Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
1516°
Opublikowano 17 lutego 2024

Toyota rav4 wyprzedaż 2023/2024 (2.5 hybryda od 174 200)

154 400zł164 400zł-6%
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
lgo
Dołączył w 2021
40
490

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Sporo ostatnio przecen aut, a i ciekawych komentarzy pod spodem jeszcze wiece, wiec wrzucę kolejny kamyczek :]

Toyota rav4 w wersji benzynowej kosztuje od 154 400 w wersji z 2023. pdf.sites.toyota.pl/spe…pdf
Najbardziej popularne hybrydowe wersje 2.5 zaczynaja się od 174 200 w wersji modelowej z 2023 oraz 174 400 w wersji modelowej 2024.

Moim skromnym zdaniem jest to jeden z lepszych wyborów, jeśli ktoś chce suva, a jeździ sporo w warunkach miejskich ;]
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

837 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika czepson
    Taką hybrydkę to bym przytulił. Ciekaw w sumie jestem spalania w trasie
    Awatar użytkownika Rafal_K.z69
    Jeżdżę ponad 3 lata, ok. 60k km, miasto lato 5,5l, zima 6,5l, trasa 130-140 7-7,5l. Bez zastanowienia kupiłbym drugi raz, przedtem Honda CRV, której drugi raz bym nie kupił - najbardziej awaryjne auto, jakie miałem.
  2. Awatar użytkownika kapitan_jaszczur
    Jeden z najbardziej kradzionych modeli w 2023. Ciekawe jakie mają tam zabezpieczenia
  3. Awatar użytkownika bulbacz
    Ok. to moze jeszcze od razu dodawajcie zestawianie na leasingi/kredyty xD
    Awatar użytkownika s1cobra
    Toyota domyślnie proponuje kredyt 12% czyli taki jaki dostaniesz w większości banków (np Millennium w 15min przez aplikację). Jeżeli ich się przyciśnie dają 11% i w zestawieniu z ubezpieczaniem auta u nich + oponami w dobrej cenie to się nawet opłaca.
  4. Awatar użytkownika Usunięty827739
    Dzięki, kupione. Takiego szukałem, żeby jeździć do biedry i lidla na promocje.
    Awatar użytkownika SesjaZen_
    Nie zapomnij o pracy w niemieckim korpo i kupić mieszkanie od holenderskiego funduszu
  5. Awatar użytkownika shooter
    Wziąłem na jezdę testową. Z plusów to miejsce w środku. Z minusów to:
    - brak napędu na 4 koła, (napęd jest tylko na przód, na tył są elektryczne silniki do podjezdzania w korku)
    - duże spalanie,
    - wyjący silnik,
    - auto bardzo się buja, bardzo zle zachowuje się przy teście łosia

    Generalnie spoko dla ludzi których nie interesuje motoryzacja, tylko jezdzą spokojnie po bułki i do kościoła.
    Awatar użytkownika laserpointer
    Przeciez spalanie to glowny plus i powod dla ktorego sie kupuje te samochody ignorujac inne rzeczy. Dla mnie glowny minus toyoty to byl taki, ze mialem wrazenie jakbym plynal statkiem a nie jechal autem. Fajnie miec amortyzacje, ale tutaj dziewczyna choroby lokomocyjnej dostawala przy paru zakretach pod rzad.
  6. Awatar użytkownika Skyfly85
    Jeżeli ktoś poważnie rozważa zakup tego auta to koniecznie przeprowadzcie jazdę próbną w nieco dłuższej trasie - jak dobrze pogadasz dostaniesz auto np na weekend. Niestety wygłuszenie woła o pomstę do nieba, powyżej 90/100 km/h nie da się w tym aucie swobodnie rozmawiać. Poza tym materiały w aucie za ponad 200k niedopuszczalne (200k - mówię tu o wersjach o jako takim wyposażeniu)
    Awatar użytkownika Marcin_Swierk
    Nissan teraz ma taką akcję, że mają w wybranych salonach rav4 do jazd próbnych do porównania z ich xtrail. Powiem, że jakościowo toyota to przepaść w wykonaniu i wyciszeniu.
  7. Awatar użytkownika bajbus
    Sprawdzałem tą ofertę za 154400 i praktycznie nie ma ani jednej sztuki w tej cenie u żadnego dealera.
    Oczywiście są oferty wystawione ale jak zapytasz albo zadzwonisz to "właśnie się sprzedała ale mamy inną LEPSZĄ ofertę, raptem za 50K drożej" - typowa zagrywka handlarzy aut.
    Zamówiłem Formentora z fabryki rocznik 2024 z automatem i pakietem Copper+ w tej cenie ... odbiór w marcu.
    Awatar użytkownika MaciejKoń
    No dobra, ale porównujesz Formentora i Rav4 ? Jaki ten bagażnik jest? 200l ? Sorry ale to inny segment samochodów…
  8. Awatar użytkownika tadeusz.kowalski
    Zakup hybrydy za 174K mija się z sensem, podobnie benzyny za 154K no chyba, że ktoś robi trasy non stop, za 177K z dotacją jest 300 konna tesla model Y, lepiej wyposażona, segmentu wyżej, z lepszymi osiągami.
    Awatar użytkownika Dawidek990
    Nie proponuj ludziom elektrosmiecia bo pójdziesz do piekła
  9. Awatar użytkownika lantan2
    Kryzys w moto sie dopiero rozkreca, jeszcze jak wejda chinskie auta to w ogole. Do tego w Europie ludzie zaczynaja oszczedzac, wiec na cenach aut powinno sie to odbic
    Awatar użytkownika Calidus
    Czyli za niedługo pęknie bańka motoryzacyjna? Tak ja ma pęknąć bańka mieszkaniowa od paru lat?
    Sorry tanio już było.
  10. Awatar użytkownika Michael_R
    Skonfigurowałem sobie wersję GR Sport i mam mieszane uczucia. Ponad 235 tysięcy katalogowo. Stylistycznie nawet, nawet. Z minusów to za wąskie opony, tylko 19". Średnie osiągi. Szkoda, że nie ma świateł matrycowych.

    Za to nowy Prius jest Super. Muszę się kiedyś przejść do salonu przejechać z ciekawości. (Edytowano)
    Awatar użytkownika lol19pl
    No i dajesz 235k za auto zupełnie nie wyciszone i bez sporej liczby featurów znanych z innych marek, choćby zapalania świateł przy otwieraniu auta.
    Za to silnik na papierze 0-100 ma kiepskie, ale w rzeczywiści elastyczność, szczególnie przy niskich prędkościach zaskakuje, jak porównamy z jakimś vagiem 2.0 tsi 190 4x4, to Toyotą się przyjemniej jeździ i mimo różnicy w przyspieszeniu 0-100 ok 0,5s, to Toyotą sprawia wrażenie mocniejszego auta.
  11. Awatar użytkownika Cobakel
    Toyota strasznie się stoczyła na przestrzeni ostatnich lat. Obecnie nawet nowe z salonu już potrafi mieć rdzę od spodu. Chyba, że ktoś chce na leasing i zmienić na kolejne, wtedy go nic nie interesuje.
    Awatar użytkownika KwadratowyPijak
    ale Toyota od zawsze miała problemy i to niemałe z rdzą Tu nie ma żadnego stoczenia się. A nadal w parze z Lexusem jest top 1/2/3 w niezawodności w sumie też od zawsze
  12. Awatar użytkownika Bohun89
    Ta Ravka dopiero w executive jest jakoś wyposażona. Do tego ta deska rozdzielcza….jakby się zatrzymała w czasie 10 lat temu + kwiatek do kożucha w postaci tabletu wsadzonego w środek tej przestarzałej deski. Strasznie to wszystko wygląda.
    Awatar użytkownika el_duda
    Wcale nie, Selection ma chyba wszystko, co powinno wystarczyć przeciętnemu zjadaczowi chleba. A na pewno rzeczy, za które w innych markach trzeba dopłacić, np. grzana przednia szyba czy grzana kierownica.

    Co do ekranu, to wg mnie jest w idealnym miejscu, bo jak masz mapę, to nie musisz specjalnie odrywać wzroku od drogi.

    Co do samej deski, to już kwestia gustu. Dla mnie np. fizyczne przyciski to duży plus.
  13. Awatar użytkownika Roswell
    Czyli jest 200zł różnicy między 2023 a 2024?
    Awatar użytkownika tom1313
    Jedyną różnicą między tymi wersjami są czujniki parkowania z przodu w standardzie w nowszej wersji.
  14. Awatar użytkownika Hilfiger
    Jeździłem ostatnio taką, mam porównanie do Tiguana allspace 2.0tsi, ta toyota to dramat pod (prawie) każdym względem. Nawet nie ma się co rozpisywać.
    Awatar użytkownika royal90
    niestety ale popieram. w wersjach bogatszych gdzie już jakieś siedzenie jest zamontowane i tapicerka z "szytej skóry" to jesczze jakoś to wygląda I się siedzi ale takie basice? pfff
  15. Awatar użytkownika Emhyr
    Do samochodu trzeba jeszcze doliczyć koszt zabezpieczenia antykorozyjnego od spodu przynajmniej woskami, bo japoński producent w aucie za prawie 200 tysięcy złotych nie raczy tego robić.
    Awatar użytkownika marcopolon
    3 lata jeździsz i do Żyda, po co tracić czas i pieniądze? Przy sprzedaży i tak każdy wzruszy ramionami i nigdy takie konserwacje nie podnoszą realnej wartości auta
  16. Awatar użytkownika Johny_BravoBuS
    a jak tam test łosia? przechodzi w końcu?
    Awatar użytkownika Okota
    Tak. Japońce zrobiły update softu i przechodzi
  17. Awatar użytkownika Frajhet
    I to jest samochód. Przynajmniej rower się zmieści.
    Awatar użytkownika heniek132
    Kupować samochód dla roweru?
  18. Awatar użytkownika Maciej_Baden
    Od kilku tygodni szukam auta, jezdzilem juz Rav4, bo mi sie bryla podoba.... i juz sie z wyleczylem. Zeby nie bylo, od 10 lat jezdze Priusem i jestem fanem hybrydy. Rav4 jest tandetna, glosna w srodku powyzej 100km/h. i slabo zabezpieczona antykorozyjnie. Ceny tez kosmiczne. Auto za ponad 200K PLN (Selection), a wyciszenie rodem z Lanosa. Zeby ja wyciszyc nalezy wydac kolejne 12K w profesjonalnym zakladzie. Generalnie ta moda na Suv do miasta, to jakies nieporozumienie. Moj wybor ostatecznie padl na Lexusa ES 300h. (Edytowano)
    Awatar użytkownika lgo
    Autor
    I to bardzo dobry wybór, ale czy wygodniejszy do jazdy po mieście?
  19. Awatar użytkownika Kon211
    Tak czytam te komentarze i uzytkownicy sa zgodni co do jednego: dla Polaka nie ma odpowiedniego auta
    Awatar użytkownika Mateusz_Pelinski
    To prawda i prawda jest że większość komentujących nie stać na te samochody więc muszą zhejtowac by im było lżej że jeżdżą starym gruzem
  20. Awatar użytkownika rzecznik_prawdziwek
    Akurat wziąłem na jazdę testową 2.5 hybrid. Wyjąca krowa z designem wnętrza sprzed 10 lat. I te dwa wielkie pokrętła na konsoli w sam raz przypominają wymiona.
    Awatar użytkownika PPPppii
    Lepsze przeklinanie się przez 10 ekranów, żeby zmienić temperaturę, na drogę nie ma czasu patrzeć ale jak nowocześnie.
Awatar użytkownika