Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
4705°
Opublikowano 31 grudnia 2023

Citroen c3 z roku 2023 możliwe w ratach 0%

64 151zł75 900zł-15%
Opublikowane przez
piotr.mikusz
Dołączył w 2020
36
345

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Cena katalogowa z dodatkami 75 900 zł brutto
Cena specjalna - tylko GRUDZIEŃ 2023: 64 515 zł brutto




1000zł DODATKOWEGO RABATU "BLACK FRIDAY"
Ubezpieczenie OC/AC za 1% wartości samochodu - tylko w połączniu z promocyjnym finansowaniem (pożyczka 0% lub leasing konsumencki lub leasing klasyczny)




Pożyczka 0% kalkulacja:
Wpłata (60%) = 39 321zł
Rata 35 rat x 764 zł
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
Awatar użytkownika smg
Przebijam 59.900 zl
otomoto.pl/oso…tml

Tylko rocznikowo 2022
Awatar użytkownika Śródmieście_Północne
to nie forum pogaduszkowe koła gospodyń wiejskich do leczenia kompleksów i bicia piany.
okazja wrzucona. 3h temu. ciekawe który salon był dzisiaj otwarty nawet o 16.
Awatar użytkownika kielbi
Francja, w głośnym wywiadzie ujawniono, że Peugeot zmuszał dealerów do zatajenia wady nowego silnika 1.2 PureTech i odmawiania napraw gwarancyjnych.

Używany w wielu modelach Peugeot, a także innych markach koncernu Stellantis, takich jak Citroën, Jeep czy Opel, często doznaje awarii paska rozrządu przez utratę właściwości smarnych oleju. Wg wyznań sprzedawcy Peugeot tuszowało wadę, co spowodowało falę rezygnacji w jego firmie. Klientom zaleca stosowanie specjalnego oleju. Stellantis wdrożyło teraz system napraw tej wady.

1182 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Konrad.Majewski
    Uwaga!!! Mokry pasek rozrządu. Te silniki kończą żywot przy 160 000.
    Awatar użytkownika piotr.mikusz
    Autor
    No i co z tego że się kończy niech się martwi następny właściciel
  2. Awatar użytkownika Izamalutka38
    Stelantis ??? Stanowcze nie. Tavares zalatwil ich na amen. Dealerow, sieci salonów polożył. Serwis nie istnieje - na części czeka się miesiącami. Do tego dali lape dziennikarzom !! Silnik 1,2 PureTech silnikiem roku i to kilka razy ??? Pozwy zbiorowe już są np w Hiszpani. To gorszy silnik niz słynny 1,6 THP !!!! (Edytowano)
    Awatar użytkownika Gienek_Szczypara
    Nic nie jest gorsze niż thp
  3. Awatar użytkownika zeBROldz
    1.2 pure tech ma wadę fabryczną. Stellantis ma wytoczony proces zbiorowy wz z tym silnikiem. Jakbyście mieli na uwadze kupno lub już macie - uważajcie.
    Awatar użytkownika pauli
    Ale nie ten rocznik. Stare roczniki
  4. Awatar użytkownika Trufolz
    Nigdy w życiu nie bierzcie 1.2 w Citroenie. Pasek rozrządu "w kąpieli olejowej" rozpuszcza się i rozwala po jakimś przebiegu, paprochy z niego trafiają do obiegu olejowego i silnik do remontu.
    Awatar użytkownika ske_li
    Rozwiązanie może nieszczęśliwe, ale jak się zmienia na czas to nie ma problemu
  5. Awatar użytkownika mateusz097533
    Ale ten citroen jest brzydki (Edytowano)
    Awatar użytkownika Bruksista
    Jakoś musisz z tym żyć, poczekaj mam pomysł wyrzuć lustro. (Edytowano)
  6. Awatar użytkownika fosge
    Przypakowany jak, Pudzian
    Awatar użytkownika Jemiolasty
    Przecinek, w niewłaściwym miejscu. (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika jakies_tamZSu
    Mam to coś jako służbówkę, pierwsza awaria po 22kkm druga 25kkm sterownik/sonda. Przy 90kkm pasek byl w takim stanie, że dużo mu już czasu nie zostało. Muł totalny, wyprzedzanie planuję tydzień wcześniej. Nawet w serwisie się śmieją, że by tego nie chcieli. Praca tego trzycylindrowego czegoś dorównuje menelowi po dwóch 0,5 denaturatu wracającemu do domu.
    No cóż, takie teraz auta robią.
    Jedyne co zasługuje na pochwałę to zawieszenie, chociaż łączniki padające po 50kkm to śmiech.
    No i bym zapomniał, fotel po 90kkm wygląda jakby czyimś hobby było pocieranie się o niego w spodnich wykonanych z papieru ściernego 80.
    Zanim ktoś kupi polecam się rozpędzić jak tylko to możliwe i przytulić głowę do jakiejś przeszkody.
    To coś w porównaniu z dacią wypada źle a już nie wspomnę o yarisce którą miałem wcześniej.

    To jest przeciwieństwo słowa motoryzacja, i mam nadzieję, że nie dożyję czasów kiedy będę musiał się pozbyć swojej 3litrówki 22lata a przebieg 420kkm i gdyby nie to, że sam ją zepsułem to by naprawiać nie trzeba było.

    Każdy oczywiście kupuje auta jakie potrzebuje ale jakość tego czegoś a właściwie jej brak jest porażająca. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Ludwig
    Ta, już Ci uwierzę, że taki citroen gorzej się zbiera do wyprzedzania, niż seicento o mocy 34 KM...
  8. Awatar użytkownika GoferekSzczescia
    Kto kupuje w 2024 roku samochód z manualną skrzynią biegów
    Awatar użytkownika andijaw
    Nikt, bo jeszcze jest 2023.
  9. Awatar użytkownika PZZ
    To powinna być stała cena. Citroen powinien konkurować ceną z Dacią. Ale to dobra cena na dzisiejsze czasy, a samochód fajny. Na silnik polecam wymiana oleju co 10 tys. Kontrola paska, oraz wykupić dodatkowo gwarancję.
    Awatar użytkownika strike51_
    Citroen z Dacią? Chyba trochę inne targety klienckie.
  10. Awatar użytkownika Slawomir_N.
    Jak tylko do końca grudnia, to można powiedzieć, że już nie aktualne. 🫤
    Awatar użytkownika RadzioPeeper.pl
    Szybki przelew i Twój.
  11. Awatar użytkownika Przemko78
    Zanim kupisz - poczytaj o tym silniku. Nie wpakuj sie na mine !!! (Edytowano)
    Awatar użytkownika lukasz.wili
    nie no dramatyzujesz troche. poczytaj dokladnie plus wez troche poprawke na opinie w internecie.
  12. Awatar użytkownika Radek_PUA
    Nie kupujcie aut z silnikami puretech. Citroeny i peugoty je ładują do wielu aut a są bardzo wadliwe. Sam prawie kupiłem jedno auto z nim, wcześniej te silniki miały inną nazwe i zmienili dla niepoznaki
    Awatar użytkownika laserpointer
    Nie wiem po co w ogole brac auta tych marek. Wolalbym uzywana toyote niz nowego citroena dowolnego, szkoda mi czasu potem sie bujać z tym. Auto ma byc przede wszystkim bezawaryjne
  13. Awatar użytkownika Dziecko_Proboszcza
    Ten silnik nie nadaje sie do miasta na krotkie odcinki, problem z paskiem rozrzadu.
    16751315-V36VQ.jpg16751315-hZNCn.jpg
    Awatar użytkownika ignacy.krasicki
    Na długie chyba też się nie nadaje 😏16752337-97e7i.jpg16752337-DX4mn.jpg
  14. Awatar użytkownika seoman
    Jest w rodzinie.. Padlina.. Od problemów z silnikiem po elektrykę po końcu gwarancji.. Łącznie 5 miesięcy w ASO.. ASO również na poziomie jakości tego auta..
    Awatar użytkownika Marian_Sx5
    Trzeba było kupić fabie dużo lepsze auto z lepszym silnikiem.
  15. Awatar użytkownika pawel.baczkowski2Tp
    A ja chcę sprzedać skodę octavię 2016 DSG, 222k km 50k zł i co wy na to?
    Awatar użytkownika Tygrys47
    Że remonty DSG do tanich nie należą;)
  16. Awatar użytkownika Dobra_Forma
    Wymiana silnika po 40 tys.
    Awatar użytkownika domini81
    mam 46 tys. Mam już wymieniać, czy dasz znać kiedy to zrobić?
  17. Awatar użytkownika ArturK95
    Jestem chyba zbyt głupi żeby zrozumieć, ale... jaki jest sens wpłaty 60% i kredytowania reszty? Jak możesz odłożyć na luzie 40k na auto, to serio nie możesz odłożyć kolejnych 20k?
    Awatar użytkownika epitek
    Bo w niektórych przypadkach gdy weźmiesz kredyt powoduje to, że sprzedawca na podstawie umowy z kredytodawcą daje Ci zniżkę. A kredyt możesz spłacić. Miesiąc później. A zniżkę już i tak masz. (Edytowano)
  18. Awatar użytkownika czaki91_
    Silnik tragedia. Mama dostała jako zastępczy po stłuczce. Coś strasznego tym nie dało się jechać. O jakimkolwiek wyprzedaniu to strach myśleć. Ojciec mi nie wierzył, bo gadał do mnie, że Ty zawsze musisz mieć tylko mocny silnik nie wiadomo do czego i, że przesadzam. To powiedziałem żeby się przejechał do sklepu i spowrotem 2km. Wrócił z nietęgą miną;d pierwszy raz mi powiedział, że mam rację w sprawie aut xd
  19. Awatar użytkownika KulaSzpiegula
    Idealny dziadkowoz typu po zakupy i do domu.
    Za „dziadkowe” pieniadze (yaris to jednak juz inna półka)
    Poprostu auto dla swiadomego klienta-kierowcy.
    Co oczywiscie sprawia ze polowa tu komentujacych dostaje wylewu z irytacji…
  20. Awatar użytkownika GrzegorzGałuszka
    Najgorszy silnik. Przez pasek rozrządu w kąpieli olejowej korba poszła bokiem przy 80000km
    Awatar użytkownika Hasmal
    U nas po 55 tys. km pasek zaczął się przez to kruszyć i zapchał pompę vacum. Nowy rozrząd i po znajomości oczyszczenie pompy przez mechanika żeby nie wpadać w koszty i nie kupować nowej. Po 3 miesiącach przyszło z Peugeota pismo z propozycją wymiany właśnie tej usterki fabrycznej.
Awatar użytkownika