Tylko sprawdźcie czy będzie gwarancja producenta czy sprzedawcy. Bo u mnie ostatnio się okazało, że jak kupiłem Samsunga Fold 3 to gdy chciałem go oddać na gwarancji to serwis Samsunga mi odmówił.
Powiedział że za ten telefon odpowiada sprzedawca. A co zrobił Sferis ? Wypiął się na mnie bo telefon miał ryskę na zawiasie. A ja reklamowałam, bo mi folia wewnętrzna cała się odkleiła....dlatego nie kupuje już w Sferis. Mają tańsze ceny bo nie kupują od polskiego dystrybutora tylko gdzieś w Europie...a później jak reklamujesz produkt to mają Cię gdzieś..
Powiedział że za ten telefon odpowiada sprzedawca. A co zrobił Sferis ? Wypiął się na mnie bo telefon miał ryskę na zawiasie. A ja reklamowałam, bo mi folia wewnętrzna cała się odkleiła....dlatego nie kupuje już w Sferis. Mają tańsze ceny bo nie kupują od polskiego dystrybutora tylko gdzieś w Europie...a później jak reklamujesz produkt to mają Cię gdzieś..