Właśnie korzystałem z czatu na Amazonie pl więc zdecydowanie podejrzana sprawa.
Możesz jeszcze próbować od nich dzwonić.
Tak jak wyżej zgłoś sprawę do UOKIK, amazon to przesadza
Pewnie ustawili jakieś boty/algorytmy które blokują jak się coś im nie podoba."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15381316","author":{"@type":"Person","name":"voodoo69"},"datePublished":"2023-09-29T18:14:01.000Z","text":"Komuś jeszcze czat chodzi? Może jednak awaria? Niby ktoś mi pisał na PW, że czat też się nie ładuje xD więc może nie ban?:)"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15389682","author":{"@type":"Person","name":"voodoo69"},"datePublished":"2023-09-30T16:56:21.000Z","text":"30 dni zwrotu czy jakiś dłuższy okres teraz? Nie wiem ile sprzęt trzymać xD"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15616262","author":{"@type":"Person","name":"jan_karolek"},"datePublished":"2023-10-21T22:29:29.000Z","text":"jeśli ktoś liczy na ODR, tutaj fragment regulaminu amazon.pl:
"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15596616","author":{"@type":"Person","name":"jan_karolek"},"datePublished":"2023-10-20T04:46:01.000Z","text":" o miałem identyczną akcję z miesiąc temu, oprócz czatu (z aplikacji/komputera) nie działało też zamówienie rozmowy, a na maile nie odpowiadali - więc ogólnie zablokowany support
dzwonię na infolinię to konsultanci nic nie wiedzą, mówią że nie ma czegoś takiego jak blokada czatu, może nie było dostępnych konsultantów i ofc żebym zaktualizował aplikacje i zainstalował ponownie
jeszcze usłyszałem że pierwszy raz o czymś takim słyszą i nikt nigdy nie zgłaszał takiego problemu
nie mam pojęcia za co była ta blokada, odkryłem ją jak próbowałem skontaktować się z amazonem pierwszy raz od 2 miesięcy
dwa tygodnie później samo z siebie zaczęło działać, nie dostałem żadnego maila ani innej blokady
nie wiem może sobie robią testy jak zabranie supportu wpływa na aktywność userów "},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16163038","author":{"@type":"Person","name":"PiotrM"},"datePublished":"2023-11-23T19:30:40.000Z","text":"Ja mam też to samo od ponad miesiąca, u żony na koncie wszystko działa prawidłowo."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/16215114","author":{"@type":"Person","name":"kaziebaa"},"datePublished":"2023-11-25T13:48:01.000Z","text":"U mnie od wczoraj nie działa..."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15625419","author":{"@type":"Person","name":"jan_karolek"},"datePublished":"2023-10-22T21:56:21.000Z","text":"właśnie odkryłem ze tez mam zablokowany czat
próbowałem się skontaktować z Amazon chyba pierwszy raz od 3 miesięcy i mam ten sam błąd na czacie
była druga opcja - zamów połączenie, guess what, zadzwonił automat i powiedział „nasze linie są teraz nieczynne, pracujemy od 6 do północy” (a ja dzwoniłem w południe)"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15387006","author":{"@type":"Person","name":"voodoo69"},"datePublished":"2023-09-30T11:44:24.000Z","text":"Nie zanotowaliśmy żadnych problemów związanych z rozpoczęciem rozmowy na czacie,
Proszę wylogować się z aplikacji i zalogować się ponownie.
Ta czynność powinna naprawić problem związany z otworzeniem rozmowy na czacie
Gdyby problem nie ustał proszę zainstalować aplikację raz jeszcze
Nowe urządzenie co nigdy Amazonu nie było i tak samo www i apka brak czatu xd haha więc niech nie kręcą, że wina apki xD"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15387536","author":{"@type":"Person","name":"voodoo69"},"datePublished":"2023-09-30T12:43:48.000Z","text":"No nic poleca email do jeff@amazon.com "},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15390228","author":{"@type":"Person","name":"voodoo69"},"datePublished":"2023-09-30T17:55:12.000Z","text":"Do UOKIKU jeszcze poleciało zgłoszenie o blokadę czatu na terenie PL Zgrzyt był na Amazonie FR więc czemu PL wersja też oberwała ;p"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15405037","author":{"@type":"Person","name":"voodoo69"},"datePublished":"2023-10-02T10:48:36.000Z","text":"Amazon Sarl co to jest? To Amazon dalej jako sprzedający?"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15405475","author":{"@type":"Person","name":"voodoo69"},"datePublished":"2023-10-02T11:22:20.000Z","text":"Our CEO has received your email, and I am responding to you on his behalf.
The xxxc was not sold by Amazon but by a third-party seller, Amazon only ensuring the shipping of the order. I therefore regret to inform you that we cannot change the price of an item sold by a third party seller.
Prices fall and increase on our site depending on different criteria and we unfortunately cannot reimburse you for the difference between the price of the item ordered and the current price you have seen on our site.
I regret not being able to satisfy your request and thank you for your understanding."},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15405702","author":{"@type":"Person","name":"voodoo69"},"datePublished":"2023-10-02T11:40:22.000Z","text":"Musi być zwykły Amazon zawsze tak ma xD"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15407081","author":{"@type":"Person","name":"voodoo69"},"datePublished":"2023-10-02T13:38:45.000Z","text":"Thanks for sharing the two images with us. I understand you’re reporting a price difference on two similar items. I’m sorry for any inconvenience and frustration caused by this. However, I have reviewed your account and I can confirm that the two (2) orders ending with xxxx and xxx which cost EUR xxx are the only items sold and shipped by Amazon. All the remaining three (3) others items are sold by third party seller and Amazon only ensuring the shipping of the order. For instance, if you click on the seller blue name : Amazon EU S.a.r.l it will redirect you on the seller front store page on our website.
As a result, I regret to inform you that we cannot change the price of an item sold by a third party seller. Prices fall and increase on our site depending on different criteria and we unfortunately cannot reimburse you for the difference between the price of the item ordered and the current price you have seen on our site. I regret not being able to satisfy your request and thank you for your understanding.
"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15410001","author":{"@type":"Person","name":"voodoo69"},"datePublished":"2023-10-02T17:34:30.000Z","text":"Czat działa "},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15543777","author":{"@type":"Person","name":"voodoo69"},"datePublished":"2023-10-14T14:25:18.000Z","text":"Korzystał koś z ODR ?:)"},{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/15598146","author":{"@type":"Person","name":"voodoo69"},"datePublished":"2023-10-20T07:46:47.000Z","text":"Usługodawca ustosunkował się do obciążenia zwrotnego zainicjowanego w wyniku przesłanego przez Ciebie 2023... wniosku dotyczącego następujących transakcji:xxx