Opublikowano 15 stycznia 2024

Ekspres Delonghi -gwarancja czy rekojmia Allegro? Opinie.

No więc niestety chyba muszę reklamować świeżo zakupiony ekspres DeLonghi ECAM370.95T, zresztą kupiony z promocji na pepperku na początku stycznia. Woda ciągle wycieka z pojemnika na wodę w miejscy gdzie łączy się on tym zaworkiem z resztą ekspresu. Nie chcę dostać zwrotu kasy, wolałbym wymienić po prostu ekspres na nowy, ewentualnie naprawa. Co w takim razie jest lepszym rozwiązaniem? Ekspres zakupiony w Oficjalnym sklepie Allegro. Mam wrażenie, że Allegro prędzej odda kasę niż wyśle inny egzemplarz. Jak to wygląda w przypadku serwisu DeLonghi? Ktoś ma jakieś doświadczenia?
Aktualizacje społecznościowe

2 Komentarze

Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Marcinho
    Ja bym zgłosił problem z zakupem przez formularz allegro i w twoich żądaniach wybrał opcję wymiany produktu na nowy.
    Awatar użytkownika Michutek81
    Autor
    Tak zrobiłem, zobaczymy co powiedzą.