Niestety, ta okazja wygasła 5 minut temu.
-98°
Opublikowano 26 lutego 2024

Motocykl Barton GT 125 na Kat:B/A1 wtrysk paliwa 2lata gwarancji 2023 (Darmowa dostawa)

9 999zł10 999zł-9%
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
moto_doktor
Dołączył w 2015
1 136
2 215

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

-Darmowy dowóz na terenie całego kraju.
-GWARANCJA 2 lata / 12 000 km
-Na kategorie B(jeżeli mamy ją 3lata) lub A1

Dane techniczne:
POJEMNOŚĆ 124 cm3

TAKTOWANIE I CYLINDRY:
4T, jednocylindrowy

CHŁODZENIE powietrzem

MOC MAKSYMALNA 10,8 KM / 8500 obr./min.

ROZRUCH elektryczny

SKRZYNIA BIEGÓW Manualna, 5-biegowa



WYMIARY I WAGA

DŁUGOŚĆ 2070 mm

WYSOKOŚĆ 1140 mm

SZEROKOŚĆ 780 mm

ROZSTAW OSI 1370 mm

WAGA 123 kg

DOPUSZCZALNA ŁADOWNOŚĆ 150 kg

KOŁA

FELGA PRZEDNIA aluminiowe 2.50-17

OPONA PRZEDNIA 110/70-17

HAMULEC PRZEDNI Tarczowy

FELGA TYLNA aluminiowe 3.75-17

OPONA TYLNIA 140/70-17

HAMULEC TYLNY Tarczowy

ZBIORNIK PALIWA 11L
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

32 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika guzik_Darek
    Myślę o robieniu kat A.
    Jeśli ktoś tu ma doświadczenie to podpowiedzcie, czy warto wcześniej kupować na rok taką 125, czy darować sobie, zrobić A i kupić na początek jakąś 500?
    Awatar użytkownika kokus
    Jeśli wcześniej nie jeździłeś jednośladem to polecam takie 125, jest lekkie, zwinne, pozwala na wiecej błędów, uczy pokory. Ja tak zrobiłem pomimo że od dzieciaka zawsze jakas motorynka skuter czy wieksze motocykle (ojca brata) były w domu i sie jeździło. Teraz ruszam z kat. A bo zamarzyła mi sie ST1100
  2. Awatar użytkownika gildor
    Fajny motorek, ale raczej ciężko postawić na koło jak na fotce z 10KM. Nie wiem czy bym nie szukał uzywanej cx, ltd, xs itp za polowe ej kwoty, chociaż to trzeba mieć zwykłe A. W sumie fajna oferta, warta zainteresowania. Nie rozumiem czemu ludzie minusują...
    Awatar użytkownika AndrzejuNieDenerwuj
    Minusują bo o kategorię B będą mogli się starać za 10 lat
  3. Awatar użytkownika Patryk_Jaki
    Szukam od jakiegoś czasu używanego, starszego japońca (między 125 a 700 ccm, mam A, ale motocykl tylko na miasto, a na Tenerę przyjdzie czas za jakiś czas ;)) za ok. ~8-12k. Oglądałem kilka i jak na razie wszystko to były szroty niewarte swoich cen. Widzę, że najrozsądniejszym wyborem będzie zakup nowego chińczyka i jego sprzedaż na krótko przed końcem gwarancji. Czy naprawdę w tym kraju tak trudno kupić używany motocykl?
    Awatar użytkownika kokus
    Nie jest ciężko, ja kupiłem, przejeździłem sezon i bede się przesiadał na większy, jednak cbr125 na 105kg wagi nie tyle ze powolna ale już nie wygodna
  4. Awatar użytkownika bartez
    Akurat jestem świeżo po zakupie 125ki, więc się wypowiem w budżecie 10k można naprawdę kupić prawie nowy (2/3 lata) moto który nie jest typowym chińczykiem z marketu, ja osobiście mogę polecić 2 modele (które w okolicach 10k powinniście znaleźć) na których jeździłem (głównie na miasto, do przeciskania się w korkach i krótkie trasy)

    - HYOSUNG GT 125 motobanda.pl/hyo…015
    // miałem model 2016 r., jeździłem nim ok 2 lata, fajny, zwinny, nie wygląda na 125, pewnie bym do dziś jeździł, ale rozbiłem

    - MONDIAL HPS 125 motocykle125.pl/lis…25/
    // obecnie w użytku (2022r.) mały zwinny i wyjątkowy stylistycznie (trochę taki caffe racer) produkcji Włoskiej - składany/montowany w IT (części do tego modelu są produkowane w Chinach, ale to chyba większość producentów tak robi)

    A już taki top moto 125 to wg mnie KTM DUKE 125, tylko półka cenowa już trochę inna...
    Awatar użytkownika konesercebuli
    Co sądzisz o tym QJ SRK 125S za 11990zł? 15KM, ABS to jest nowa chińska marka wchodząca do Polski ale ceny mają naprawdę konkurencyjne



    qjmotor.com.pl/srk…5s/
  5. Awatar użytkownika Kutong
    Osobiście gdybym już musiał mieć moto 125cc, to bralbym tylko te, które mają 14-15 koni. Szkoda, że na B są tylko 125cc, bo na 250cc można mówić, że to początki, które pozwalają jako tako wyprzedzać inne pojazdy. Czyli główną wadą 125cc będzie ich moc, szczególnie widoczna podczas manewru wyprzedzania. W przypadku braku wyprzedzania, kwestią gustu jest czy ktoś akceptuje dość pezepisowe prędkości, jeśli tak, to może sobie zwiedzać kraj, skoro tiry codziennie jeżdżą z Polski do Europy, mając ograniczenie. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Syn_Proboszcza
    Nie tylko moc jest wazna.. czesto 15km jest ciężkie i mulaste
  6. Awatar użytkownika Thomsonicus_
    Wygląda super, kosztuje jako tako.
  7. Awatar użytkownika MauserS
    Szkoda że zrobili do 125 nie do 300, większy wybór, przepisy te same, bezpieczniej można wyprzedzić lub minąć tira czy autko osobowe. 125 mija się z celem.
    Awatar użytkownika Handa
    chwila jak przepisy te same? popularność i cały sens 125cc w Polsce wynika z faktu, że nie musisz robić osobnego prawka tylko jeździsz sobie na kat. B. Mało pali, zabić się na tym trudniej niż na większym, w korkach łatwiej można się przeciskać - na dojazdy kox. W Polsce pojemności 250-300 są niesprzedawalne
Awatar użytkownika