W szczegółach zamówienia mam adnotację:
\"Order will ship in 3 days. If shipping is delayed an automatic refund will be issued.\"
Jak rozumiem, jeśli nic nie zrobię, to po prostu anulują zamówienie i dostanę zwrot? Wtedy będę stratny na kuponie i na tym, że nie kupię już przedmiotu po cenie z Black Friday? Dispute też nie otworzę, jeśli przedmiot nie został wysłany.
Ma ktoś pomysł jak tę sprawę rozwiązać?","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16427652","author":{"@type":"Person","name":"Firebird"},"datePublished":"2023-12-08T08:29:49.000Z","text":"Mały update sprawy:
Po upłynięciu czasu dla sprzedawcy na dostawę, AliExpress automatycznie uruchomił procedurę refundacji. Po dwóch dniach środki wróciły na konto w kwocie realnie zapłaconej. Otrzymałem automatycznie standardowy kupon rekompensacyjny w kwocie €2. Po wielu próbach na czacie udało mi się wreszcie połączyć z konsultantem. Obiecał zająć się sprawą i napisał, że dostanę pełną refundację i stracone kupony wrócą na moje konto. Nie nastawiam się, że tak się faktycznie stanie. Pewnie napisał to na odczepnego. Gdybym jednak otrzymał zwrot kuponów, poinformuję w komentarzu."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16352950","author":{"@type":"Person","name":"EzioAuditore_da_Firenze"},"datePublished":"2023-12-03T12:19:36.000Z","text":"Nic nie zrobisz. Jak sprzedawca kombinuje już na starcie to lepiej dla ciebie jakbyś odrazu anulował.
Zawsze może Ci też wysłać uszkodzony przedmiot itp.."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16353300","author":{"@type":"Person","name":"ArekBVB"},"datePublished":"2023-12-03T12:47:47.000Z","text":"W tym roku sporo takich cfaniaków było, celowo czekali do końca promocji spend & save bo wiedzieli, że kupujący nie będą już wtedy mieli alternatywy na tańszy zakup od kogoś innego. Na dobrą sprawę nic nie zrobisz, możesz napisać, że nie dopłacisz i jeśli sprzedawca się na to nie zgadza to może anulować sprzedać. Jest wtedy jakaś szansa, że jednak wyśle. Sam miałem dwóch takich majfrendów w tym roku, jeden anulował, drugi wysłał."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16369928","author":{"@type":"Person","name":"Articuno"},"datePublished":"2023-12-04T15:42:48.000Z","text":"On nie może anulować... Czekaj i nic nie odpisuj. Wyśle na 80% albo doda fałszywą wysyłkę. Czasem tak bywa..."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16391423","author":{"@type":"Person","name":"reqoil"},"datePublished":"2023-12-06T04:44:49.000Z","text":"Ma ali nie można było takich sprzedawców zgłaszać do obslugi?"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16910620","author":{"@type":"Person","name":"Firebird"},"datePublished":"2024-01-12T09:47:10.000Z","text":"Finał sprawy:
Po kilkunastu dniach bezczynności postanowiłem ponownie napisać do konsultanta na czacie. Po kilkuminutowej walce z botem udało się wreszcie połączyć z człowiekiem. Wydaje się, że poważniej podeszli do tematu, bo tym razem otrzymałem na maila taką wiadomość:
Dear Customer
Thank you for contacting AliExpress regarding your order xxxxxxxxxxxxx.
We are sorry for any inconvenience has caused to you. With regards to your concern to your used coupon/bonus, it will be automatically refunded to your aliexpress account within certain period once the used coupon/bonus was not yet expired when the refund was made.
Oczywiście żadnych kuponów do dziś nie otrzymałemNapisali Ci, że kupony wrócą automatycznie na konto, o ile nie minęła data ich ważności, a ta na 100% już dawno minęła."}],"commentCount":11,"interactionStatistic":3,"articleSection":"Zagraniczne zakupy"}