Opublikowano 15 lutego 2024

Zwrot do Amazon.es

Cześć,
robiłem zwrot do hiszpańskiego amazona (telefony). Wysyłałem na własny koszt DHLem, ponieważ z Polski nie da się zrobić zwrotu z etykietami dostarczonymi przez hiszpanów.
Widzę, na stronie DHL, że moja przesyłka jest już dostarczona, ale na stronie Amazona cały czas jest informacja, że oczekują na mój zwrot.797010-2vMfF.jpgNa czacie konsultantka mi mówi, że to jest zwrot międzynarodowy, dlatego go tutaj nie widać, chociaż dwa razy dopytywałem o to.
Czy miał ktoś do czynienia ze zwrotami do hiszpańskiego amazona? Jak to w Waszym przypadku wyglądało?
Aktualizacje społecznościowe

19 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika jan_karolek
    zwracałem do amazon.it też na własny koszt DHL - paczka doszła do nich w 2 dni, ale na zwrot czekałem nieco ponad 2 tygodnie

    jak minęły 2 tygodnie to napisałem maila się przypomnieć i wtedy zrobili zwrot
  2. Awatar użytkownika marcin19883
    Mam nadzieje, że wrzuciłeś etykiete Amazonu do środka?
    Awatar użytkownika marianciu
    Autor
    Na szczęście wrzuciłem do środka ją, nawet oklejiłem paczkę ich etykietami .
  3. Awatar użytkownika marianciu
    Autor
    Wczoraj rano paczka doszła do Amazona, a teraz dostałem informację (22:00), że zwrot został przyjęty, a więc sprawa zakończyła się pomyślnie. Od momentu otrzymania paczki, do przetworzenia jej zajęło im to ponad dobę.
    Awatar użytkownika MichalPa
    Ja tak miałem z niemieckim. Zwróciłem telefon i obudowę do niego. Oba nieotwarte, razem wysłane. Zwrócili mi za i udowe a za telefon parę dni później. Widać droższe rzeczy dłużej przetwarzają.
Awatar użytkownika