Opublikowano 28 października 2023

Dyson za darmo z Amazona po zwrocie

Cześć, zamówiłem jakiś czas temu na amejzonie dysona dla mojej drugiej połowy, która suszyła mi o to głowę (hehe). Okazało się że do jej typu włosów one się nie nadają i nie chcą krecic. Zgłosiłem zwrot i wydrukowałem etykietę po czym tego samego dnia dostałem od razu kasę na konto (płaciłem blikiem). Napisałem do supportu i powiedzieli że sprzedawca jest zewnętrzny i nie trzeba oddawać tego Dysona. Moje pytanie jest, czy zawsze tak jest i można sobie kupować i nie zwracać sprzętu czy to była jakaś jednorazowa akcja? Nie ukrywam zdziwienia, gdyż sprzęt za 3k został w domu i kasa wróciła… Nie wiem czy mam go odsprzedać teraz czy ta firma nie zgłosi się za tydzień że jednak go chce z powrotem
Aktualizacje społecznościowe

10 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Paweł_Ogaro
    Miałem tak kiedyś na Amazonie ale dlatego że w międzyczasie sprzedający się zawinął z platformy i odzyskałem kasę a produkt mogłem sobie zostawić. Może w twoim przypadku jest podobnie?
  2. Awatar użytkownika Duriel
    Jeśli sprzedawca zewnętrzny to proponuję się z nim skontaktować. Dziwne zachowanie amazona może konsultant jakiś nie kumaty, mnie kiedyś jak reklamowałem słuchawki to od razu odesłali do zewnętrznego sprzedawcy.
  3. Awatar użytkownika EzioAuditore_da_Firenze
    Pisz do sprzedawcy januszku albo licz się z konsekwencjami za jakiś czas...
    Awatar użytkownika magicandrew
    Po co typie już wyzywasz ludzi od januszy jak OP się normalnie pyta co ma zrobić a nie cwaniakuje.
  4. Awatar użytkownika yeloneck
    No to jeśli zakup przez Amazon i napisali, że nie trzeba oddawać, to chyba sprawa jest jasna? Masz w prezencie 3k
  5. Awatar użytkownika Drogo_bardzo
    Skontaktuj się ze sprzedającym.
  6. Awatar użytkownika Bagzsky_Bagzsky
    Miałem podobną sytuację - Amazon wysłał od razu pieniądze, sprzęt zostawiłem i po 2-4 dniach pisał do mnie sprzedawca dlaczego sprzęt nie wysłany. Więc najlepiej się odezwać do sprzedawcy
  7. Awatar użytkownika tottylkowojtek
    kolega tez zamawiał jakiś sprzęt z amazona, to jak chciał zwrócić, powiedzieli mu, ze dostanie zwrot pieniędzy, a sprzęt ma samemu „zutylizować”
  8. Awatar użytkownika Poziomka1
    Chyba zdarzają się takie akcje. Ktoś tutaj opisywał, że zegarek Garmina nie musiał odsyłać.
  9. Awatar użytkownika Amelia25
    Ja bym dla pewności skonsultowała z kimś od nich (jakby potem były problemy, to masz podstawkę, że starałeś się być uczciwy itp)
Awatar użytkownika