Niestety, ta okazja wygasła 4 października 2023.
1642°
Opublikowano 4 września 2023
Motocykl Suzuki GSX-R 125 na kat. B rocznik 2022 Moto46.pl
Opublikowane przez
motocyklista
Dołączył w 2015
594
1 435
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Rocznik 2023 przeceniony o 2000zl
Rocznik 2022 przeceniony o 3000zl
StartSuzukiStreetGSX-R125
GSX-R125
EKSCYTUJĄCY WYBÓR, EMOCJE GSX-R!
GSX-R125 jest nowym modelem serii GSX-R, który otwiera nowe możliwości, pozwalając początkującym i młodszym kierowcom na zaznawanie szczególnego uczucia jazdy motocyklem GSX-R, a wszystko to dzięki połączeniu silnika o pojemności 124cm3 z lekkim i kompaktowym podwoziem. Najlepszy stosunek mocy do masy motocykla w klasie motocykli do 125cm3. Ekscytujący wybór, emocje GSX-R!
Kategoria A1 lub B – to wszystko czego potrzebujesz, aby poczuć emocję jazdy na Suzuki. Codzienne użytkowanie motocykla GSX-R125 to niekończąca się przyjemność połączona z masą sportowych emocji.
Dane techniczne
Typ silnika 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 124,4 cm3
Przekładnia 6-biegowa o stałym zazębieniu
Długość całkowita 2020 mm
Szerokość całkowita 745 mm
Wysokość całkowita 1040 mm
Rozstaw kół 1300 mm
Prześwit 155 mm
Wysokość siedzenia 785 mm
Masa własna 133 kg
Zawieszenie - przód Odwrócony widelec teleskopowy, sprężyna śrubowa, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - tył Wahacz wleczony, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Hamulce - przód Tarczowy
Hamulce - tył Tarczowy
Opony - przód 90/80-17M/C, bezdętkowe
Opony - tył 130/70-17M/C, bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 11 l
Edit: po kontakcie mailowym oferują cenę 19.900zł . Można opłacić fakturą przelewową.
Rocznik 2022 przeceniony o 3000zl
StartSuzukiStreetGSX-R125
GSX-R125
EKSCYTUJĄCY WYBÓR, EMOCJE GSX-R!
GSX-R125 jest nowym modelem serii GSX-R, który otwiera nowe możliwości, pozwalając początkującym i młodszym kierowcom na zaznawanie szczególnego uczucia jazdy motocyklem GSX-R, a wszystko to dzięki połączeniu silnika o pojemności 124cm3 z lekkim i kompaktowym podwoziem. Najlepszy stosunek mocy do masy motocykla w klasie motocykli do 125cm3. Ekscytujący wybór, emocje GSX-R!
Kategoria A1 lub B – to wszystko czego potrzebujesz, aby poczuć emocję jazdy na Suzuki. Codzienne użytkowanie motocykla GSX-R125 to niekończąca się przyjemność połączona z masą sportowych emocji.
Dane techniczne
Typ silnika 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa 124,4 cm3
Przekładnia 6-biegowa o stałym zazębieniu
Długość całkowita 2020 mm
Szerokość całkowita 745 mm
Wysokość całkowita 1040 mm
Rozstaw kół 1300 mm
Prześwit 155 mm
Wysokość siedzenia 785 mm
Masa własna 133 kg
Zawieszenie - przód Odwrócony widelec teleskopowy, sprężyna śrubowa, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - tył Wahacz wleczony, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Hamulce - przód Tarczowy
Hamulce - tył Tarczowy
Opony - przód 90/80-17M/C, bezdętkowe
Opony - tył 130/70-17M/C, bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 11 l
Edit: po kontakcie mailowym oferują cenę 19.900zł . Można opłacić fakturą przelewową.
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
377 Komentarzy
sortowanie:Miałem, fajny sprzęt pod warunkiem, że nie używka "mina"
(Edytowano)
Jeśli nie masz uprawnień to raczej zalecał bym 125.
Do tego cenę netto z faktury (zakup np. motocykla) może sobie wrzucić w koszty co miesiąc po kawałku, albo nawet jednorazowo (jak kosztuje poniżej 10k) jako odpisy amortyzacyjne. Chociaż są przepisy szczególne, że nawet droższe środki trwałe można odpisać jednorazowo w koszty. Odpisy amortyzacyjne (i przeważnie częściowe odliczenia) dotyczą środków trwałych. Pozostałe zakupy dotyczące działalności zalicza się na bieżąco do kosztów. Większe koszty to wiadomo mniejszy podatek dochodowy. Zależnie jaka stawka to 12, 32, 19% zostaje w kieszeni.
To tak z grubsza. Może się wydawać, że tak super jest prowadzić działalność. Będąc szefem ma się wszystko za pół ceny nic tylko firmę otwierać. No nie jest tak kolorowo
Ogólnie nic nie mam do 125 ale nie w takim wyglądzie
W uszach szum, w oczach łzy a na liczniku czterdzieści trzy.
Do wyścigów z autobusami miejskimi jak znalazł też
Ja jestem słabym motocyklistą, ale takich jest wielu. W Chorwacji objeżdżali mnie lokalsi na skuterach schodząc na kolano (serio!) na ciasnych łukach tamtejszych dróg, gdy ja na 3x mocniejszej 600tce ledwo lekko złożony ten łuk próbowałem pokonywać.
Chińskie 125 potrafią kosztować po kilkanaście tysięcy, a japońskie (bez względu na kraj produkcji) po 20tys nikogo już nie dziwią. Podejrzewam, że to w dużej mierze jest spowodowane cenami paliwa, jak ktoś dużo km robi to poprostu opłaca mu się kupić taką palącą 2-3 litry zabawkę, a jeszcze korki się ominie.
Mialem przecinaka ale w miescie czy normalnej jezdzie to byla porazka na calej linii, przesiadlem sie na choppera i jest bez porownania wygodniej.