Niestety, ta okazja wygasła 4 minuty temu.
-312°
Opublikowano 14 listopada 2023
Samochód elektryczny Tesla Model Y RWD LFP MOŻLIWE 170990
Opublikowane przez
Jakub_Ch
Dołączył w 2017
2
3 840
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
UPDATE, kolejna solidna obniżka, na całą gamę Tesli Model Y!!!
Gdyby jakiejś konfiguracji brakowało, trzeba monitorować, pojawią się. Przed północą wykupiono wszystko co było rzucone do inventory, po północy pojawiły się nowe a GigaBerlin robi BRRR, BRRRR, BRRR! ;-D
Tesla Model Y RWD z baterią LFP(nie zawiera kobaltu, nie pali się ;-))
Samochody dostępne od ręki!
Produkcja Giga Berlin, bateria BYD blade, bardzo szybko się ładuje!
10-80 %: 19.5 m
10-90 %: 26 m
10-99 %: 34.5 m
Przyzwoity zasięg 455km, przyzwoite osiągi ~300km na tylnej osi, 7s do setki, olbrzymi moment obrotowy, moc dostępna w całym zakresie obrotów. Polecam!
Dodatkowo można dostać dotację z programu "Mój Elektryk":
18 750 dla osoby fizycznej, wtedy cena wyjdzie192,740 179240
27 000 dla firm lub posiadaczy KDR, wtedy cena wyjdzie184490 170990
od powyższych można odjąć 1000 zł za referral,
Czyli z max dotacją możesz się bujać teslą za 169990, od tego na firmę odchodzi minimum 50% vat co daje nam 155K, a przy odliczeniu 100% VAT 139K, do tego odliczysz dochodowy, skł. zdrowotną... i robi nam się cena jak za Skodę w "HighBiedzie".
Powiedzcie mi jeszcze ktoś że elektryki są drogie
Gdyby jakiejś konfiguracji brakowało, trzeba monitorować, pojawią się. Przed północą wykupiono wszystko co było rzucone do inventory, po północy pojawiły się nowe a GigaBerlin robi BRRR, BRRRR, BRRR! ;-D
Tesla Model Y RWD z baterią LFP(nie zawiera kobaltu, nie pali się ;-))
Samochody dostępne od ręki!
Produkcja Giga Berlin, bateria BYD blade, bardzo szybko się ładuje!
10-80 %: 19.5 m
10-90 %: 26 m
10-99 %: 34.5 m
Przyzwoity zasięg 455km, przyzwoite osiągi ~300km na tylnej osi, 7s do setki, olbrzymi moment obrotowy, moc dostępna w całym zakresie obrotów. Polecam!
Dodatkowo można dostać dotację z programu "Mój Elektryk":
18 750 dla osoby fizycznej, wtedy cena wyjdzie
27 000 dla firm lub posiadaczy KDR, wtedy cena wyjdzie
od powyższych można odjąć 1000 zł za referral,
Czyli z max dotacją możesz się bujać teslą za 169990, od tego na firmę odchodzi minimum 50% vat co daje nam 155K, a przy odliczeniu 100% VAT 139K, do tego odliczysz dochodowy, skł. zdrowotną... i robi nam się cena jak za Skodę w "HighBiedzie".
Powiedzcie mi jeszcze ktoś że elektryki są drogie
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
93 Komentarze
sortowanie:Jeśli nie patrzeć na cenę, ma się gdzie ładować i nie jest się zależnym od publicznych ładowarek z chorymi cenami prundu, to jako drugie auto, do szurania na niewielkie odległości, taki elektryk jest idealny.
Sam bym kupił
Cena spadła do 197 990, czyli z max dotacją i referralem mamy 169990, na firmę odliczycie Vat i koszty, niech mi ktoś powie że elektryki są drogie.
Przypomnę że mamy tutaj wypas wersję, najlepszy na rynku system infotainment, spotify, YT, GRY(dzieciaki szaleją!) wszystkie fotele i kierownica grzane, szklany dach, wbudowany system kamer rejestrujących co się dzieje dookoła auta podczas jazdy oraz na postoju, zdalny dostęp przez aplikację z podglądem z kamer, sterowaniem klimą itp. Można auto zdalnie otworzyć komuś i "odpalić" w razie potrzeby.
Podstawowy autopilot który wystarcza w zupełności(trzyma się pasa ruchu, zwalnia, przyspiesza, zatrzymuje się w korku i sam rusza, z praktycznych rzeczy czego nie robi to niemożliwa jest zmiana pasa oraz nie zatrzyma się na czerwonym i nie ruszy sam ze świateł jeśli przed nami nikogo nie ma.
Z ciekawostek dodam że dziś parkowałem pod chmurką kawałek dalej od miejsca gdzie przebywałem, wychodząc odpaliłem grzanie wnętrza i przy temp -2 rozgrzanie wnętrza od 6 do 26*C zajęło 6 min (y). O skrobaniu szyb również nie ma mowy.
Długo: Ja finalnie wziąłem LR ale tylko dlatego że przy zakupie na firmę przysługuje mi dotacja nawet na LR(z odliczeniem 50% VAT, przy odliczeniu 100% VAT łapie się nawet performance na dopłatę).
W wypadku zakupu na osobę fizyczną moim zdaniem nie jest warto dopłacać 40k za osiągi, drugi silnik i większą baterię. RWD zbiera się całkiem nieźle, dzienny użyteczny zasięg będzie porównywalny bo LR na codzień ładujesz do 80% a LFP spokojnie można do 100%. Sama bateria LFP ma DLA MNIE sporo zalet(ma też wady jak to że nie lubi zimna i jak będzie zmarznięta to ładowanie będzie trwało dłuuugo do momentu aż się rozgrzeje), ładuje się ekstra szybko nawet powyżej 80%, wolniej degraduje i można bez uszczerbku ładować ją dzień w dzień do 100%.
Największy ból w RWD to osiągi które jak na elektryka są przeciętne ale umówmy się, 7s do 100 to nie jest mało na rodzinnego suv'a/crossovera ogólnie rzecz biorąc, a natychmiastowa reakcja i duży moment od 0 sprawia że na światłach objedziesz i tak 3/4 tego co jeździ po drogach. Trakcja jest spoko bo tam kontrola jest 100hz i reakcja napędu na uślizg jest natychmiastowa.