Opublikowano 6 dni temu

Problem ze zwrotem środków Amazon

Witam czy ktoś miałem problem ze zwrotem środków z Amazon.pl ??
Sprawa dotyczy zwrotu produktu który uległ awarii, chciałem wymianę ( produkt jest u nich dostępny) jednak jedyną opcją jaką zaproponowali był zwrot.
W krótkiej historii zwrot zgłoszony 31 października o godzinie 14:17, tego samego dnia po godzinie 20 zwrot nadałem w paczkomacie, paczka została podjęta przez kuriera 2 listopada i według informacji z inspost została dostarczona do Amazon dnia 3 listopada. 30 listopada otrzymałem zwrot środków na konto po czym 1 grudnia Amazon cofnął zwrot argumentując to tym iż przesyłki nie otrzymał.....Absurd na maksa.
Zgłosiłem sprawę na czacie, po czym skontaktowała się ze mną jakaś osoba i poprosiła o zdjęcie lub skan dowodu nadania, nie wiem jak mam niby posiadać skan lub zdjęcie nadania skoro Amazon generuje tylko kod zwrotu i na tej podstawie nadawany jest numer przesyłki po wrzuceniu jej do paczkomatu, zatem podesłałem w chronologii zrzuty ekranu od momentu zgłoszenia zwrotu, nadania przesyłki w paczkomacie aż po informację iż paczka dotarła do Amazon. Dzisiaj otrzymałem taką informację cytuje " Dzień dobry,

przepraszamy, że nie dokonano zwrotu kosztów zwróconego produktu. Ponieważ przewoźnik nie zeskanował przedmiotu i minęło ponad 14 dni, nie jesteśmy w stanie dokonać zwrotu kosztów ani udzielić dodatkowej pomocy w tej kwestii.

Dziękujemy za zrozumienie w tej sprawie."

Czy ktoś miał podobny problem ?? co w takiej sytuacji zrobić ?? Chciałem dzisiaj skontaktować się z czatem jednak wita mnie informacja "Wystąpił problem z czatem"
Aktualizacje społecznościowe

2 Komentarze

Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika himalaya
    Konto na Amazon mam mniej więcej od 18 lat. Przez ostatnie kilka lat wydałem u nich ponad 3000zł.

    W 2023 kupiłem kartę pamięci na Amazon za około 120zł. Po kilku miesiącach przestała działać. Była na gwarancji producenta, więc do zwrotu / wymiany. Po kontakcie z obsługą Amazon dowiedziałem się, że wygenerują mi zwrot Paczkomatem. Żaden kod zwrotu nie przyszedł. Skontaktowałem się drugi raz, tym razem przyszedł kod.

    Mam porządek w produktach i niektóre rodzaje opakowań zachowuję. Miałem więc do karty oryginalne opakowanie. Spakowałem, wysłałem z Paczkomatu. Trochę o sprawie zapomniałem. Minęły 2 miesiące, klikam przy zamówieniu Status Zwrotu. Link donikąd nie prowadzi, nie ma żadnego statusu. W banku pieniędzy za zwrot nie ma.

    Skontaktowałem się więc z Obsługą Klienta Amazon na ich czacie. Opisałem sprawę. Pani kilka razy poprosiła o cierpliwość, po czym poinformowała o ustaleniach. Rzekomo odesłałem do Amazon nieprawidłowy produkt. Co Amazon robi w takiej sytuacji? Utylizuje produkt nie informując o tym nikogo, bez żadnych dowodów, bez powiadomienia, bez możliwości odzyskania produktu.

    "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?"
  2. Awatar użytkownika Lukas_Hoffman
    Autor
    Małe uzupełnienie, na tą chwilę czekam na informację z inpost dla czego paczka o wygenerowanym numerze nie jest powiązana z kodem zwrotu jaki otrzymałem od Amazon, po świętach mam uzyskać informację czy ewentualnie będę mógł ubiegać się o odszkodowanie of firmy inpost.

    Mam za to kolejny problem z Amazon i to spory ze zwrotem uszkodzonej kosiarki...ale zanim wszystko rozpiszę poczekam jeszcze na odpowiedź z Amazon, ogólnie jestem ostatnio niesamowicie zawiedziony procesem reklamacji oraz zwrotu w tej firmie, wcześniej wszystko odbywało sie szybko i bez problemów niestety ostanie 2 reklamacje to istny burdel i kompletne zlewanie i lekceważenie sprawy. (Edytowano)