Niestety, ta okazja wygasła 8 minut temu.
2120°
Opublikowano 1 listopada 2023

Amazon zwrot zakupionych produktów do 31.01.2024

Opublikowane przez
crissis
Dołączył w 2019
254
1 932

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Ruszyła akcja Amazona z wydłużonymi zwrotami towarów, także można już kupować prezenty na święta.
Z tego co zauważyłem akcja dotyczy towarów sprzedawanych przez Amazon

Edit do wydłużonego zwrotu kwalifikują się transakcje realizowane przez Amazon

739598_1.jpg
Amazon.pl Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

186 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika jadzkaf10
    Zwróciłem 31.01.2023 wadliwe Sennheiser Momentum 3 do Amzn.it, do dziś nic z 1150zl nie odzyskałem aż się poddałem. Masy nerwów i czasu nie licząc
    Awatar użytkownika marcinkurnik
    Witam. Ja odesłałem ipada i choć mimo potwierdzenia DHL o dostarczeniu nie chcieli oddać przez pół roku 1300 nawet policja się poddała. Pomógł dopiero Europejski rzecznik praw konsumenta. Gdzieś plotki słyszałem że we Włoszech jest problem z kurierami i tam dochodzi do kradzieży przesyłem już w drodze do odbiorcy. Ale odzyskiwanie pieniędzy to koszmar z Amazon.it
  2. Awatar użytkownika PabloGG
    A później cyk - blokada konta za zwroty...
    Awatar użytkownika Sebek_
    Dokładnie. Sam się o tym przekonałem ostatnio. Nawet nie zwracałem za dużo. W tamtym roku 3 zwroty. W tym nic. Miałem jeden zwrot, który mógł ich sporo kosztować, bo nie chcieli zwrotu głośnika, tylko od razu zwrócili kasę. To było rok temu. Ostanio kupiłem coś i po 2h anulowałem, bo się rozmyslilem, nawet nie zdążyli tego spakować i wysłać. Anulowali, zwrócili kasę i od razu blokada na zakupy, oprócz treści cyfrowych. Na wszystkie konta Amazon.
    Udało mi się odblokować, ale wysłałem kilkanaście maili, na które dostawałem ta sama odpowiedź, że nakładają blokadę i nara. Dopiero kontakt z niemieckim działem pomógł i odblokowali. (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Andrews
    czyli niniejszym, drastycznie rośnie ryzyko dostania towaru używanego kupując coś z Amazona. nawet kupując coś co niby jest nowe, nieużywane (co standardowo się nierzadko zdaża Amazono, a teraz pewnie się będzie zdarzać jeszcze częściej, skoro zwrotów będzie więcej)

    dla normalnego, ogarniętego umysłowo i uczciwego człowieka, ustawowe 14 dni na odstąpienie od zakupu na odległość dostępne W KAŻDYM SKLEPIE INTERNETOWYM jest całkowicie wystarczające aby w razie zakupu nie spełniajacego oczekiwań go zwrócić

    dlatego to jest kolejny argument, aby zwłaszcza w tych kolejnych tygodniach i miesiącach UNIKAĆ ZAKUPÓW Z AMAZONA, jeśli ktoś nie lubuje się w lumpexowych produktach (choćby ze względów higienicznych)
    Awatar użytkownika Jan_III_Kowalski
    Nie rośnie, Amazon niestety utylizuje większość zwrotów Albo potem na OLX możesz kupić kontener-niespodziankę z Amazon.
  4. Awatar użytkownika Pokłosie
    Amazon wychodzi z założenia że jak produkty wrócą do nich to Allegro nie zarobi na prowizji od sprzedaży nietrafionych prezentów.
  5. Awatar użytkownika Wolfstar
    Zaczęło się ️ darmowa wypożyczalnia do 31.01.2024 (Edytowano)
    Awatar użytkownika Neq
    Przez taką postawę później uczciwym użytkownikom blokują konta.
  6. Awatar użytkownika Fafikostos
    Akurat na przyjazd rodziny 80" OLED na święta i niech zazdrosza a w styczniu do zwrotu
    Awatar użytkownika OgnistyKomar
    mercedesa nie da się kupić? niech teściowa widzi czym się wożę
  7. Awatar użytkownika Makrela
    Te 2 tyg na zwrot i później 2 tyg na odesłanie to jakiś rak z punktu widzenia sprzedającego i potem nas kupujących otrzymujących nowe-używane sprzęty. Powiedzcie szczerze, ile czasu potrzebujecie na sprawdzenie otrzymanego produktu? Ile czasu byście go oglądali w sklepie na żywo? 10min?
    A potem taka cebula otrzyma produkt nie w folii i olaboga, panie ja żem zapłacił, ja chcem w oryginalnej folijce.
    Awatar użytkownika Apode
    Cóż, ryzyko zawodowe, które finalnie jest zawarte w cenie jaką ponosi kupujący. Te parę procent i ewentualność jaką jest zamrożenie kapitału na miesiąc i konieczność sprzedazy towaru jako zwrot/outlet traktuje się jak każdy inny koszt prowadzenia działalności.
    A jeśli chodzi o to ile czasu zajmuje sprawdzenie to weź pod uwagę, że nie każdy kupuje sprzęt, bo potrzebuje "na już". Jak kupię np wiertarkę to te 2 tygodnie na sprawdzenie jest wydaje się ok, nie ma ciśnienia i bede wiercił wtedy, kiedy będę miał czas.

    Według mnie większym problemem są pewne towary, które trudno sprzedać jako używane np słuchawki. Nie są one ujęte w ustawie jako wyjątek i kupujący musi taki zwrot przyjąć.
    No ale firmy które handlują takimi towarami zapewne mają to na uwadze
  8. Awatar użytkownika Matrice
    100 dni na zwrot mozna sobie w me wykupic za 49 zł
    Awatar użytkownika gerth
    Ja robię inaczej - po 14 dniach klikam "zwrot" - mam dzięki temu kolejne 14 dni żeby się zastanowić - przy słuchawkach itp wystarczy dzień ale ostatnio opóźnił mi się montaż płyty indukcyjnej więc zapobiegawczo kliknąłem "zwrot" gdyby się ostatecznie okazało że z jakichś przyczyn nie można zamontować i muszę oddać.
    Media Expert jest "miły" tylko jak naprawdę musi (przepisy prawne) - w innych sytuacjach jest nieprzejednany - nie zwrócisz nawet na kartę podarunkową itp więc warto pilnować terminów.
  9. Awatar użytkownika voodoo69
    15765556-uZtKx.jpgWystarczy wysyłka;)
    Awatar użytkownika marcin19883
    Jak masz wysyłkę Amazon, to możesz zgłosić taki produkt jako wadliwy i ci również zwracają kasę, po zwrocie. W ciągu tych 2 lat gwarancji. Nie musisz nic zgłaszać do sprzedawcy, tylko czat Amazon. (Edytowano)
  10. Awatar użytkownika Michael85
    Idiotyczna akcja. Nie rozumiem jak można nie móc się zdecydować w ciągu kilku dni.
    Awatar użytkownika servoos
    Może dlatego, że chodzi o zakup np. prezentów, które to nie kupującemu mają się podobać / pasować.
    Dopiero po wręczeniu się dowie.
  11. Awatar użytkownika Vegost
    A tak znawcy pisali tutaj, że Amazon jest taki dobry i super. Kasę oddają i nie marudzą. A tu proszę, problemy z oddaniem należności. Więc jednak nie są tacy życzliwo, a ich ochrona może okazać się fikcja.
    Awatar użytkownika NoGood
    Kwestia skali. Zawsze znajdzie sorbitol niezadowolony, który się chętnie podzieli
  12. Awatar użytkownika Shaco2219
    Puste pudełka, długi czasem roczny czas zwrotu pieniędzy (głównie na amazon.de/it), kradzieże przesyłek. Nie wiem czym ten amazon różni się od aliexpress.
    To jest tragedia, a nie sklep.
    Awatar użytkownika Tarec
    Roczny czas zwrotu na amazon.de? Mógłbyś się trochę przyłożyć do tego zmyślania.
  13. Awatar użytkownika AH2V2
    A potem bany
    Awatar użytkownika pablofsw
    Za co?
  14. Awatar użytkownika Kiron
    Ale mina. Już oczami wyobraźni widzę nowe wątki w dyskusjach o problemie z odzyskaniem pieniędzy po zwrocie..
    Awatar użytkownika Fafikostos
    No mieli zwrócić 1000zl a zwrócili 1100zl. I co teraz zwracać czy potraktować jako premie za kłopoty?
  15. Awatar użytkownika gerth
    Dla mnie Amazon ma wzorcową politykę zwrotów - nigdy nie miałem z tym problemu, nawet w sytuacji gdy zwracałem używany produkt z Warehouse. Z kolei raz zwracając dwie paczki pomyliłem etykiety o czym ich od razu poinformowałem - na spokojnie odpisali żebym poczekał aż towar dojdzie do działu zwrotów i sobie to obrobią a jakby coś było nie tak to wtedy się odezwać - oczywiście wszystko było w porządku, zwrot kasy bezproblemowy.
    W ostatnim roku zrobiłem z 12-15 zakupów na Amazonie z czego z 4-5 zwróciłem.
    Widzę natomiast pewny narastający opór/kontrolę innych firm przy zwrotach - np. ostatnio w Obi rozpakowali nieotwartą, pełną paczkę płytek i oglądali każdą z każdej strony itp - widocznie mają coraz więcej cwaniaków którzy dymają firmy oddając uszkodzone przez siebie towary.
    Awatar użytkownika JuliusCheddar
    klasyczne "mi się nie przydarzyło więc na pewno się nie zdarza"
  16. Awatar użytkownika crissis
    Autor
    Edit okazja dotyczy zakupów realizowanych przez Amazon
    15761935-2iTdN.jpg
    Awatar użytkownika mrowka
    Przejrzałem trochę ofert i wygląda że jest praktycznie dla wszystkich bez względu czy sprzedaje Amazon czy jak na tej fotce inny sklep bo wysyłka to chyba zawsze z magazynów Amazona albo nie trafiłem na inne
  17. Awatar użytkownika D3xrr
    Co by tu wziac na probe? Dajcie cos bo tam sie nie da szukac (Edytowano)
    Awatar użytkownika MaestroPijanyRolnik
    depilator laserowy
  18. Awatar użytkownika rafallowca
    To nie jest okazja tylko dyskusja.
  19. Awatar użytkownika rand92000
    Ludzie są coraz mniej wdzięczni lub coraz mniej się rozumieją/znają.

    Ja pamiętam tylko że ktoś wymienił mi prezent 1 raz w życiu, jak byłem bobasem i dostałem kasetę ze Stuartem Malutkim, zamiast z Krecikiem. To dlatego, że ktoś mi obiecał, że dostanę VHS z Krecikiem xP
    I w sumie nawet nie prosiłem o tę wymianę xD (Edytowano)
    Awatar użytkownika Fafikostos
    A teraz masz krecika w każdym sprzęcie . Tylko krecik to teraz pegasus.
  20. Awatar użytkownika De-pe
    Jakim przewoźnikiem najlepiej odesłać coś zakupionego na amazonie, ale sprzedający to nie amazon. Zakupiłem coś, ale przyszło nowe ale "porysowane" i zgłosiłem zwrot, firma jest z Doncaster GB i mogę odesłać, ale muszę odesłać na swój koszt.
    Podpowiedzcie proszę jakim kurierem to najtaniej wysłać?
    Awatar użytkownika lucaslee
    Załatwiasz wszystko przez formularz na amazon. Oni się kontaktują że sprzedawca w twoim imieniu. Pierwsze słyszę że trzeba zwracać na własny koszt.
Awatar użytkownika