A jakie są jeszcze silniki w nowych autach co lubią LPG?
Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
4284°
Opublikowano 22 lutego 2024
Hyundai Elantra 1.6 MPI 6MT
Darmowa z Polska
Opublikowane przez
Nolimit
Dołączył w 2021
89
831
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Wyprzedaż rocznika 2023r. Podstawowa wersja od 80900zł
Cena za model w wersji modern
Samochód idealny do jazdy na LPG
Wolnossący silnik, wtrysk pośredni, brak dwumasy, brak filtra cząstek stałych gpf
Cena za model w wersji modern
Samochód idealny do jazdy na LPG
Wolnossący silnik, wtrysk pośredni, brak dwumasy, brak filtra cząstek stałych gpf
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
Na ostatnim etapie konfiguracji wersji MODERN dostępne są promocje:
zdjęcia z boku i we środku:
Sprawdź również
1052 Komentarze
sortowanie:- AutorMG ZS 1.5 MPI, Renault/Dacia 1.0 TCE, Mitsubishi 1.2 MPI, Hyundai 1.6 MPI, Vag 1.0 MPI, Dodge 3,6 Pentastar 5,7 - 6,4 HEMI, Toyota/Suzuki 1.8 Hybrid (Edytowano)
- A może ktoś ma elantre z roku 16/17/18 i napisze w 3 zdaniach jak ocenia?Ja mam taką elantre z 2019 czyli VI FL Największy minus to rzeczywiście silnik i fotele. Jak ktoś przesiada się z turbiny to dozna szoku ale ja się przyzwyczaiłem już i po prostu redukuje. Z plusów to proste auto, dużo miejsca w środku, pojemny bagażnik (wakacje w cro 2+1 bez problemu). No i cena, wtedy za coś ok 80k zł miałem auto wyposażone w pełni z dostępem bezkluczykowym, granie foteli i kierownicy, kamera cofania, ledy itp. Oglądałem wszystkie marki i wszystko w przedziale do ok 100k to plastik, niezależnie od marki. Opinie o jakości dają osoby, które chyba w życiu nie były w żadnym salonie samochodowym jeżeli ktoś porównuje nowe auto za 100k do używanego za 100k ale 5 letniego to robi to źle. Z awarii to tylko czujniki parkowania dwa razy, tyle w ciągu 5 lat jak coś cię interesuje to pisz Aha spalanie prawdziwe, liczone w aplikacji z całego użytkowania to 6.5l, mimo że komputer pokazuje 5.4
- Obrzydlistwojak człowiek w nerwach to mu własne dzieci się nie podobają. Ale żeby z tym się obnosić na forum?
- To ten co lubi LPG i nie ma dwumasa??AutorTak
Nawet gpf nie ma (Edytowano) - Spalanie tego silniczka to masakra, jeździ też kiepsko. Za to w miare wygląda.AutorZa to jest pancerne i na LPG śmiga jak szerszeń na benzynie
- Mam od roku wersja modern z pakietami i za te pieniądze (płaciłem 88200zł) naprawdę polecam. Duże, całkiem okej jezdzi, dobrze wygląda i ma porządny 4 cylindrowy silnik o normalnej pojemnościCo do wytrzymałości, to jestem na grupie facebookowej Elantry i poza awariami radaru (który jest dopiero w wersji Smart+) żadnych wiekszych awarii nie odnotowano, a są już egzemplarze które przekroczyły 200k km
- A tego DEB*ILA - prekursora doklejania tablecików na środku konsoli powinni skazać na dożywotnią jazdę w takim aucie.Kolega nie neguje potrzeby i wielkości ekranu, tylko osadzenie w projektowanej desce. Przecież można zaprojektować wnętrze samochodu z estetycznie wstawionym ekranem. Pozdrawiam
- Fajny ten silnik, taki nie za dynamiczny.Może i nie jedzie ale za to pali dużo.
- No fajny, ale to nadal Hyundai. Z Koreańców już lepsze Kia.Przecież to jeden pies
- Mam w manualu od dwóch lat i nie narzekam. Nie jest to wóz do lubiących zapierdalać, bo nie oszukujmy się, 1,6 bez turbiny to nie jest demon szybkości, ale nadrabia to spalaniem. Przy spokojnej ( ale tez bez przesady) jeździe potrafi spalanie spaść do 5,5 - 6/100 i to przy obciążeniu czterech dorosłych + pełny bagażnik. Zaletą jest to że jest w nim sporo miejsca, komfortowo się w nim jeździ, bagażnik jest mega pojemny, mało pali, silnik nie jest skomplikowany, wiec w razie czego nie ma się co psuć. Plusem jest też ładowarka indukcyjna. Co do wad, to klapa bagażnika która nie otwiera się na całą szerokość i trzeba podnieść ręcznie, nie ma w niej uchwytu do zamykania no i w bagażniku nie uświadczysz żadnych zaczepów do np. przymocowania linek. Sporą wadą jest też brak powolnych zwijaczy tylnych pasów bezpieczeństwa, więc jak się nie wie że trzeba ręką przytrzymać, to potrafią zdrowo przywalić w plastik obok drzwi, i go zarysować. Sprzęgło tez jest dość specyficzne i trudno je wyczuć - ale to jest kwestia przyzwyczajenia. Zawieszenie jest dość twarde - wiec odczucia po jeździe na wybojach są nieco mocniejsze.Ja co prawda nie jechałem nawet tym autem, oglądałem i siedziałem w nim tylko na targach ale o ile z przodu ilość miejsca ok, tak z tyłu nad głową to słabo jest a przy wsiadaniu do tyłu trzeba się kulić żeby w słupek nie przywalić...
- Mam od prawie 2 lat. Dynamika kiepska. Wygląd ok. Wersja Smart z LED w automacie. Wygodny dla kierowcy i pasażerów. Z tyłu mnóstwo miejsca. Bagażnik bardzo duży. Za to jest to sedan i ten bagażnik ma kiepski prześwit. Dontego brak rączki do zamykania bagażnika. Do 130 km/h cicho, później już glosno. Jeżdżę do pracy 30km - 10 km po mieście i 20 km poza. Jeszcze nigdy nie przekroczyłem 8 litrów. Średnia wychodzi mi około 7,4. Wypad weekendowy Lublin - Gdańsk przy prędkości 140-160 km/h - spalanie ok. 7,7 l. Powiem jestem zachwycony spalaniem. Jak patrzę na hybrydy spalające 6-6,5l to się zastanawiam czemu niektórzy placa po 50-70k więcej za oszczędność rzędu 1-2 litrówAutomat ilu biegowy?
- Ludzie co piszą że ona dużo pali chyba nigdy jej nie użytkowali.
Jak na silnik wolnossący pali zaskakująco mało. Nie będę podawał konkretnych wartości bo to nigdy nie jest miarodajne - każdy jeździ inaczej i w innych warunkach. Ale użytkowałem ją przez kilka miesięcy, i spalała nawet mniej niż te kosiarki z mniejszych aut. Szczególnie te francuskie.
Dynamika rzeczywiście bez szału, ale wbrew pozorom - dalej jest spora grupa osób która preferuje prostotę konstrukcji niż silniki przeładowane nowinkami. Nawet kosztem osiągów.To jest taki ostatni Mohikanin, coraz mniej takich aut robią, tu nie ma się co zepsuć, to jego zaleta. - Za Hyundaia zawsze plus. Warte każdego grosza. Dużo lepsze niż auta z grupy VAG
- Ostatni wysyp okazji świetnie pokazuje jak Europejczycy dawali się dymac przez koncerny motoryzacyjne. Jest konkurencja z Chin i nagle potrafią dać przyzwoite ceny.Po covidowy efekt kapitalizacji zysków przez korpo.
- Szczerze pod względem designu o wiele ładniejsze niż to bmw z ogromnym grillem czy nudne już audiNie.
- Ciekawe czy można by jeszcze ugrać coś z tej kwoty, byłby w cenie jak wczorajsze Punto. Jak się uda to oddaje Punto i BMW z poniedziałkuJanusz biznesu
- Słabe auto ze względu na jakość wyposażenia i komfort jazdy, miałem tą niską przyjemność jeździć nim jako samochodem zastępczym na czas naprawy. Wnętrze z byle jakich materiałów, twarde wręcz nieprzyjemne, brak regulacji fotela pasażera - tylko regulacja przód i tył, fakt palił około 6,5 litra przy spokojnej jeździe, ale zawieszenie bardzo słabe na felgach 17 auto nurkowało i uciekało w zakrętach. Tapicerka foteli dramat, wnętrze nieznośne z pałąkiem pośrodku deski rozdzielczej.
Wnętrze z byle jakich materiałów, twarde wręcz nieprzyjemne,
Czyli jak w toyocie. Wsiadasz i masz wrażenie, że deska rozdzielcza była w poprzednim wcieleniu chińskimi gaciami znalezionymi na plaży w Afryce. - Spoko autko za rozsądna kasę.Chyba po swapie silnika.
- jakiej wielkości to jest auto, porównywalne z czym?Autor465cm długości jak się nie mylę.
Coś jak Octavia (Edytowano) - Bardzo dobra oferta, pracowałem 7 lat w Hyundaiu i to jest najmniej awaryjny model. Jedynie wiązka czujników parkowania tył tam gnije, poza tym igła. Niskie spalanie, silnik wiadomo, demonem prędkości nie jest, ale zdecydowanie lepiej się sprawdza niż podstawowy 1.6 GDI w poprzednim Tucsonie. Belka skrętna z tyłu, ale przy tej kwocie nie ma co narzekać. 5 lat gwarancji, która działa.Mam poprzednią wersję. 60k przebiegu. Jedyne moje naprawy to właśnie czujniki, przód i tył. Przód akurat wyglądał na uderzenie jakimś małym kamieniem.