Opublikowano 11 listopada 2023

Serwis Sony czy rękojmia Neonetu?

Witam
Mam problem z goglami PSVR2 Sony (pojawił się martwy piksel w centrum ekranu) i zastanawiam się nad wyborem ścieżki działania - uderzać do serwisu Sony czy wybrać rękojmię sprzedawcy (Neonet)?

Gogle kupione w marcu, już raz były wymieniane, wtedy zgłaszałem sprawę bezpośrednio do Sony - całość operacji trwała prawie miesiąc, więc nie jestem szczególnie chętny na powtórkę. A biorąc pod uwagę w kolejnym egzemplarzu jest usterka (mimo w zasadzie sporadycznego używania), to ewentualne kolejna reklamacja z rękojmi daje mi podstawę do odstąpienia od umowy, dobrze myślę?

Z góry dzięki za pomoc
Aktualizacje społecznościowe

Kategorie

10 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Wik.Torr.
    Wybór należy do ciebie. Ustawowo masz rękojmię - 24 miesiące od czasu nabycia (wydania ci do "ręki" towaru). w Pierwszej kolejności sprzedawca, potem gwarant.
  2. Awatar użytkownika Krodzango
    sporo nie jesteś zadowolony z obsługi producenta, zrób rękojmie do Neonetu (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika mrowka
    Najlepiej na rękojmię wtedy odpowiada za to sklep i ma maksymalnie 14dni na odpowiedź co postanowili.
  4. Awatar użytkownika voodoo69
    Rękojmia tylko skróci czas oczekiwania A odpowiedź sklepu może by nie generować za dużych kosztów proponują naprawę nie wymianę i nie zwrot kasy (Edytowano)
    Awatar użytkownika Krodzango
    Tylko że za 2 razem sklep nie będzie miał takiej opcji wyboru (Edytowano)
Awatar użytkownika