Czy jest tu może osoba posiadająca telefon Realme 10?
W moim egzemplarzu występuje problem z działaniem czytnika linii papilarnych - znika on co jakiś czas.
Wygląda to tak, ze w pewnym momencie nie mogę odblokować telefonu odciskiem palca (telefon w ogolę nie widzi faktu jego naciskania) oraz nie działa autoryzacja w apkach bankowych (od razu pytają o PIN, tak jak by nie widziały czytnika linii).
Każdorazowo pomaga restart telefonu.
Wersja oprogramowania najświeższa z możliwych.
Częstotliwość występowania jest różna - czasami restart muszę robić 2-3 razy dziennie, a czasami kilka dni jest ok. Nie ma reguły.
Ma ktoś coś takiego? Ciekawy jestem czy to jakiś globalny błąd softu, czy z moim egzemplarzem coś jest nie tak.
Jak wiadomo, odesłanie telefonu na gwarancję to problem bo się go pozbywamy na jakiś czas. Więc w praktyce muszę kupić najpierw coś nowego...
Realme 10 kupowałem w hiszpańskim Amazonie - czy orientuje się ktoś jak tam wygląda procedura odesłania na gwarancję? Oni te telefony naprawiają, czy jak potwierdzą usterkę robią zwrot $?","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16989041","author":{"@type":"Person","name":"Marcinho"},"datePublished":"2024-01-17T18:55:52.000Z","text":"Podpinam się do wątku, bo mam podobną sytuację ale z Realme 9 Pro+ - niestety mam wadę wyświetlacza... Również zakup na Amazon.es"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16990187","author":{"@type":"Person","name":"marcin19883"},"datePublished":"2024-01-17T19:44:52.000Z","text":"Było ostatnio. Wyszukajcie ostatnie tematy"}],"commentCount":2,"interactionStatistic":0,"articleSection":"Zadaj pytanie"}