Niestety, ta okazja wygasła 9 marca 2024.
3104°
Opublikowano 29 stycznia 2024

Nowy suv segmentu B - MG ZS w wersji Exsite (wer. Exclusive + 6.400)

79 800zł
Z Polska
Opublikowane przez
spamdokosza
Dołączył w 2019
4
37

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Jest na Pepperze chiński BAIC Beijing 3, to nie może zabraknąć podobnie wycenionego chińskiego MG ZS.
Podobne wyposażenie już w wersji Exsite, a trochę lepsze w wersji Exclusive (np. kamery 360) i w odróżnieniu do BAICa ma Android Auto i Apple Carplay, dzięki czemu fatalna nawigacja (w BAIC nie lepsza) nie przeszkadza.
Do kupienia w polskich salonoch, m.in. Grupy Krotoski (sieć serwisów w PL!).

Cennik w zależności od wyposażenia i silnika:
- 1.5L MT [106 KM] Excite - 79 800,00 zł
- 1.5L MT [106 KM] Exclusive - 86 200,00 zł
- 1.0T MT [111 KM] Exclusive - 91 000,00 zł
- 1.0T AT [111 KM] Exclusive - 96 300,00 zł
- Lakier metaliczny - 2 250,00 zł

Pełna specyfikacja np. tutaj:
mgmotor.pgd.pl/wp-…pdf


Wyposażenie wersji Exsite:
  • Kolorowy ekran dotykowy 10"
  • Apple CarPlay & Android Auto
  • Obręcze aluminiowe 17"
  • System monitorowania ciśnienia opon
  • Reflektory Full LED
  • Układ klimatyzacji (A/C)
  • Czujniki parkowania (tył)
  • Tempomat
  • Srebrne relingi dachowe
  • Skórzana kierownica
  • Odprowadzanie światłami do domu (follow me home)
  • Elektrycznie ustawiane lusterka boczne w kolorze nadwozia

Dodatkowo w wersji Exclusive:
  • Cyfrowy wirtualny kokpit
  • Kamera parkingowa 360° (tylko 1.0 T aut)
  • Wycieraczki z czujnikiem deszczu
  • Tapicerka w stylu skórzanym z kontrastowymi przeszyciami
  • Szlifowane alufelgi 17" – styl sportowy (tylko 1.0T)
  • Elektryczny fotel kierowcy regulowany w 6 kierunkach (tylko 1.0T)
  • Nawigacja satelitarna
  • 6-głośnikowy system audio z dźwiękiem 3D
  • Przednie światła przeciwmgielne
  • Ogrzewanie przednich foteli (tylko 1.0T)
  • Monitorowanie martwego pola (tylko 1.0T)
  • Elektryczny hamulec postojowy z automatycznym blokowaniem (tylko 1.0 T aut)
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

712 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Lukasz_St
    Zachwytów nie ma, tragedii też nie.
    Tutaj test

    podobno silnik 1.5 łyka LPG (Edytowano)
    Awatar użytkownika spamdokosza
    Autor
    Podobny test:
  2. Awatar użytkownika fiolek
    17188339-x97BJ.jpgZdjęcie na żywo
    Awatar użytkownika fiolek
    17188353-qAJ6q.jpgNajtańsza wersja w środku

    17188353-a3JEq.jpgLepsza wersja ma LCD zamiast zegarów

    17188353-ydzpk.jpg (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Glorb
    Tylko ten zbierze minusy od tych, którzy MG kojarzą z nieco innych modeli.
    Awatar użytkownika miazga03
    Ja miałem rovera i jak najbardziej na +
    Auto tak ekonomiczne na trasę opole-kraków miałem spalanie 0L. Jedynie koszy lawety
  4. Awatar użytkownika pawelq82
    Nie ma bezpieczniejszego auta niż IZERA. Zero osób poszkodowanych w wypadkach.
    Awatar użytkownika Megadriano_21
    O już widzę, że jedyne słuszne media jadą po jakichkolwiek próbach zrobienia czegokolwiek w tym kraju, a posłuszne pelikany jak zwykle szydzą i się śmieją ze wszystkiego co jest/ mogłoby być polskie. (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika lolek5
    Jakie spalanie?
    Awatar użytkownika fiolek
    Jak jeździłem normalnie podczas testów 1.5 po Wawie to myślę, że w 8-8.5 po mieście powinno się zamknąć. Silnik bardziej zamulony niż 1.6 115KM w Astrze H, ale przynajmniej równiej pracuje i nie wydaje odgłosu jak 1.6 Astry, który określiłbym jako "Jezu, na pewno każesz mi się rozpędzać?". Natomiast spalanie na duży plus Astra 11-13 po Wawie... Zawiesznie bardzo przyjemne tłumi nierówności, ale dobrze się prowadzi (wiadomo trochę się wychyla, ale jest dobrze). Układ kierowniczy lepszy niż w 308 T9. Do Forda jeszcze sporo brakuje, ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Dla mnie największy minus to brak klimy automatycznej (dotyczy każdej wersji), brak czujników parkowania z przodu (każda wersja) oraz brak kamer 360 w 1.5. Samochód ma nawet przyzwoite wygłuszenie (do bardzo dobrego sporo brakuje), ale nie ma się do czego przyczepić w tej cenie, a środek jest zdecydowanie lepiej wykonany niż Dacie czy Skody, a z zewnątrz samochód może się naprawdę podobać i wygląda na dużo droższy. (Edytowano)
  6. Awatar użytkownika Przemko78
    Ma normalny 4 cylindrowy wolnossący silnik
    Francuzi - słyszycie. Da się ? Da się !!!
    Awatar użytkownika Cebul0man
    Dla korporacji w 2-tonowym Suvie lepszy jest 1.2 Puretech który należy wymieniać co 2 wymianę rozrządu. Wtedy zarabiają na sprzedaży, naprawie w ASO i jeszcze na częściach.

    Exel nie kłamie więc dlatego teraz wszyscy robią takie guano
  7. Awatar użytkownika LuckyLuk
    Ja jestem na "tak". Ceny aut "zachodnich" to jakiś kosmos. Jak będzie więcej takich ofert, to i pójdzie za tym wyższa jakość. Podobnie jak miało to miejsce z motocyklami. Ode mnie plus!
    Awatar użytkownika Petru23_PL
    Mam kuge 2-letnia i jakość taka sobie. Wątpię, aby w tym mg było gorzej.

    Np na przyciskach szyb nie ma już lakieru od strony kierowcy
  8. Awatar użytkownika Look_AtMe
    Myślałem nad zakupem, jednak zacząłem śledzić grupy na Facebooku. Widziałem post w którym ktoś szuka wahacza do modelu zs bo się uszkodził - cześć eksploatacyjna nie podlega gwarancji. Części brak w serwisach, na internecie.

    Szkoda mi na tą chwilę nerwów żeby bawić się w dorabianie, muszę szukać czegoś innego
    Awatar użytkownika V10
    Podrzuć linka do tej grupy
  9. Awatar użytkownika kuch
    Można zrobić swap z 1.0T na M57? (Edytowano)
    Awatar użytkownika jabel
    na b58
  10. Awatar użytkownika Cebul0man
    Oby Chińczycy namieszali na rynku to może europejska konkurencja zejdzie ze swoich kosmicznych marż albo niech giną
    Awatar użytkownika nocny_napoleon
    Wogóle nie wiesz o czym piszesz.

    Skończy się tym że europejskie firmy padną i będziesz żarł chrust z lasu. (Edytowano)
  11. Awatar użytkownika StachuStachu
    Tydzień temu zamówiłem większy model, czyli MG HS, zobaczymy jak będzie sprawowało , ale juz mogę powiedzieć, że wykonanie wnętrza jest na wyższym poziomie niż w mojej obecnej Toyota Rav 4 2015.
    Europejskie marki mają czego się bać
    Awatar użytkownika Dudek
    Będę się odzywał za pół roku jak wrażenia, bo sam myślę wymienić Tucsona 2016 na HS dla żony. Ewentualnie poczekam na koniec roku na EHS.
  12. Awatar użytkownika F4R3L
    Normalna cena, co to ma wspólnego z okazją?? To portal reklamowy?
    Awatar użytkownika laserpointer
    To portal do spuszczania sie nad komunistycznym rezimem, bo sklepali jakiegos gniota na kradzionej technologi, ktory nie ma nawet aktywnego tempomatu czy dobrze dzialajacej funkcji trzymania pasa, ale wazne ze benzyna, bo jak wstawisz jakiegokolwiek elektryka to juz im skacze cisnienie, ze sie nie zesraja malo jak smie smiec xD Zwykle janusze.
  13. Awatar użytkownika GrayEQ
    Byłem zobaczyć to cudo.
    Wygodne fotele, ekrany zamontowane tak, jakby w ostatniej chwili spadły im z nieba. Trochę spartańsko, jak w toyocie sprzed 10 lat i sporo elementów udających premium.

    MG HS miał urwaną wycieraczkę z tyłu i rozpruty fotel kierowcy. Ładnie w środku, ale jak się dobrze poszuka, to widać nijakość wykończenia.

    17259275-FjjAs.jpg
    17259275-i7N7N.jpg
    Awatar użytkownika bodzius91
    tutaj macie państwo odpowiedź, jak auto przechodzi próbę czasu
  14. Awatar użytkownika marojzy
    A to nie ten, co ma 0 gwiazdek w testach zderzeniowych?
    Awatar użytkownika GrayEQ
    A to nie ten, co ma 0 gwiazdek w testach zderzeniowych?

    euroncap.com/en/…657

    Co roku są nowe zasady, testowane systemy i wagi procentowe.

    Wg starych reguł z 2017 roku dostał 3 gwiazdki. Gdyby testowali go w tym roku, byłoby gorzej, bo Euro NCAP w ciągu tych lat dorzuciło do testów kilka systemów wspomagających. W poprzednich latach doszły testy AEB/AES Pedestrian oraz AEB/AES Cyclist, czyli autonomiczne hamowanie awaryjne z wykrywaniem pieszych i rowerzystów. W tym roku doszedł test AEB/LSS PTW, czyli wykrywanie dwukołowych pojazdów silnikowych (motocykli) i to w bardzo skomplikowanych scenariuszach jak np. zatrzymanie pojazdu podczas skrętu w lewo, gdy motocykl nadjeżdża z przeciwnego kierunku, a samochód przecina mu drogę. Generalnie testy z 2017 roku i przyznawane wtedy oceny mają się nijak do współczesnych.

    MG ZS nie ma żadnego systemu asystującego i jeśli się nie mylę, z tego powodu nie przysługuje mu prawo do przeprowadzenia testów wg nowej normy. Poza tym systemy bezpieczeństwa muszą być oferowane we wszystkich wersjach wyposażenia w standardzie i na całym europejskim rynku. Dopiero wtedy mogą poprosić o taki test. Gdyby jednak się skusili, byłby pogrom, bo to auto jest kompletnie niedostosowane do współczesnych realiów.
  15. Awatar użytkownika MareckiG
    Z przodu atrapa prawie jak Jaguar tył Alfa Romeo, z boku Kia Stonik, lampy przednie Skoda Fabia...
  16. Awatar użytkownika WojowniczyRobur
    Where promocja? Myślałem że tu się wstawia deale a nie ciekawostki do kupienia
  17. Awatar użytkownika Przemek_Wosinski
    samochód to składowa zbyt wielu rzeczy i urządzeń żeby oszczędzać, to co zaoszczędzicie kupując wydacie na naprawy
    Awatar użytkownika Cebul0man
    W perspektywie europejskich samochodów za 150k z 1.2 Puretech pod maską ta teza brzmi conajmniej komicznie
  18. Awatar użytkownika haz
    Można zagazować?
    Awatar użytkownika StachuStachu
    Słabsza wersja 1,5l ma pośredni wtrysk , czyli lubi się z gazem. Montaż LPG w mocniejszej 1.0T może być droższy bo posiada bezpośredni wtrysk.
  19. Awatar użytkownika Sahin66
    Spalanie w cyklu WLTP od 6,6 do 7,2 l/100 km. Dla porównania Volvo XC40 1.5T 129 KM/245 nm ma w automacie 6,5 l/100 km. Dodatkowo skrzynia automatyczna w tym MG nie napawa optymizmem - przyśpieszenie 0-100 km/h to 12,4 s, gdzie w manualu jest 11,2 s.

    No, ale cena czyni cuda.
    Awatar użytkownika Vilmark
    Nie wiem gdzie to Volvo ma 6.5, na pewno nie w mieście. Miałem V40 150km - paliło około 10 litrów. S90 T5 paliło mi 13 litrów, XC90 D5 z Polestarem jakieś 9,7, XC60 D3 manual - 8.2. Wszystkie wyniki dla Warszawy i normalnej jazdy.
  20. Awatar użytkownika dadek
    Według mnie Chińczyki póki co mogą konkurować z markami typu Dacia czy SsangYong. To typowe toczydełka na przejazdy z punktu A do B. Ale za kilka lat, kto wie...
    Awatar użytkownika F4R3L
    Patrząc na marki z tego samego segmentu, ale auta na bateryjki z wyższej półki są naprawdę dobre. Europejskie elektryki są niestety daleko w tyle, szczególnie pod względem technologicznym.
    Europa przespała ten okres.
    youtube.com/wat…zdo

    Obejrzyj do samego końca, a to tylko jedna z marek, tego jest znacznie więcej. Dalej twierdzisz, że dacia...? (Edytowano)
Awatar użytkownika