Jak ma się jednak sprawa z drugą parą słuchawek? Zamówienie zostało zaakceptowane, opłacone, Panasonic wysłał paczkę, wysłał mi fakturę, oraz zmienił status zamówienia na zrealizowane. Po czym... skontaktował się z InPostem i zażądał zwrotu paczki, zanim ta dotarła do mnie. W e-mailu który od nich otrzymałem powołują się na błąd cenowy i oferują 10% kod rabatowy.
Jest sens się użerać? I tak z czystej ciekawości, jak to wygląda z prawnej strony?","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15940388","author":{"@type":"Person","name":"john_cebula"},"datePublished":"2023-11-13T16:20:58.000Z","text":"Słabo cenisz swój czas jeśli chcesz się \"użerać\" o coś wartego kilka złotych. Widzę, że staż na pepperku też masz, krótki więc dam bezcenną radę według, której funkcjonuje tu już kilka lat - każde zamówienie z błędu cenowego z założenia traktuj jako takie, które nie zostanie wysłane. Jeśli wyślą to się po prostu pozytywnie zaskoczysz "},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15940892","author":{"@type":"Person","name":"KasiastyBidok"},"datePublished":"2023-11-13T16:52:03.000Z","text":"czesto błąd cenowy to błąd człowieka ktory gdzies coś zle zrobił, kupowanie wtedy to niejako wykorzystywanie tego kogoś. im wiecej osób pracuje w takiej firmie tym wieksza szansa ze zmaowienie dojdzie do skutku. Tak jak poprzednik napisał, błedy cenowe to okazje ktore czesto nie finalizują sie bo ktos \"załatał dziure\""},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15941528","author":{"@type":"Person","name":"Bartlomiej_C."},"datePublished":"2023-11-13T17:25:37.000Z","text":" wystarczy, że sprzedawca powoła się na Art. 84. § 1 kodeksu cywilnego i nic nie zrobisz. Szkoda życia i czasu na użeranie się. Nic nie wskórasz."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15942247","author":{"@type":"Person","name":"fanfan"},"datePublished":"2023-11-13T18:04:31.000Z","text":"Wszystko zależy od tego, co dokładnie napisali w odpowiedzi - być może powołali się na coś dziwnego albo zaniedbali coś i wtedy są jakieś szanse - ale raczej już w sądzie. Jeżeli jedna sztuka i zniżka z 47 na 8 zł to nie jest to przecena z 47 na 1 zł. Nie mniej skoro druga para przeceniona na 0 zł (a nie np. na 1 czy 2 zł) to już może być przesłanka, że kupujący miał świadomość błędu. A zatem szansa powodzenia maleje. Anyway marketingowo słabo to wygląda, że nie zauważyli tego wcześniej, zaakceptowali, wysłali i wycofali już wysłaną paczkę od kuriera bo dopiero na tym etapie dostrzegli problem. 10% kod rabatowy w takim wypadku to kiepska rekompensata, chyba że działa na wszystko (w tym promocje i ważny jest z rok). Pewnie można np. na profilu fb robić zamęt ale dla tej kwoty to raczej szkoda sił."}],"commentCount":10,"interactionStatistic":5,"articleSection":"Zadaj pytanie"}