Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
366°
Opublikowano 20 stycznia 2024
Zontes G1 125 Spoke (spalanie 2L) (Rezerwacja online, odbiór osobisty)
Darmowa dostawa
Opublikowane przez
Omen66616
Dołączył w 2018
1 398
5 742
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
zontespolska.pl/produkt/125g1aluminium dostawa 299zl
Zontes125 G1 jest kwintesencją wyrafinowanego stylu neoklasycznego motocykla z najnowszą technologią składającą się na jego niepowtarzalną konstrukcję.
14,6KM
Za napęd odpowiada nowoczesna, zasilana wtryskiem, chłodzona cieczą jednostka napędowa,która generuje 14,6KM.
Takie parametry zapewniają więcej niż dynamiczną jazdę, dając jednocześnie wymierne oszczędności w postaci bardzo niskiego zużycia paliwa.
ABS i LED W STANDARDZIE
W wyposażeniu fabrycznym znajdziesz m.in. pełne oświetlenie w technologii FullLed,
wydajny układ hamulcowy z systemem ABS Boscha oraz wytrzymałe gmole ochronne z dodatkowymi craschpadami.
DŁ./ SZER./ WYS. (MM)
1976/869/1112
DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE (KG)
150
HAMULCE
Hydrauliczne tarczowe z ABS Bosch
ILOŚĆ CYLINDRÓW
1
KOŁA PRZÓD/TYŁ
110x70R17 / 130x70R17
KONSTRUKCJA SILNIKA
aluminiowa
MASA WŁASNA
160
MOC I MOMENT OBROTOWY (MAX)
14,7 KM 9000 RPM
POJEMNOŚĆ
125
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
99 km/h
RODZAJ NAPĘDU
łańcuch napędowy
RODZAJ RAMY
rurowa rama stalowa
SILNIK
Jednocylindrowy, 4T, chłodzony cieczą, wtrysk Delphi, EURO 5
SKRZYNIA BIEGÓW
skrzynia biegów manualna 6-stopniowa
SPRZĘGŁO
sprzęgło mokre z antyhoppingiem
SPALANIE
2L/100km
Zontes125 G1 jest kwintesencją wyrafinowanego stylu neoklasycznego motocykla z najnowszą technologią składającą się na jego niepowtarzalną konstrukcję.
14,6KM
Za napęd odpowiada nowoczesna, zasilana wtryskiem, chłodzona cieczą jednostka napędowa,która generuje 14,6KM.
Takie parametry zapewniają więcej niż dynamiczną jazdę, dając jednocześnie wymierne oszczędności w postaci bardzo niskiego zużycia paliwa.
ABS i LED W STANDARDZIE
W wyposażeniu fabrycznym znajdziesz m.in. pełne oświetlenie w technologii FullLed,
wydajny układ hamulcowy z systemem ABS Boscha oraz wytrzymałe gmole ochronne z dodatkowymi craschpadami.
DŁ./ SZER./ WYS. (MM)
1976/869/1112
DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE (KG)
150
HAMULCE
Hydrauliczne tarczowe z ABS Bosch
ILOŚĆ CYLINDRÓW
1
KOŁA PRZÓD/TYŁ
110x70R17 / 130x70R17
KONSTRUKCJA SILNIKA
aluminiowa
MASA WŁASNA
160
MOC I MOMENT OBROTOWY (MAX)
14,7 KM 9000 RPM
POJEMNOŚĆ
125
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA
99 km/h
RODZAJ NAPĘDU
łańcuch napędowy
RODZAJ RAMY
rurowa rama stalowa
SILNIK
Jednocylindrowy, 4T, chłodzony cieczą, wtrysk Delphi, EURO 5
SKRZYNIA BIEGÓW
skrzynia biegów manualna 6-stopniowa
SPRZĘGŁO
sprzęgło mokre z antyhoppingiem
SPALANIE
2L/100km
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
179 Komentarzy
sortowanie:A skuter? Legal i to całkowity!
Tankowanie na stacji po trzech dniach dojazdów do pracy bawi (10-15zl)
fun z jazdy - AWESOME!
Wolność, wiatr i komary między zębami - dziecięce AWESOME!!!
Miałem swe wątpliwości. Dzięki Bogu zaufałem przeczuciu.
Jeśli kupicie na wiosnę co najmniej do lipca macie spazmatyczny orgazm na sama myśl o przejażdżce. Polecam.
[edit]
Widzę sporo osób polubiło ten post, mam nadzieję, że większość z Was sprawi sobie taką zabawkę i w sezonie 2024. Poniżej fotka mnie jak dosiadam po raz pierwszy w życiu skuter z wypożyczalni na Formenterze (Ibiza, Hiszpania maj 2022).
Poniżej Zipp Quantum 125cc kupiony dla siebie (lipiec 2022)
(Edytowano)
spidersweb.pl/aut…21/
Natomiast jeśli ktoś chce 125 jakoś srodek transportu, a nie wstęp do większych motocykli... to zdecydowanie odradzam.
Jako środek transportu zdecydowanie lepszym wyborem będzie skuter, na którym będzie wygodniej, w zależności od modelu jest szansa na jakiś schowek, nie trzeba zmieniać biegów i pate innych.
Wszelkiej maści 125ccm co miałem paliło między 1,8 a 2,5l.
A co do spalania to trzeba liczyć przy dynamicznej jeździe około 3l/100km tylko jeśli posiadamy prawko kat A i kupimy sobie "prawdziwy" motocykl to jadąc z taką prędkością jak tym 125cm będziemy spalać nie wiele więcej bo to będzie jak eko driving. A z drugiej trony za te 15tyś to można sobie kupić używaną toyotkę 1.4D4-D np yaris i ona spali 4-5l/100km nawet w zakorkowanej stolicy oczywiście z włączoną klimą.
Także na dojazdy do pracy znacznie bezpieczniejszy środek transportu(oczywiście nie dający tej "wolności co motocykl.
Nie nazwałbym różnicy pomiędzy 2.7l a 4.2l niewielką.
Ba, by osiągnąć te 4.2l muszę toczyć się FZ6 70 kmph, a 125R miała manetkę odkręconą do oporu. (Edytowano)
Po paru latach jeżdzenia badziewnym nowym Rometem z Chin (gażnikówy, ok. 10 kucyków mechanicznych), stanąłem przed wyborem: robić prawko kat. A czy kupić jakieś lepsze 125. Miałem moment zwątpienia, przypomniawszy sobie stres przy robieniu kat. B lata temu, więc padło na większy i mocniejszy sprzęt w tej samej pojemności. Po tygodniach czytania i oglądania recenzji zostało dwóch kandydatów: Malaguti Dune X oraz Zontes G1 Spoke. Dune jest bardziej klasyczny z wyglądu i ubogi w wyposażeniu, G1 sprawiał lepsze wrażenie pod kątem jakości i designu. Gdybym nie miał 187cm wzrostu i w porywach 100kg wagi, to bym wybrał Zontesa '^^ Jakość i estetyka na poziomie japońskich motocykli w okolicach 15KM, podświetlane przyciski, wyświetlacz TFT, ABS... oraz przyjemność z jazdy nakedem (pozycja, zwrotność, itp.) Niestety za mały. Na Dunie jeżdzę wyprostowany i kolana mieszczą się we wcięciu na baku. Do dziś żałuję, że jestem za duży.
Razem przejechały ponad 30 tysięcy kilometrów.
To bardzo dobrze wykonany, bardzo dobrze wyposażony motocykl. Całkiem dobrze jeżdżący.
Z uwagi na masę i gabaryty raczej dla większych ludzi.
Masa bierze się po części z olbrzymiego bo 20-litrowego baku. Można nie tankować do pełna :).
15KM i ABS to jednak zupełnie inna półka niż większość junaków, benelli (też miałem).
Rozpędzi się do ok 110-115km/h wg gps
Spalania ok. 2,5 l/100km
Słaby jest łańcuch, warto od razu wymienić. Oprócz tego nic, zero problemów. Wymiana oleju co 6000km.