Niestety, ta okazja wygasła 2 minuty temu.
2546°
Opublikowano 1 lutego 2024

Darmowy eSIM z nielimitowanym 5G na 90 dni od T-Mobile

Opublikowane przez
manyaky
Dołączył w 2016
4
163

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

𝗢𝗸𝗮𝘇𝗷𝗮 𝗱𝗹𝗮 𝗼𝗴𝗿𝗮𝗻𝗶𝗰𝘇𝗼𝗻𝗲𝗷 𝗴𝗿𝘂𝗽𝘆 𝗼𝗱𝗯𝗶𝗼𝗿𝗰𝗼́𝘄! Sprawdź szczegóły w opisie poniżej.
T-Mobile rozdaje darmowe eSIM do przetestowania swojego 5G. 90 dni bez limitu transferu.

Więcej pod linkiem.
T-Mobile Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

563 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Janekokazjonalny
    Szkoda że nie zwykły sim.
    Awatar użytkownika Templar
    Większość nowych już ma od dłuższego czasu, iPhony od 2018 roku, a zaraz będą miały pewnie tylko eSIM (w USA już takie sprzedają) i reszta producentów pójdzie zaraz w ich ślady.

    Jak ktoś nie planuje wymieniać telefonu przez dłuższy czas to można skorzystać np. z 5ber eSIM, potrzebny jest telefon z Androidem do obsługi - dostaje się normalną kartę SIM i poprzez aplikację można wygrywać na nią profile eSIM i używać jej potem w dowolnym urządzeniu.
  2. Awatar użytkownika macomako
    Takie zgody marketingowe są obowiązkowe w momencie zawierania umowy:

    1. Zgadzam się na otrzymywanie od T-Mobile głosowych lub wizualnych, w tym tekstowych (np. SMS, MMS, e-mail, aplikacje mobilne, IVR) reklam T-Mobile przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących. (zgoda marketingowa)
    2. Zgadzam się na otrzymywanie od T-Mobile głosowych lub wizualnych, w tym tekstowych (np. SMS, MMS, e-mail, aplikacje mobilne, IVR), reklam podmiotów współpracujących z T-Mobile i zlecających dostarczanie reklam abonentom T-Mobile, przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących. (zgoda marketingowa)
    3. Zgadzam się na przetwarzanie przez T-Mobile dotyczących mnie danych transmisyjnych, w tym danych lokalizacyjnych, informacji o wiadomościach SMS, MMS i połączeniach, czasie ich trwania, kosztach detalicznych i datach wykonania, informacji o odwiedzanych internetowych adresach elektronicznych oraz informacji o zainstalowanym na urządzeniu oprogramowaniu (w tym aplikacjach mobilnych i stronach mobilnych), w celu prezentowania mi adekwatnych reklam T-Mobile. (zgoda marketingowa)
    4. Zgadzam się na przetwarzanie przez T-Mobile moich danych osobowych (wiek, płeć, adres, wartość faktur, łączne opłaty za usługi, używane usługi, danych transmisyjnych, w tym danych lokalizacyjnych, informacji o wiadomościach SMS, MMS i połączeniach, czasie ich trwania, kosztach detalicznych i datach wykonania, danych o odwiedzanych internetowych adresach elektronicznych oraz informacji o zainstalowanym na urządzeniu oprogramowaniu, w tym aplikacjach mobilnych i stronach mobilnych), w celu prezentowania mi adekwatnych reklam podmiotów współpracujących z T-Mobile i zlecających dostarczanie reklam abonentom T-Mobile. (zgoda marketingowa)
    5. Zgadzam się na przetwarzanie przez T-Mobile moich danych osobowych (np. wiek, płeć, dane lokalizacyjne, identyfikatory reklamowe Android i iOS) dostępnych w bazach partnerów, w tym ich łączenia z posiadanymi przez T-Mobile danymi (historia odwiedzanych przeze mnie stron, wiek, płeć, adres podany na umowie, wartość usług, dane transmisyjne), w celu prezentowania mi adekwatnych reklam T-Mobile Polska S.A. Oświadczenie obowiązuje w okresie obowiązywania umowy. (zgoda marketingowa)
    6. Zgadzam się na przetwarzanie przez T-Mobile moich danych osobowych (np. wiek, płeć, dane lokalizacyjne, identyfikatory reklamowe Android i iOS, profilu) dostępnych w bazach partnerów w tym ich łączenia z posiadanymi przez T-Mobile danymi (historia odwiedzanych przeze mnie stron, wiek, płeć, adres podany na umowie, wartość usług, dane transmisyjne), w celu prezentowania mi adekwatnych reklam podmiotów współpracujących z T-Mobile i zlecających dostarczanie reklam abonentom T-Mobile. (zgoda marketingowa)
    7. Zgadzam się na przetwarzanie przez T-Mobile moich danych osobowych (np. wiek, płeć, dane lokalizacyjne] oraz łączenia ich z informacjami o innych abonentach w celu tworzenia na ich podstawie ogólnych modeli statystycznych, które będą prezentowane zainteresowanym podmiotom trzecim. (zgoda marketingowa)
    Awatar użytkownika macomako
    Potem można te zgody odwołać, ale ich udzielenie jest obowiązkowe:
    "Abonent, po zawarciu Umowy, może w każdej chwili odwołać zgody marketingowe, co nie będzie mieć wpływu na jej wykonywanie."
  3. Awatar użytkownika Mentorino
    Przez ostatni cały miesiąc ich internet 5G bez limitu to DRAMAT!
    Kilkadziesiąt razy dziennie zrywa połączenie, są pingi po 100ms do 3 sekund.
    Zgłosiłem problem 2 tygodnie temu i nic nie zrobili.
    Przez ponad rok wszystko działało jak należy.
    Awatar użytkownika cipok
    Dlatego wprowadzono tę promocję, żeby ludzie przetestowali jakie to gówno
  4. Awatar użytkownika JaniQ
    Dlaczego oni sprawdzają moją zdolność kredytową przy zamawianiu tej karty?
    Awatar użytkownika cebulusmaksimus
    Prawo telekomunikacyjne wymaga od operatorów usług mobilnych/stacjonarnych podania danych tj. imię, nazwisko, pesel, seria i numer dowodu. Zapis w artykule 60b
  5. Awatar użytkownika DawidMichałowski
    17231715-zQlPg.jpg
    Korzystałem w zeszłym roku - można skorzystać ponownie
    Awatar użytkownika Mirden
    Ale już nie tak jak na początku
  6. Awatar użytkownika komentator
    Jak ktoś używał to może znów?
    Awatar użytkownika 26Pirat
    Bump
  7. Awatar użytkownika Looban
    Najlepsze to jak np rozładujesz czy wyłączysz telefon, włączasz a tam "wpisz pin karty sim", a pdf z pinem w telefonie, a sms z hasłem do pdfa też
    Awatar użytkownika Foszek
    Ja ostatnio kupiłem telefon i chciałem „przełożyć” kartę SIM. Wyzerowałem stary nowy odtworzył się z backupu u mówię sobie luzik zaraz se wygeneruje nową kartę w mój Orange. Zdziwiłem się bo do wyrobienia nowej karty musiałem podać kod z smsa który przyszedł na kartę której już nie miałem. Zadzwoniłem na infolinię żeby ogarnęli temat. No i musiałem iść do salonu. W salonie sprawdzili dowód i pani pokazała mi qrkod do karty SIM. Jedyny plus jest taki że nie płaciłem a wymiana fizycznej 25zl.
  8. Awatar użytkownika Kamil_Mietus
    nie sprzedawajcie swoich danych.
  9. Awatar użytkownika siara2007..
    17229665-BZkT0.jpg
    Awatar użytkownika won_ski
    17230942-lhkbr.jpg
  10. Awatar użytkownika bartekj001
    Gdzie i jaki jest haczyk w tej ofercie ?

    Poza :

    Miesięczna opłata: 0 zł*
    *Niezbędne wyrażenie zgód marketingowych (Edytowano)
    Awatar użytkownika rekinnnn
    Haczyk to dane które udostępnisz
  11. Awatar użytkownika Boriss
    Szkdoa ze do routera nie można wsadzić 😔😔😔
    Awatar użytkownika won_ski
    Hotspot z komórki
  12. Awatar użytkownika Furio
    Wczoraj o 22:50 uruchomiona promocja, do dzisiaj nie ma info. Potwierdzenia przyszły, e-sim - nie.
    Awatar użytkownika Magmar
    Dostałem informację od konsultanta że aktywacja trwa do 5 dni roboczych.
  13. Awatar użytkownika Marcin_Gomulak
    Za tydzień mi właśnie mija to 90 dni. Internet przetestowany. Działa wszystko dobrze. Żadnych ukrytych haczyków oprócz zgód telemarketingowych
    Awatar użytkownika przemek.smieszny
    Na LTE też działa czy trzeba być w zasięgu 5g?
  14. Awatar użytkownika lumia
    Niestety w modemie usb do laptopa się to nie nadaje więc minus.
    Awatar użytkownika kurammi
    Niestety nie nadaje sie do mojego kombajna zbożowego CLAAS Lexion 760, wiec minus. (Edytowano)
  15. Awatar użytkownika oszczędny
    u mnie (warszawa) 5g w tel. działa wolniej niż 4g w routerze... chyba nie maja czym się przechwalać.
    Awatar użytkownika CYMES
    Albo masz lepszy router niż telefon
  16. Awatar użytkownika Danielos_Daniel
    To przychodzi na email?
    Awatar użytkownika Kamil_Zdunskowski
    Musisz mieć internet żeby mail odczytać.
  17. Awatar użytkownika Albin_Smolinski
    Trwa weryfikacja kredytowa o co chodzi?
    Awatar użytkownika CzłowiekSkurwol_Official
    Sprawdzają twoja zdolność w zakresie kredytu na 500k
  18. Awatar użytkownika odi84
    Korzystam już trzeci raz ... Śmiga jak należy
    Awatar użytkownika Bananiontko
    Jak to zrobiłeś, mi przy trzeciej próbie nie wyświetla się informacja, że osiągnąłem limit?
  19. Awatar użytkownika Misianto
    17260883_1.jpgŁódź, Teofilów...
    17260883-BaBMo.jpgTo samo miejsce ale PLUS (Edytowano)
    Awatar użytkownika CzłowiekSkurwol_Official
    Plus zondzi
  20. Awatar użytkownika Leonn
    Czekam już pół godziny i dalej nic na mailu tylko samo potwierdzenie zamówienia.
    Ile trwa proces przyznawania karty?

    Też tak mieliście?:
    "Szczegóły dostawy
    Szacowana dostawa: w ciągu kilku dni
    Dostawa kurierem" (Edytowano)
    Awatar użytkownika Dziadek_dzidek
    Za pierwszym razem czekałem prawie 24 godziny. Dzisiaj jak zamówiłem to czas oczekiwania 30 minut. Cierpliwości, przyjdzie w końcu mail wraz z smsem.
Awatar użytkownika