Opublikowano 3 dni temu

Amazon - ostrzeżenie na email po zwrocie produktu

Hej. Czy ktoś z was też dostał ostatnio email od ofm Amazon, że jeśli będę zwracał produkty, to mi konto zamkną lub zablokują zwroty? Ostatnio 3 razy coś zwracałem w odstępach co miesiąc. Były to produkty uszkodzone. I co teraz mam nic nie zwracać, gdybym kupił produkt wadliwy? Kupuje dużo innych rzeczy i nie zwracam. Czasami tylko się trafi wada. Czy też tak macie? Ile dostaliście ostrzeżeń? Mam konto od ponad 2 lat i ponad 100 zamówień. A zwrotów łącznie może z 10.
Aktualizacje społecznościowe

16 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika -WilQ-
    Niektórzy się tu już wypowiadali że nawet przy drugim zwrocie amazon zablokował im konto.
    Awatar użytkownika marcin19883
    Autor
    A kasę zwracają za dany produkt?? W końcu chyba blokada konta idzie z opóżnieniem, po kilku dniach..
  2. Awatar użytkownika Radkovich
    Ja mam konto odkąd amazon wprowadził się do Polski (około 90 zamówień), robiłem kilka razy zwroty. 2 zwrot kart graficznych na kilka tys. zł oraz dwóch zasilaczy do komputera, również na kwotę powyżej 1 tys. Z 2-3 razy produkt dotarł uszkodzony i dostałem od razu zwrot gotówki bez odsyłania. Do tej pory nie miałem ostrzeżenia. Na pepperze kilka osób już pisało, że dostawali takie ostrzeżenia już po 1 zwrocie.
    Awatar użytkownika marcin19883
    Autor
    Ja raz słuchawki kupiłem za 500zł i zwróciłem. Wtedy nic nie przyszło. A tak to do 200zł zakupy. Ale częściej są to produkty poniżej 100zł. W Porównaniu z tobą, to drobnica Mam nadzieje, że jak nabije kilka zamówień, to nic mi nie zrobią, bo tak się złożyło, że niestety dziś coś do 50zł oddałem. Okazało się strasznym badziewiem. Teraz się boję blokady. To nie moja wina, że jakościowo czasami trafiam na (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika F4R3L
    Też ostatnio takie dostałem. Przy próbie wyjaśnienia, dostałem odpowiedź chyba od bota bo jakies bzdety nie trzymające się kupy. Nigdy nie miałem problemów ze zwrotami.
    Awatar użytkownika marcin19883
    Autor
    Na czacie boty?
  4. Awatar użytkownika elen
    A może po prostu załóż nowe konto. Amazon weryfikuje to? Można mieć więcej niż 1 konto u nich?
    Awatar użytkownika marcin19883
    Autor
    BAN natychmiastowy, gdy masz więcej niż jedno konto. Nie możesz prowadzić kilku kont jednocześnie. A usunięcie konta i założenie nowego nic ci nie da. Jak coś kupujesz, to podajesz dane karty lub BLIK, to widzą kto płaci z jakiego konta itp. Mają twoje dane. Jedynie na kogoś innego, może by miało sens. Amazon to nie pępek świata. Są inne sklepy. Ceny podobne. Jedynie ta przesyłka Prime darmowa bez limitu, to szkoda. Ja dla Prime siedze na Amazonie. Czasami się trafi coś tańszego, ale to rzadkość. (Edytowano)
Awatar użytkownika