Opublikowano 30 października 2023

Reebok EU i zwroty

Kupilem niedawno buty na Reebok EU (przyszły bez problemu, więc to już chyba plus że nie było to puste pudełko jak u niektórych) niestety są nieco za duże i teraz czytając więcej opinii o tym jak bardzo popsuł się oficjalny sklep Reeboka po tym jak Adidas ich sprzedał, boję się zwrotu - co prawda wygenerowanie etykiety poszło bez problemu, ale zaczynam mieć duży brak zaufowania do owego sklepu

W zwiazku z tym chciałem się zapytać czy ktoś z Was ma doświadczenia ze zwrotami na Reebok eu ostatnimi czasy
Aktualizacje społecznościowe

3 Komentarze

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika WatchYourBack
    Wysyłałem we wrześniu, przez 3 tygodnie bez reakcji, dwa wysłane maile nic nie dały. Telefon na infolinię PL załatwił sprawę i kasę miałem zwróconą w ciągu kilku dni. Ale gdybym nie drążył tematu to pewnie by przepadło.
  2. Awatar użytkownika ahojekk
    Autor
    Może komuś pomoże na przyszłość, moje doświadczenia ze zwrotem:

    - 2giego listopada odesłałem zwrot - zgodnie z tymi ich instrukcjami (jeden return note do środka do pudełka, drugi na zewnatrz paczki w kopercie (choć nie wiem czy ten był potrzebny dla kogoś z EU)
    - 6tego listopada na śledzeniu widziałem ze paczka do nich dotarła (Holandia)
    - 7go listopada dostałem maila że return approved
    - Zwrot pojawił się na koncie 9go listopada

    Więc poszło przynajmniej u mnie bardzo sprawnie, natomiast czytając opinie innych i truspilota cały czas bałbym się u nich coś kupić.
  3. Awatar użytkownika PatrykMatysiak
    Gdzie wygenerować etykietę zwrotu? Dwa zamówienia i wszystko za duze
Awatar użytkownika