Niestety, ta dyskusja już wygasła
Opublikowano 29 września 2023

1234

,
Aktualizacje społecznościowe

69 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Kiron
    Bardzo problematyczna jest ta platforma. Dzielnie walczą z klientami przez problemy, które sami tworzą.
  2. Awatar użytkownika asimply
    A masz jakiś problem z zamówieniem lub zwrotem pieniędzy? Ludzie ponoć raportowali, że jak nie mogli odzyskać i coraz mocniej dobijali się to mieli takie klocki jak Ty.
    Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Tak nie mogę wywalczyć refunda a miałem dostać zwrot części kosztów ...Jak odbiorę nowy sprzęt. A blokada taka na czat, ze nawet na PL nie działa Najwyżej poleci zwrot sprzętu....

    Nie tyle, że nie mogę a jest na czacie, że miałem mieć obiecany No i dziś próbuje go wywalczyć i takie jaja po paru wiadomościach Ewentualnie do rzecznika napiszę i opiszę co robią...

    Dzięki tak sprawdzamy czy każdy ma awarie Czy tylko u mnie czat padł

    A nie wiesz czy blokada czasowa czy już na stałe brak czatu?:D (Edytowano)
  3. Awatar użytkownika Krodzango

    Właśnie korzystałem z czatu na Amazonie pl więc zdecydowanie podejrzana sprawa.

    Możesz jeszcze próbować od nich dzwonić.
    Tak jak wyżej zgłoś sprawę do UOKIK, amazon to przesadza
    Pewnie ustawili jakieś boty/algorytmy które blokują jak się coś im nie podoba. (Edytowano)
    Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Konsultant PL twierdzi, że może jakieś dziś problemy xD Jednak nie słyszał o blokadzie na sam czat...
    To już ograniczenie wolności jak ban na czat też PL xD

    Dostałem też email do Francji xD (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Komuś jeszcze czat chodzi? Może jednak awaria? Niby ktoś mi pisał na PW, że czat też się nie ładuje xD więc może nie ban?:) (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    30 dni zwrotu czy jakiś dłuższy okres teraz? Nie wiem ile sprzęt trzymać xD
    Awatar użytkownika adam45648
    30, liczy sie data nadania
  6. Awatar użytkownika jan_karolek
    jeśli ktoś liczy na ODR, tutaj fragment regulaminu amazon.pl:
    15616262-MCI0n.jpg
    Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Dzięki;) jednak do Visa coś odpisali i Revoluta;) więc czekam dalej (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika jan_karolek
    o miałem identyczną akcję z miesiąc temu, oprócz czatu (z aplikacji/komputera) nie działało też zamówienie rozmowy, a na maile nie odpowiadali - więc ogólnie zablokowany support

    dzwonię na infolinię to konsultanci nic nie wiedzą, mówią że nie ma czegoś takiego jak blokada czatu, może nie było dostępnych konsultantów i ofc żebym zaktualizował aplikacje i zainstalował ponownie

    jeszcze usłyszałem że pierwszy raz o czymś takim słyszą i nikt nigdy nie zgłaszał takiego problemu

    nie mam pojęcia za co była ta blokada, odkryłem ją jak próbowałem skontaktować się z amazonem pierwszy raz od 2 miesięcy
    dwa tygodnie później samo z siebie zaczęło działać, nie dostałem żadnego maila ani innej blokady


    nie wiem może sobie robią testy jak zabranie supportu wpływa na aktywność userów
    Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    U mnie nie było przypadkiem;) Idealnie czat padł po spinie na czacie FR:)
    Po paru emailach na jakiś adres blokada puściła. Na PL Support przez telefon też twierdzili, że nic nie ma. Jednak oni i tak widzą tylko to co dzieje się w PL.
    A na pewno była założona na usera a nie wina softu czy urządzenia bo mimo zmiany to samo a nawet kraju czyli globalna blokada xD (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika PiotrM
    Ja mam też to samo od ponad miesiąca, u żony na koncie wszystko działa prawidłowo.
  9. Awatar użytkownika kaziebaa
    U mnie od wczoraj nie działa...
    Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Pewnie awaria
  10. Awatar użytkownika jan_karolek
    właśnie odkryłem ze tez mam zablokowany czat

    próbowałem się skontaktować z Amazon chyba pierwszy raz od 3 miesięcy i mam ten sam błąd na czacie

    była druga opcja - zamów połączenie, guess what, zadzwonił automat i powiedział „nasze linie są teraz nieczynne, pracujemy od 6 do północy” (a ja dzwoniłem w południe)
    Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Napisz tu email. Chyba że inny kraj Ci bana dał to zmień kraj w emailu;)
    ofm@amazon.pl (Edytowano)
  11. Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Nie zanotowaliśmy żadnych problemów związanych z rozpoczęciem rozmowy na czacie,

    Proszę wylogować się z aplikacji i zalogować się ponownie.

    Ta czynność powinna naprawić problem związany z otworzeniem rozmowy na czacie

    Gdyby problem nie ustał proszę zainstalować aplikację raz jeszcze

    Nowe urządzenie co nigdy Amazonu nie było i tak samo www i apka brak czatu xd haha więc niech nie kręcą, że wina apki xD (Edytowano)
  12. Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    No nic poleca email do jeff@amazon.com
  13. Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Do UOKIKU jeszcze poleciało zgłoszenie o blokadę czatu na terenie PL Zgrzyt był na Amazonie FR więc czemu PL wersja też oberwała ;p
  14. Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    15405037-pRgKD.jpgAmazon Sarl co to jest? To Amazon dalej jako sprzedający?
    Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Sprawdziłem i stary przedmiot ten sam sprzedawca.. xd A nawet jak wrzucę do koszyka Amazon Amazon przy płatności robi na te Sarl więc tak to samo Cena nie ulega zmianie to chyba tak Amazon zarejestrowany jest (Edytowano)
  15. Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Our CEO has received your email, and I am responding to you on his behalf.

    The xxxc was not sold by Amazon but by a third-party seller, Amazon only ensuring the shipping of the order. I therefore regret to inform you that we cannot change the price of an item sold by a third party seller.

    Prices fall and increase on our site depending on different criteria and we unfortunately cannot reimburse you for the difference between the price of the item ordered and the current price you have seen on our site.

    I regret not being able to satisfy your request and thank you for your understanding.
    Awatar użytkownika voodoo69
    Autor

    Wiesz o co im chodzi? Jak niby przedmiot kupiony wcześniej mam identyczne dane w zamówieniu jak to wyżej ten Sarl Przecież nie mam firmy krzak xD Tylko sprzedaż i wysyłka Amazon xD
    A jak wrzucę nawet teraz do koszyka na pierwszej planszy mam Amazon a już przy płatności cena tam sama i ten Sarl jest. Jednak identycznie się pokrywa z pierwszym zamówieniem xD (Edytowano)
  16. Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    15405702-Blfqs.jpgMusi być zwykły Amazon zawsze tak ma xD
  17. Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Thanks for sharing the two images with us. I understand you’re reporting a price difference on two similar items. I’m sorry for any inconvenience and frustration caused by this. However, I have reviewed your account and I can confirm that the two (2) orders ending with xxxx and xxx which cost EUR xxx are the only items sold and shipped by Amazon. All the remaining three (3) others items are sold by third party seller and Amazon only ensuring the shipping of the order. For instance, if you click on the seller blue name : Amazon EU S.a.r.l it will redirect you on the seller front store page on our website.

    As a result, I regret to inform you that we cannot change the price of an item sold by a third party seller. Prices fall and increase on our site depending on different criteria and we unfortunately cannot reimburse you for the difference between the price of the item ordered and the current price you have seen on our site. I regret not being able to satisfy your request and thank you for your understanding.
    Awatar użytkownika voodoo69
    Autor

    Masz pomysł o co im chodzi? Ja w zamówieniach i na rachunkach mam normalnie Amazon I zamówienia niczym się nie różnią prócz ceny ;p A oni ciągle, że zamówienia te ponowne od osób trzecich.. Jak tam nie mam zmiany nazwy typu Morele-net itp jako sprzedawca Nawet im screena wysłałem.. Mam sprzedający Amazon i wysyłka też Nawet teraz wrzucałem do koszyka i próba zapłaty i wszystko tam samo tworzy co mam tylko drożej ;p (Edytowano)
  18. Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Czat działa
  19. Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Korzystał koś z ODR ?:)
    Awatar użytkownika Krodzango
    Ktoś kiedyś o tym pisal na peper w dyskusjach
  20. Awatar użytkownika voodoo69
    Autor
    Usługodawca ustosunkował się do obciążenia zwrotnego zainicjowanego w wyniku przesłanego przez Ciebie 2023... wniosku dotyczącego następujących transakcji:xxx
    Zapoznamy się z dostarczonymi przez usługodawcę materiałami i ocenimy zasadność dalszego postępowania w sprawie obciążenia zwrotnego — zgodnie z regulaminem systemu kart płatniczych Visa/Mastercard. Być może skontaktujemy się z Tobą w celu uzyskania dodatkowych informacji.

    Będziemy na bieżąco informować Cię o statusie realizacji Twojego wniosku.

    Dziękujemy

    Zespół Revolut

    To kolejne czekanie xD
    Awatar użytkownika jan_karolek
    też miałem coś takiego i najlepsze jest to że Amazon wysłał do banku/operatora płatności zupełnie randomowe materiały na inny temat - mój chargeback był spowodowany tym że po zwrocie zakupu nie dostałem zwrotu środków, Amazon odpowiedział że zgłaszałem już wcześniej uszkodzony produkt w innym zamówieniu więc moje roszczenia są bezzasadne i nawet nie odniósł się do mojej sprawy (ewidentnie generują odpowiedzi na chargeback z automatu)

    myślałem że ich odpowiedź jest tak oczywiście bez sensu że bank to szybko ogarnie, ale i tak trwało to jeszcze z 3 miesiące
Awatar użytkownika