Opublikowano 2 sierpnia 2023

Amazon UK Warehouse zwroty

Witam, zwracałem telefon do Amazon Uk Warehouse. Wygenerowana przez nich etykieta była z poczty polskiej co uważam za mało bezpieczną i długa opcje wysyłki więc wysłałem telefon za pośrednictwem ups. Amazon przesyłkę otrzymał 7 lipca i od tamtej pory nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Komunikacja z nimi jest tragiczna najpierw świeżo po zwrocie poprosili mnie o dokumenty potwierdzające wysłanie paczki łącznie z płatnością wszystko na jednym screenie, gdzie nie jest to możliwe ponieważ generowałem etykietę sam i płaciłem przez PayPal, następnie napisali maila w którym proszą abym poczekał do 31.07 jeśli nic się nie zmieni mam napisać. Napisałem i nic się nie zmieniło dalej wymagają odemnie tego samego mimo że wszystkie dokumenty łącznie z potwierdzeniem dostarczenia paczki i płatności im przesłałem . Niezależnie czy to czat czy komunikacja mailowa . Co moge zrobić w tej sytuacji ponieważ żadne próby komunikacji nie przynoszą skutku ?
Aktualizacje społecznościowe

17 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika EzioAuditore_da_Firenze
    Rób chargeback w banku.
    Awatar użytkownika 22kluczyk_
    Co to ten chareback?
  2. Awatar użytkownika marcin19883
    Gorzej zrobić nie mogłeś. Na etykiecie był specjalny kod, który identyfikował twój zwrot. Wysłałeś czymś innym i teraz nie wiedzą kogo to paczka. Leży gddzieś w magazynie i teraz będzie ciężko się tym zająć. Mam nadzieje, że w paczce umieściłeś etykiete/kod?
  3. Awatar użytkownika Duriel
    Spróbuj na czacie - zazwyczaj pomagają (jak dobrze trafisz :D) i może się okazać, że sprawę rozwiążesz "od ręki".
    Co do zwrotów do UK - zawsze zwracałem pocztą i nigdy nie miałem, żadnych problemów (mam nadzieję, że tak zostanie ).
    Tak tylko do wiadomości - na pewno nie zrobili Ci etykiety z poczty polskiej
  4. Awatar użytkownika BartoszMay993
    Autor
    Właśnie na cZacie jest dokładnie to samo co na mailu, dla nich jest problemem to że nie mogę im tego udokumentować na jednym screenie jednak ja nie jestem w stanie tego zrobić już tracę cierpliwość do tego tematu
  5. Awatar użytkownika Leniwyykot
    Nie ma co się bać wysyłania pocztą polską. Końcem czerwca wysłałem pocztą pixela 7 do Amazon Warehouse UK. Paczka doszła w 11dni, po następnych 2 miałem pieniądze. Amazon z automatu mi zwrócił 13funtów za wysyłkę. Na poczcie zapłaciłem 70zł.
    Awatar użytkownika BartoszMay993
    Autor
    Również wysyłałem pixela 7 moja paczka doszła w ok 4 dni , pieniędzy nie mam do teraz ...
  6. Awatar użytkownika jerry-jarek
    Wysylaliscie poczta polską ? Mam też zwrot telefonu zacząłem. Na stronie UPS oprócz kosztu 69 pln wyliczyło mi koszty cła i podatków do zapłacenia na kwotę 816 PLN.. Jak to wygląda na poczcie polskiej ?
    Awatar użytkownika BartoszMay993
    Autor
    Musiałeś coś chyba źle zaznaczyć może nie że to zwrot tylko coś.nadajesz? Ja musiałem wypełnić dokumenty celne które dostałem po nadaniu paczki również wysyłałem UPS , zadzwoniła do mnie pani z ups wysłała na maila dokument w którym miałem zdeklarować wartość i co to jest (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika BartoszMay993
    Autor
    Ogólnie może ktoś tu trafi bo też ma taki problem to napiszę jak się wyjaśniło, nie wiem czy to coś dało , skontaktowałem się Z rzecznikiem praw konsumenta tam mnie przekierowali do Europejskiego Centrum konsumenta , po rozmowie telefonicznej dostałem maila co muszę im dostarczyć , równocześnie zrobiłem też wniosek o chargeback w revoulcie. Nie wiem czy to coś poskutkowało, po jakimś tygodniu dostałem maila z Amazonu że zwracają hajs, zwrócili również koszt przesyłki który wyniósł mnie 61 zł.
  8. Awatar użytkownika KasiaKasiaFi
    Może ktoś próbował zwrócić telefon,który był zamawiany przez pośrednika do Niemiec (po czym pośrednik wysyłał do klienta z Polski)? Jak w tym przypadku wygląda zwrot telefonu? Można odesłać bezpośrednio z Polski czy lepiej byłoby aby to była ta sama forma, czyli najpierw do pośrednika z Niemiec a później pośrednik wysyła do Amazon UK?
    Awatar użytkownika 22kluczyk_
    Masakra jak tak można zamówić przez pośrednika telefon wiesz ile musiałby być tańszy żebym zamówił taki telefon? Z 1000/1500 zł przynajmniej tańszy bo jak by było 500 zł to se można w pyry wsadzic taka różnice bo później jest kręcenia... I za dużo kłopotów chyba że ktoś ma znajomego tam...
Awatar użytkownika