Niestety, ta okazja wygasła 4 października 2023.
1642°
Opublikowano 4 września 2023

Motocykl Suzuki GSX-R 125 na kat. B rocznik 2022 Moto46.pl

21 900zł24 900zł-12%
Awatar użytkownika motocyklista
Opublikowane przez
motocyklista
Dołączył w 2015
594
1 435

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Rocznik 2023 przeceniony o 2000zl
Rocznik 2022 przeceniony o 3000zl

StartSuzukiStreetGSX-R125
GSX-R125
EKSCYTUJĄCY WYBÓR, EMOCJE GSX-R!
GSX-R125 jest nowym modelem serii GSX-R, który otwiera nowe możliwości, pozwalając początkującym i młodszym kierowcom na zaznawanie szczególnego uczucia jazdy motocyklem GSX-R, a wszystko to dzięki połączeniu silnika o pojemności 124cm3 z lekkim i kompaktowym podwoziem. Najlepszy stosunek mocy do masy motocykla w klasie motocykli do 125cm3. Ekscytujący wybór, emocje GSX-R!

Kategoria A1 lub B – to wszystko czego potrzebujesz, aby poczuć emocję jazdy na Suzuki. Codzienne użytkowanie motocykla GSX-R125 to niekończąca się przyjemność połączona z masą sportowych emocji.

Dane techniczne
Typ silnika 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 124,4 cm3
Przekładnia 6-biegowa o stałym zazębieniu
Długość całkowita 2020 mm
Szerokość całkowita 745 mm
Wysokość całkowita 1040 mm
Rozstaw kół 1300 mm
Prześwit 155 mm
Wysokość siedzenia 785 mm
Masa własna 133 kg
Zawieszenie - przód Odwrócony widelec teleskopowy, sprężyna śrubowa, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - tył Wahacz wleczony, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Hamulce - przód Tarczowy
Hamulce - tył Tarczowy
Opony - przód 90/80-17M/C, bezdętkowe
Opony - tył 130/70-17M/C, bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 11 l

Edit: po kontakcie mailowym oferują cenę 19.900zł . Można opłacić fakturą przelewową.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe

377 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika DonCebul
    Mam ten wynalazek z 2018. Mega zabawka. Do miasta, w korkach idealny - mega zwinny i pali 2-2,5 litra. Jedna z szybszych 125 - 130 km/h z GPSem nie jest problemem (tak tak, na prostej, bez żagla i wiatru w plecy), więc i jakieś krótsze trasy można obskoczyć. Jeśli ktoś nie ma A i nie musi czuć 600cm3+ między nogami - polecam gorąco.
    Awatar użytkownika wishtest001
    Jakoś mnie śmieszy podawanie vmax. Zmiana zębatek i masz 150kmh na 3km prostej albo 100kmh i lepsze odejście. Ale sam motorek wydaje się bardzo fajny. Tylko te ceny nie proporcjonalne do wyższych pojemności. Ale tak to już jest jak prawko wpada za darmo na taki sprzęt i robi się popularne (Edytowano)
  2. Awatar użytkownika heathunter
    Z pojemności 125 moi faworyci to (kolejność przypadkowa): KTM Duke, Honda CB125, Yamaha MT-125 i jeszcze pomimo egzotyki, Zontes G1 Aluminium.
    Awatar użytkownika Artur_Sielski
    KTM Duke z nich wszystkich wygląda jak coś o większej pojemności, gumy ma szersze i ogólnie taki bardziej "dorosły"
    Miałem, fajny sprzęt pod warunkiem, że nie używka "mina"
  3. Awatar użytkownika Zatoichi
    Motocykl od MotoSzefa - mus być okazją
    15105649-Z3RCf.jpg (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika Ferdek
    Poproszę o radę- nic się nie znam, a chce rozpocząć przygoda od d.. strony - czyli najpierw kupić moto (akurat kolega ma do sprzedania honda crf250). Czy 250 da radę jak mam 85kg wagi? Czy już coś większego trzeba?
    Awatar użytkownika rysiekkk
    Mam Yamahę ybr 250 i przy moich 90kg daje radę. Do 80km/h rozpędza się bardzo fajnie, powyżej już trochę jak zwykły samochód ze 100KM. Prędkość max 130/140 km/h.
    Jeśli nie masz uprawnień to raczej zalecał bym 125.
  5. Awatar użytkownika Bruenor
    Pacjenci czekający na organy do przeszczepu liczą na duże zainteresowanie ofertą
    Awatar użytkownika heathunter
    Tutaj pojemność nie ma nic do rzeczy. Na każdej można zaliczyć szlifa, upaść niefotrunnie. Na rowerze też można się załatwić. Dlatego bez względu na pojemność, odzież ochronna i przyzwoity kask to podstawa.
  6. Awatar użytkownika dreamek
    Fajny motorek ale nie mógłbym znieść że na rowerze szybciej nabieralbym prędkości
    Awatar użytkownika Ricky31
    Absurd. Jadąc po mieście milion razy Yamahą YZF R-125 jak ustawiłem się pierwszy na światłach to do tego 50-60km/h to nic nie ma podjazdu, chyba że jakieś Lambo da w podłogę. Każdy kto tak kręci bekę ze 125 to widział ten motocykl tylko w katalogu, a tym bardziej nigdy się nim nie przejechał.
  7. Awatar użytkownika StaryDziad
    co dla klienta o 195 cm wzrostu?
    Awatar użytkownika dawid07
    Mam tyle samo wzrostu. Chciałem kupić 125tkę. Poszedłem do jednego dealera. Panowie spojrzeli na mnie i parskneli śmiechem. Poszedłem do drugiego, Panowie powiedzieli: "dobra, i my i Ty wiesz, że będziesz na tym głupio wyglądał, usiądź, przymierz się to zobaczymy jak bardzo" . No i faktycznie. Wyszedłem od dealera i tego samego dnia pojechałem zapisać się na kategorię A. Myślę, że to najlepsze rozwiązanie.
  8. Awatar użytkownika rejestracja_for
    I te komentarze tych co maja kat A i jezdza na szrotach za 5 kola
    Awatar użytkownika Paradygmat
    Chyba nie znam się na żartach, bo nie rozumiem smieszkowania
  9. Awatar użytkownika BrajanJagiello
    Za te pieniądze, to już lepiej kupić litra, a resztę zostawić na mandaty.
    Awatar użytkownika Marcin_K8WR
    Ja tam po litrze jeszcze się trzymam i mandatów nie dostaję
  10. Awatar użytkownika RV1
    Ja kupiłem używaną CBR125R i jestem turbo zadowolony. Dodatkowo nabijają się żadnym kosztem zniżki na OC, pali to 2 litry, ładnie wygląda i jest super lekki. Dla początkującego taka 125 w sam raz. Ale cena mocno przesadzona, to nie powinno tyle kosztować, bo jest to po prostu tani w produkcji motocykl. Na większą pojemność bym nie wsiadł bez doświadczenia, bo trudno jest się uczyć pływać na głębokiej wodzie.
  11. Awatar użytkownika Matzdorf
    Może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest z kupnem motocykla na firmę? Bo sprzedaje moi prawie nowy motocykl i ciągle ktoś pisze że na firme będzie miał taniej z salonu, chyba trochę ich ponosi z tym 23%?
    Awatar użytkownika Poziomka1
    Tak w skrócie przedsiębiorca, sprzedając jakieś towary czy usługi, od każdej transakcji kwotę vatu musi przekazać do Urzędu Skarbowego tzw. VAT należny. Z drugiej strony, kupując różne rzeczy Vat który jest na fakturze (tzw. VAT naliczony) , może sobie odliczyć od vatu przekazywanego (należnego) do US, i ma zaoszczędzoną kasę, i jest przeważnie 23%.
    Do tego cenę netto z faktury (zakup np. motocykla) może sobie wrzucić w koszty co miesiąc po kawałku, albo nawet jednorazowo (jak kosztuje poniżej 10k) jako odpisy amortyzacyjne. Chociaż są przepisy szczególne, że nawet droższe środki trwałe można odpisać jednorazowo w koszty. Odpisy amortyzacyjne (i przeważnie częściowe odliczenia) dotyczą środków trwałych. Pozostałe zakupy dotyczące działalności zalicza się na bieżąco do kosztów. Większe koszty to wiadomo mniejszy podatek dochodowy. Zależnie jaka stawka to 12, 32, 19% zostaje w kieszeni.
    To tak z grubsza. Może się wydawać, że tak super jest prowadzić działalność. Będąc szefem ma się wszystko za pół ceny nic tylko firmę otwierać. No nie jest tak kolorowo
  12. Awatar użytkownika Wuja_dobracena
    Ludzie, jaracie się wyglądem ścigacza, a to nie ma nic wspólnego ze ścigaczem oprócz wyglądu. Miałem kawę 250 mini ninję 30 KM i to był taki muł że miałem go dość po 5 tyś km. Zróbcie sobie kat A i kupcie coś z normalną pojemnością. Kawa ninja 400 jest nie wiele droższa. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Ricky31
    Bzdura. Miałem Yamahę YZF R-125 i bawiłem się tym przednio, jak jeździliśmy z kolegami to przelotowa prędkość którą mieliśmy (oni pojemności 500+) to około 80-110km/h. Po paru latach przesiadłem się na Ninje 636 która (według mnie) przyspiesza tak że mózg spływa Ci do kręgosłupa, i po 3 latach sprzedałem bo się wybawiłem, teraz nie mam żadnego moto ale jakbym miał wrócić to z pewnością wróciłbym do pojemności 125.
  13. Awatar użytkownika TomaszWiśniewski1988
    To jest ten typ co z daleka myślisz że idzie jak przecinak ale go nie slyszysz. Dopiero jak się zbliży to oglądasz się dookoła że jakaś podkaszarka gdzieś pracuje, dalej się rozglądasz a to ten szatan właśnie.

    Ogólnie nic nie mam do 125 ale nie w takim wyglądzie

    W uszach szum, w oczach łzy a na liczniku czterdzieści trzy.

    Do wyścigów z autobusami miejskimi jak znalazł też
    Awatar użytkownika charlie77
    No nie. Tym można się na torze pobawić spokojnie i to dobry sprzęt do doskonalenia techniki jazdy. A co do "takiego wyglądu" - właściwości aerodynamiczne pojazdu zaczynają wchodzić w grę już przy 16(!) kilometrach na godzinę. Zatem przy czymś, co pewnie będzie się chciało rozbujać do tej stówy - owiewki nadal zrobią tu robotę. "scigowy" charakter wyglądu tej maszyny nie ma być dla lansu, raczej z przyczyn praktycznych.

    Ja jestem słabym motocyklistą, ale takich jest wielu. W Chorwacji objeżdżali mnie lokalsi na skuterach schodząc na kolano (serio!) na ciasnych łukach tamtejszych dróg, gdy ja na 3x mocniejszej 600tce ledwo lekko złożony ten łuk próbowałem pokonywać.
  14. Awatar użytkownika M.mtrs
    Te motorki fajnie wyglądają dopóki dorosły ich nie dosiądzie
    15107318-5XuTu.jpg
    Awatar użytkownika Fenwind
    Specjalnie wrzucasz foto z hondą grom albo monkey by udowodnić swoje racje? Na sprzęcie ze wstawki nie będziesz tak wyglądać.
  15. Awatar użytkownika Papitan
    Miałem 650, teraz mam skuter 125. Jakoś nie widzę zastosowania dla takiej 125 co udaje ścigacza. Jak wygląda jak rakieta to niech jedzie jak rakieta, a jak mam się toczyć po mieście to wolę skuter i nie musieć wachlować biegami. Ile razy trzeba ruszyć lewą ręką i lewą stopą, żeby osiągnąć te 60 do następnych świateł?
    Awatar użytkownika lukasz.bakM6G
    To Hayabusa tez jest glupim motorem bo wyglada ociezale a pedzi jak glupia.
  16. Awatar użytkownika macedonczyk
    Jeżdżenie na motorze i tatuaże, dwie rzeczy które po których od razu można bezbłędnie ocenić klienta/klientkę. (Edytowano)
    Awatar użytkownika Tik_Tak
    Nie zapomnij o durnych wpisach w internetach
  17. Awatar użytkownika cebulandia
    W tym budżecie proponuje porównać elektrykczne motoryki typu Sur Ron albo Talaria. Moim zdaniem radocha na surronie wieksza bo lepsze przyspieszenie i moc, tansza eksloatacja itd
    Awatar użytkownika rand92000
    w przeliczeniu na lata (trwałość akumulatorów i kosst ich wymiany)?
  18. Awatar użytkownika Pitter
    Powinni dać jeszcze zniżkę za podpisanie zgody na oddanie narządów do przeszczepu.
    Awatar użytkownika Apode
    A tu Suzuki zajmuje się jeszcze przeszczepami?
  19. Awatar użytkownika Shine_Hunter
    Dużo za drogie jak na 125ccm. Można w tej cenie kupić mało używane 600tki
    Awatar użytkownika tomekfm
    Takie ceny 125, obecnie taniej jest zrobić prawko i kupić gs500, albo CB500 niż kupić 125 w dobrym stanie.
    Chińskie 125 potrafią kosztować po kilkanaście tysięcy, a japońskie (bez względu na kraj produkcji) po 20tys nikogo już nie dziwią. Podejrzewam, że to w dużej mierze jest spowodowane cenami paliwa, jak ktoś dużo km robi to poprostu opłaca mu się kupić taką palącą 2-3 litry zabawkę, a jeszcze korki się ominie.
  20. Awatar użytkownika lukasz.bakM6G
    Kurde bardzo ladna, ale tylko ja mam uczucie ze jazda na scigaczu w miescie meczy w cholere?
    Mialem przecinaka ale w miescie czy normalnej jezdzie to byla porazka na calej linii, przesiadlem sie na choppera i jest bez porownania wygodniej.
    Awatar użytkownika Kyloko
    Właśnie niekoniecznie, ale musisz sprawdzić jaki jest target danego modelu. Taka właśnie Aprilia RS 660 ponoć jest "wygodna" na miasto, i na tor też się nadaję, żeby się pobawić. Ale czy w sportowych 125 jest coś takiego to nie wiem, musisz poszukać.
Awatar użytkownika