Niestety, ta okazja wygasła 9 marca 2024.
3104°
Opublikowano 29 stycznia 2024
Nowy suv segmentu B - MG ZS w wersji Exsite (wer. Exclusive + 6.400)
Z Polska
Opublikowane przez
spamdokosza
Dołączył w 2019
4
38
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Jest na Pepperze chiński BAIC Beijing 3, to nie może zabraknąć podobnie wycenionego chińskiego MG ZS.
Podobne wyposażenie już w wersji Exsite, a trochę lepsze w wersji Exclusive (np. kamery 360) i w odróżnieniu do BAICa ma Android Auto i Apple Carplay, dzięki czemu fatalna nawigacja (w BAIC nie lepsza) nie przeszkadza.
Do kupienia w polskich salonoch, m.in. Grupy Krotoski (sieć serwisów w PL!).
Cennik w zależności od wyposażenia i silnika:
- 1.5L MT [106 KM] Excite - 79 800,00 zł
- 1.5L MT [106 KM] Exclusive - 86 200,00 zł
- 1.0T MT [111 KM] Exclusive - 91 000,00 zł
- 1.0T AT [111 KM] Exclusive - 96 300,00 zł
- Lakier metaliczny - 2 250,00 zł
Pełna specyfikacja np. tutaj:
mgmotor.pgd.pl/wp-…pdf
Wyposażenie wersji Exsite:
Dodatkowo w wersji Exclusive:
Podobne wyposażenie już w wersji Exsite, a trochę lepsze w wersji Exclusive (np. kamery 360) i w odróżnieniu do BAICa ma Android Auto i Apple Carplay, dzięki czemu fatalna nawigacja (w BAIC nie lepsza) nie przeszkadza.
Do kupienia w polskich salonoch, m.in. Grupy Krotoski (sieć serwisów w PL!).
Cennik w zależności od wyposażenia i silnika:
- 1.5L MT [106 KM] Excite - 79 800,00 zł
- 1.5L MT [106 KM] Exclusive - 86 200,00 zł
- 1.0T MT [111 KM] Exclusive - 91 000,00 zł
- 1.0T AT [111 KM] Exclusive - 96 300,00 zł
- Lakier metaliczny - 2 250,00 zł
Pełna specyfikacja np. tutaj:
mgmotor.pgd.pl/wp-…pdf
Wyposażenie wersji Exsite:
- Kolorowy ekran dotykowy 10"
- Apple CarPlay & Android Auto
- Obręcze aluminiowe 17"
- System monitorowania ciśnienia opon
- Reflektory Full LED
- Układ klimatyzacji (A/C)
- Czujniki parkowania (tył)
- Tempomat
- Srebrne relingi dachowe
- Skórzana kierownica
- Odprowadzanie światłami do domu (follow me home)
- Elektrycznie ustawiane lusterka boczne w kolorze nadwozia
Dodatkowo w wersji Exclusive:
- Cyfrowy wirtualny kokpit
- Kamera parkingowa 360° (tylko 1.0 T aut)
- Wycieraczki z czujnikiem deszczu
- Tapicerka w stylu skórzanym z kontrastowymi przeszyciami
- Szlifowane alufelgi 17" – styl sportowy (tylko 1.0T)
- Elektryczny fotel kierowcy regulowany w 6 kierunkach (tylko 1.0T)
- Nawigacja satelitarna
- 6-głośnikowy system audio z dźwiękiem 3D
- Przednie światła przeciwmgielne
- Ogrzewanie przednich foteli (tylko 1.0T)
- Monitorowanie martwego pola (tylko 1.0T)
- Elektryczny hamulec postojowy z automatycznym blokowaniem (tylko 1.0 T aut)
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
712 Komentarzy
sortowanie:Tutaj test
podobno silnik 1.5 łyka LPG (Edytowano)
Lepsza wersja ma LCD zamiast zegarów
(Edytowano)
Auto tak ekonomiczne na trasę opole-kraków miałem spalanie 0L. Jedynie koszy lawety
Francuzi - słyszycie. Da się ? Da się !!!
Exel nie kłamie więc dlatego teraz wszyscy robią takie guano
Np na przyciskach szyb nie ma już lakieru od strony kierowcy
Szkoda mi na tą chwilę nerwów żeby bawić się w dorabianie, muszę szukać czegoś innego
Skończy się tym że europejskie firmy padną i będziesz żarł chrust z lasu. (Edytowano)
Europejskie marki mają czego się bać
Wygodne fotele, ekrany zamontowane tak, jakby w ostatniej chwili spadły im z nieba. Trochę spartańsko, jak w toyocie sprzed 10 lat i sporo elementów udających premium.
MG HS miał urwaną wycieraczkę z tyłu i rozpruty fotel kierowcy. Ładnie w środku, ale jak się dobrze poszuka, to widać nijakość wykończenia.
euroncap.com/en/…657
Co roku są nowe zasady, testowane systemy i wagi procentowe.
Wg starych reguł z 2017 roku dostał 3 gwiazdki. Gdyby testowali go w tym roku, byłoby gorzej, bo Euro NCAP w ciągu tych lat dorzuciło do testów kilka systemów wspomagających. W poprzednich latach doszły testy AEB/AES Pedestrian oraz AEB/AES Cyclist, czyli autonomiczne hamowanie awaryjne z wykrywaniem pieszych i rowerzystów. W tym roku doszedł test AEB/LSS PTW, czyli wykrywanie dwukołowych pojazdów silnikowych (motocykli) i to w bardzo skomplikowanych scenariuszach jak np. zatrzymanie pojazdu podczas skrętu w lewo, gdy motocykl nadjeżdża z przeciwnego kierunku, a samochód przecina mu drogę. Generalnie testy z 2017 roku i przyznawane wtedy oceny mają się nijak do współczesnych.
MG ZS nie ma żadnego systemu asystującego i jeśli się nie mylę, z tego powodu nie przysługuje mu prawo do przeprowadzenia testów wg nowej normy. Poza tym systemy bezpieczeństwa muszą być oferowane we wszystkich wersjach wyposażenia w standardzie i na całym europejskim rynku. Dopiero wtedy mogą poprosić o taki test. Gdyby jednak się skusili, byłby pogrom, bo to auto jest kompletnie niedostosowane do współczesnych realiów.
No, ale cena czyni cuda.
Europa przespała ten okres.
youtube.com/wat…zdo
Obejrzyj do samego końca, a to tylko jedna z marek, tego jest znacznie więcej. Dalej twierdzisz, że dacia...? (Edytowano)