o świadczenie usług
informacyjnych zostaje zawarta w chwili wejścia przez Uczestnika na Stronę internetową
Akcji. Umowa ulega rozwiązaniu w chwili opuszczenia przez Uczestnika Strony
internetowej Akcji.
2. W celu skorzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Organizatora, w
szczególności w celu zgłoszenia do Akcji, niezbędne jest spełnienie następujących wymagań
technicznych:
- urządzenie z dostępem do sieci Internet (komputer, tablet, telefon, etc.)
- standardowa przeglądarka internetowa
- skrzynka mailowa.
3. Uczestnik ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

4. Do reklamacji usług świadczonych drogą elektroniczną stosuje się odpowiednio
postanowienia §6 Regulaminu.

§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Treść niniejszego Regulaminu jest udostępniona w siedzibie Organizatora pod adresami
wskazanymi na wstępie Regulaminu. Jest on także dostępny na Stronie Akcji
promocjexiaomi.pl/premiera14 do pobrania i zapisania w formacie PDF na urządzeniu
końcowym użytkownika.
2. W ramach Akcji Organizator może wysyłać na numer telefonu komórkowego lub adres e-mail
Uczestnika Akcji, podany przez niego na potrzeby udziału w Akcji Promocyjnej bieżące
informacje związane z jego udziałem w Akcji Promocyjnej. Liczba sms i wiadomości e-mail
nie powinna przekroczyć 10 w miesiącu.
3. Wszelkie uwagi dotyczące uczestnictwa w Akcji można zgłaszać pod adres Organizatora
wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na
następujący adres: premiera14@a1btl.pl z dopiskiem: Akcja promocyjna „PREMIERA
XIAOMI 14” (dopisek nie jest konieczny).
4. W przypadku przesłania Zgłoszenia lub jakiegokolwiek innego komunikatu pocztą, o
zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.
5. Akcja Promocyjna ani żaden ze składników Akcji Promocyjnej nie jest loterią zakładem
wzajemnym, grą w karty ani grą na automatach ani inną grą losową, których wynik zależy od
przypadku w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz. U.
2009, nr 201, poz. 1540 z późn. zm.).

6. Akcja- jako sprzedaż premiowa- stanowi przyrzeczenie publiczne Organizatora w rozumieniu
art. 919-921 Kodeksu cywilnego.
7. Z ważnej przyczyny Organizator może wprowadzać zmiany w Regulaminie. Ważną przyczyną
jest w szczególności:
a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich wykładnie stosowanej
przez uprawnione organy, mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i
skutkująca koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany przepisów lub ich
wykładni;
b) wydanie orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony
organ władzy publicznej, mającego bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i
skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego orzeczenia,
decyzji lub innego podobnego aktu;
c) zapobieganie naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie nadużyciom, a także
usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści
Regulaminu;
d) zmiany w zakresie nazw, adresów lub danych firmowych wskazanych w treści
Regulaminu;
e) konieczność dostosowania wymogów technicznych wskazanych w Regulaminie do
aktualnych standardów.

8. Organizator poinformuje Uczestników o każdej zmianie niniejszego Regulaminu nie później
niż na 7 (siedem) dni przed proponowaną datą wejścia w życiem zmian w treści Regulaminu,
z zastrzeżeniem ust.9.
9. Jeżeli obowiązujący przepis prawa, orzeczenie lub inny podobny akt uprawnionego organu
władzy publicznej będzie wymagał od Organizatora wprowadzenia zmiany Regulaminu w
krótszym terminie, niż wskazany w ust. 8 powyżej, powiadomienie o zmianie Regulaminu
będzie wskazywać taki krótszy termin, wraz ze wskazaniem przyczyny.
10. Zmieniony Regulamin stosuje się do Uczestnika, który nie zrezygnuje z uczestnictwa w Akcji
Promocyjnej przed datą wejścia zmiany Regulaminu w życie.
11. Organizator poinformuje o zmianie Regulaminu poprzez zamieszczenie informacji i zmianie
na Stronie Akcji. Zmieniony Regulamin będzie dostępny także w siedzibie Organizatora.
12. Zmiana Regulaminu nie może wpływać negatywnie na warunki uczestnictwa w Akcji. Zmiana
Regulaminu nie wpływa na prawa nabyte przez Uczestnika przed zmianąRegulaminu.
13. Niniejsza wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 25 lutego 2024roku.
14. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się powszechnie obowiązuje przepisy
prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego. Regulamin podlega wyłącznej
jurysdykcji powszechnych sądów polskich.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
Awatar użytkownika Yan-bayan
Cena telefonu: 4799 zł

642 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika badzi
    Nie obowiazuje kupon urodzinowy, mozna sie rozejsc

    Cena 4499zl 12/256 minus 400zl kupon na premiere lub wersja 12/512 z hulajka, mozna rabatowac cene punktami za zakupy (Edytowano)
    Awatar użytkownika Rob1N
    Serio? W takim razie zakup traci jakikolwiek sens.
  2. Awatar użytkownika trzy
    Podsumowując:

    wersja 12/256
    - kupon 400
    - plus 800 pln do odkupu w kuponie na następne zakupy

    wersja 12/512
    - kupon 200 dla nowych
    - hulajnoga (promka nie dotyczy JDG)
    - plus 800 pln do odkupu w kuponie na następne zakupy

    Note:
    - kupon urodzinowy nie działa
    - można wykorzystać mi pointsy


    No to promocyjno cenowo rozczarowanie. Zakładam w takim razie, że cena poleci tak samo jak 13T z hulajnogowej promki. Niby wychodzi mi coś koło 3850 za mniejszą wersje, potem można kombinować z tym kuponem na odkup bo coś tam idzie jeszcze kupić. Chciałem telefon w tych gabarytach, a nie bardzo miałem ochotę na jabłka, a tym bardziej obecne samsungi. Alternatyw sensownych brak...
    Awatar użytkownika HUBERTH
    W niemczech masz -10% (tez wychodzi te 3850) i mi pada 6 za darmo
  3. Awatar użytkownika artyleria
    Za moich czasow Ksaomi byly po tysiac/ flagowce po 2 max. Przecie tera iFony tansze (nie mowie od razu, ze lepsze. chociaz tez;) nawet Pro jak sie dobrze przykombinuje... (Edytowano)
    Awatar użytkownika ArturK95
    Dlatego nikt tego xiaomi nie kupi. Jak ktoś szuka sprzętu premium, to wybierze apple. Jak ktoś nie lubi ios, to wybierze Samsunga. Jak ktoś chce czystego Androida, sprowadzi sobie pixela z Niemiec.

    Gdzie tutaj się wpasowuje xiaomi za prawie 5 koła? Nie wiem, ale powodzenia. Xd
  4. Awatar użytkownika trzy
    Znów hulajnoga ze środkowym palcem dla JDG czy to jakiś regulaminowy bełkot? Nie widzę opcji, żeby to było weryfikowalne. Chyba, że samo wzięcie faktury będzie eliminowało z promocji.

    4. Za zakup Urządzenia na własny użytek, niezwiązany z prowadzoną działalnością
    gospodarczą lub zawodową, zgodnie z niniejszym paragrafem, uznaje się zakup, którego
    koszt nie został i nie zostanie zaliczony do kosztów prowadzonej działalności, a VAT
    wynikający z faktury zakupu Urządzenia nie został i nie zostanie rozliczony w deklaracji VAT
    (JPK).
    Awatar użytkownika Balicus91
    Dokładnie, dokonując zakupu na jdg nie możesz odebrać hulajnogi.
  5. Awatar użytkownika wadam
    ło matko więcej regulaminu! A brakuje podstawowej informacji ile kosztuje ten telefon.
    Awatar użytkownika LukFnU
    4799 pokazuje
  6. Awatar użytkownika losiektosiek
    4800 za Xiaomi
    Awatar użytkownika Wroclawianin
    #xiaomidrozsze
  7. Awatar użytkownika MephistoV8
    na hiszpańskiej stronce o wiele lepsza oferta
    zna ktoś jakiegoś pośrednika ,żeby zamówić z hiszpani ?
    17586056-4f3Je.jpg (Edytowano)
    Awatar użytkownika trekk
    Nieźle, 3500 pln za smartfon i tablet. W Polsce za taki zestaw jedynie 5600. Miło.
  8. Awatar użytkownika belzebubik
    [deleted]
    Awatar użytkownika ctx
    Nie do końca, spróbuj Janukszowi nawet takiem jak comrach wystawić cywilizowaną fakturę to odrazu z nich Turas wychodzi.
  9. Awatar użytkownika Bezbarwny
    Polecam iPhone 15 pro w tej cenie:)
    Awatar użytkownika openordie
    Gdzie znajdę iphona 15 pro 512 gb z "gratisową" hulajnogą w tej cenie? (Edytowano)
  10. Awatar użytkownika trekk
    komputerswiat.pl/rec…bl2

    Pamiętacie problem parowania obiektywów w serii 13T? Polecam akapit:

    Na ostatnim zdjęciu nocnym z modułu standardowego dostrzec można ponadnaturalne łuny wokół świateł latarni. Początkowo uznałem je za kolejny efekt specjalny, ale okazało się, że w testowym egzemplarzu smartfonu w pewnych warunkach (zmiana temperatury) dochodziło do lekkiego wewnętrznego zaparowania optyki modułu standardowego i tylko niej (górny moduł, na zdjęciu poniżej widoczny najbardziej po prawej).
    Foto: Piotr Kwiatkowski / Komputer Świat
    Zatem podobny efekt nie pojawiał się na zdjęciach szerokokątnych i tele. Temat dotyczy też oczywiście fotografowania za dnia, choć na punktach świetlnych w nocy jest łatwiej zauważalny. Dalsze dociekania przyczyn takiego zachowania aparatu przerwało mi nadejście oficjalnego stanowiska firmy Xiaomi: „Zapewniamy, że nie jest to kwestia jakości produktu. Jest to naturalne zjawisko z powodu różnic temperatur między obiektywem a otaczającym powietrzem w pewnych warunkach środowiska. Jest to powszechne w sytuacjach, gdy temperatura otoczenia szybko zmienia się z wysokiej na niską, przy długotrwałej ekspozycji na wysoką temperaturę i wysoką wilgotność lub w razie zalania przez wodę. W przypadku zaparowania obiektywu zalecamy pozostawienie urządzenia w suchym miejscu z dobrym przepływem powietrza, aby usunąć wilgoć.” Tak więc zawieszam na razie dalsze domniemania i spekulacje. Postaram się bliżej przyjrzeć tematowi oraz jego praktycznej fotograficznej wadze, a więc zapewne pojawią się tym miejscu nowe informacje w ramach aktualizacji obecnej publikacji.

    Za jedynie 4500 PLN takie atrakcje.
    Awatar użytkownika trekk
    kolejny test i ten sam problem purepc.pl/tes…0,7

    wszystko byłoby już zupełnie cudownie, gdyby tylko nie to, że... testowany przeze mnie smartfon posiadał wadę fabryczną w postaci parującego od wewnątrz głównego obiektywu. Przez ten defekt byłem zmuszany do powtarzania niektórych ujęć i prowizorycznego ogrzewania aparatu w międzyczasie. Mam tylko nadzieję, że trafiłem po prostu na wyjątkowy model i tego typu wada nie będzie powtarzać się w innych egzemplarzach.
  11. Awatar użytkownika kozasss
    Ile ten telefon kosztuje bo nie mogę go znaleźć....
    Awatar użytkownika pr3zi
    4799
  12. Awatar użytkownika Maro85840505
    Za rok spokojnie za tą kasę kupisz ten telefon, hulajnogę i zostanie Ci jeszcze z 1500 na imprezę.
    Awatar użytkownika Errorek_
    Xd przy xiaomi 13 też widziałem takie komentarze, i lipa dalej kosztuje ok 3k
  13. Awatar użytkownika AvengerGT
    Tam się chyba nie da zastosować rabatu 400 zł bo ten jest jedynie do wersji 12/256.
    Awatar użytkownika motedus
    Autor
    Masz rację, już zaktualizowałem opis
  14. Awatar użytkownika PepperowyEkspert
    17585551-F0U43.jpgDrogo trochę
    Awatar użytkownika Mike.89
    W Niemczech 1079Euro- 4650zł ( z Mi Pad 6- 6/128GB)

    lub

    899Euro - 3880zł ( z tym samym tabletem) (Edytowano)
  15. Awatar użytkownika badzi
    Uwaga, jesli ktos chcialby zaksiegowac w koszta prowadzonej dzialalnosci telefon w wersji 12/512 - zgodnie z regulaminem promocji nie kwalifikuje sie do otrzymania hulajnogi (Edytowano)
    Awatar użytkownika Balicus91
    W skrócie telefon kupić możesz jednak nie dostaniesz hulajnogi. W DE od razu przy zakupie telefonu dostajesz tablet więc promocja jest lepsza.
  16. Awatar użytkownika asid
    Hulajka MI z auchan za 0zł była zdecydowanie lepszą opcją
  17. Awatar użytkownika Krzycho.
    Ktoś się orientuje jak to jest liczone, ile mi odliczą za stary telefon?
    17591738-sxFUk.jpg
    Awatar użytkownika Seba1995x
    Kwotę, którą masz widoczną na zrzucie dostaniesz w postaci kuponu do wydania w sklepie mi.
  18. Awatar użytkownika PLSBX
    To już wolę kupić pixela 8 taniej o tą hulajnoge
    Awatar użytkownika reaXtic
    Pixel 8 tez umozliwia ogarniecie nagrywania rozmow ?
  19. Awatar użytkownika darek785
    Za krótki opis!
  20. Awatar użytkownika plk
    17615764-KXpFH.jpg:'(
    Awatar użytkownika lolokch
    W ogóle śmieszna sprawa, bo widziałem na grupie Xiaomi, że ktoś ma chińską wersję i najlepsze jest to, że on nie ma na wyspie aparatów dziury na mikrofon
    17654352-XeHWY.jpg
Awatar użytkownika