Opublikowano 17 stycznia 2024

Realme 10 - problem z czytnikiem linii papilarnych. Procedura gwarancji przez Amazon

Cześć

Czy jest tu może osoba posiadająca telefon Realme 10?

W moim egzemplarzu występuje problem z działaniem czytnika linii papilarnych - znika on co jakiś czas.
Wygląda to tak, ze w pewnym momencie nie mogę odblokować telefonu odciskiem palca (telefon w ogolę nie widzi faktu jego naciskania) oraz nie działa autoryzacja w apkach bankowych (od razu pytają o PIN, tak jak by nie widziały czytnika linii).

Każdorazowo pomaga restart telefonu.
Wersja oprogramowania najświeższa z możliwych.
Częstotliwość występowania jest różna - czasami restart muszę robić 2-3 razy dziennie, a czasami kilka dni jest ok. Nie ma reguły.

Ma ktoś coś takiego? Ciekawy jestem czy to jakiś globalny błąd softu, czy z moim egzemplarzem coś jest nie tak.



Jak wiadomo, odesłanie telefonu na gwarancję to problem bo się go pozbywamy na jakiś czas. Więc w praktyce muszę kupić najpierw coś nowego...
Realme 10 kupowałem w hiszpańskim Amazonie - czy orientuje się ktoś jak tam wygląda procedura odesłania na gwarancję? Oni te telefony naprawiają, czy jak potwierdzą usterkę robią zwrot $?
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

2 Komentarze

Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Marcinho
    Podpinam się do wątku, bo mam podobną sytuację ale z Realme 9 Pro+ - niestety mam wadę wyświetlacza... Również zakup na Amazon.es
  2. Awatar użytkownika marcin19883
    Było ostatnio. Wyszukajcie ostatnie tematy