Niestety, ta okazja wygasła 23 sierpnia 2023.
719°
Opublikowano 20 sierpnia 2023

LIQUI MOLY PRO-LINE MOTOR SPULUNG 0,5L - Płukanka 2662 - Oficjalny sklep

38,58zł45zł-14%
8,11zł ·
Awatar użytkownika mateusz222-17
Opublikowane przez
mateusz222-17
Dołączył w 2021
97
813

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Płukanka w wersji 0.5L symbol 2662.
Przy zakupie 2 sztuk ze Smartem wychodzi darmowa dostawa.
PŁUKANIE SILNIKA PRZED WYMIANĄ OLEJU

Pro-Line Motorspülung jest rozwiniętym technologicznie produktem na bazie wysoko skutecznych i nowoczesnych dodatków. Zawarte w nim detergenty i dysperenty w połączeniu z substancją nośną zostały przetestowane w licznych próbach laboratoryjnych na skuteczność usuwania laków i szlamu olejowego. Rozpuszczalne i nierozpuszczalne w oleju wszelkiego rodzaju osady zostają dzięki temu preparatowi usunięte z układu olejowego. Silnik uwolniony od osadów i zabrudzeń oraz bez zanieczyszczania świeżego oleju może pracować znów z maksymalnymi osiągami.

Zalety produktu:

skuteczne i szybkie czyszczenie
neutralny wobec uszczelek
zgodny z katalizatorem
wysoka skuteczność
nie zanieczyszcza środowiska naturalnego
łatwy w użyciu
Allegro Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe

210 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika Cebul0man
    O ile Cerateca i płukanek do wtrysków nie kupiłbym nic innego niż Liqi Moly to nie widzę sensu żeby przepłacać za płukanki do silnika, nawet tania K2 wystarczy
    Awatar użytkownika JasRozrzutnik
    nie ma sensu przepłacać za K2 jak można kupić to samo pod nazwą nafta
  2. Awatar użytkownika ktosieksamosiek
    Czyli dolewam to do silnika do oleju a potem wszystko out ?
    Awatar użytkownika mateusz222-17
    Autor
    Grzejesz silnik, dolewasz później na luzie odpalone auto chodzi sobie z 15 minut po czym spuszczasz olej i wymieniasz filtr.
  3. Awatar użytkownika fresh19822_
    Ja bym nie ryzykował. Nowoczesne oleje syntetyczne, na których jeździ większość współczesnych samochodów, juz w sobie mają właściwości zapobiegające odkładaniu się nagaru. I jeśli taki olej jest zmieniany co sezon jakieś plukankowe wynalazki są zbędne. A jakiemuś gruzowi jezdzącemu na mineralnym też nie pomoże, a bardziej może zaszkodzić.
    Awatar użytkownika lolek99
    Masz 15 lat i deskorolke?
  4. Awatar użytkownika Nikita_Bennet
    Płukanka na rynek niemiecki/zachodni czy wschodnioeuropejski??
    Bo trafiały mi się różne
    Awatar użytkownika mateusz222-17
    Autor
    2662 jest numeracja na Polskę. Na Niemcy mają kod puszki 2427. Tak przynajmniej na aukcji podano.
  5. Awatar użytkownika Jan.Kowalski338
    Polecam płukankę od firmy Lak-Sol. Tutaj macie trochę drożej, ale starczy wam na kilka razy.

    allegro.pl/ofe…398
  6. Awatar użytkownika Marki89
    Zaraz wyleje na siebie wiadro szamba płynno-gęstego.
    Nie jestem mechanikiem, ale uważam że takie produkty jeśli nie szkodzą mogą być śmiało użyte.
    Lałem to już do kilku aut i nigdy nie było problemów, nie spotkałem się też z poprawą pracy, ale zawsze porównywałem kolor oleju przed dodaniem płukanki i po. Efekt zawsze ten sam. Olej zawsze udupcony.
    Mam wrażenie że osoby które prześmiewczo się do tego wypowiadają, to takie Janusze którzy uważają że to nic nie do, bo ich passat to jeździ nawet na oleju opałowym co szwagier z roboty przynosi.
    Kończąc wojnę zwolenników i przeciwników.
    Konstrukcja silnika znacząco różni się od tych sprzed lat, może warto zapobiegać a nie leczyć.
    Kruca fux! Lać, jeździć i obserwować.
    Awatar użytkownika Było
    Zacząłeś ładnie - nie znam się ale się wypowiem. Zgodnie z uniwersytetem chłopskiego rozumu ci co się ze mną nie zgadzają to biedne Janusze.
    Żeby nie dawać tak bezsensownego posta jak ty. Płukanki mają sens tylko w marginalnej ilości przypadków. A ta okazja i napędzanie jej przez autora wygląda jak zwykły bełkot marketingowy.
  7. Awatar użytkownika Thomsonicus_
    Polecam, działa.
    14931432-LILLA.jpg
    Awatar użytkownika adam.wierzchnicki
    Ech, jedno z najlepszych aut. Ile to on kosztował nowy? 25k?
    Auto totalne przeciwieństwo Tico, poza ceną. Niezawodne, tanie i trwałe.
  8. Awatar użytkownika jaskul666
    Warto to lać do starego Diesla 2010 rok, 320 tys. przebiegu?? Opinie różne słyszałem... Jest jakiś ekspert na forum?
    Awatar użytkownika Fan_tomas
    Ehh... jak to w naszym narodzie jest "nie znam się ale się wypowiem".
    Płukanki są jak najbardziej wskazane i zalecane.
    W ASO wam tego nie powiedzą bo dla nich najbardziej opłacalne jest gdy silnik się zatrze zaraz po gwarancji.
    Płukanka usuwa nagary to się zgadza ale jeśli komuś silnik trzyma szczelność na nagarach to znaczy , że to już gruz który pewnie kopci na niebiesko przy ruszaniu z pod świateł. Płukanka jest dla ludzi którzy mają silnik w dobrej kondycji i chcą aby taki pozostał jak najdłużej. Płukanka ma na celu usuwanie wszelkich złogów olejowych zwłaszcza zapieczonych pierścieni tłokowych oraz wszelkich kanałów olejowych które "zarastają złogami" przez co spada sprawność smarowania poszczególnych powierzchni panewek wału , wałków itd.
  9. Awatar użytkownika kamilkamko
    Zmieniaj olej co 10kkm i żadne płukanki niepotrzebne
    Awatar użytkownika alkobaron
    Ja zmieniam co 10k km i każdym razem robię płukankę. Żaden hajs, a silnik czystszy.
  10. Awatar użytkownika Chromekk
    Płukanka zawsze zostanie w kanalikach tak jak te wasze cerateki , a później płacz że smok zapchany gdzie indziej oderwie się jakiś stary syf i zapcha kanalik olejowy
  11. Awatar użytkownika Rex-io
    Myślę, że coś wniesie do opinii. A jeśli nie to może wywiąże się fajna dyskusja
  12. Awatar użytkownika waldemarss
    Ja zmieniam co 10tys. Robię płukankę za 7zl z manola i leje zawsze olej Fuchs SUPERSYN lub XTL.
    Awatar użytkownika laserpointer
    No to super z ciebie syn
  13. Awatar użytkownika Rafal_CyVdx
    A ktoś mi wyjaśni skoro robi się płukankę i wymiesza się z olejem i następnie kiedy spuścimy olej wraz z płukanką to jak wypłukać z silnika płukankę, skoro zostaje gdzieś około 0.5 - 1l starego oleju wraz z płukanką w układzie? Wyjaśni mi to ktoś?
    Awatar użytkownika mateusz222-17
    Autor
    No raczej nie. Skoro wlewasz do auta np. 4L oleju a finalnie spuszczasz ponad 4L to gdzie nadmiar ? Z filtra też spuszczasz przy jego odkręceniu a z miski większość spływa przy zlewaniu. Ja widziałem jeszcze patent mechanika, że po spusczeniu oleju z płukanka przelewa od góry jakiś czysty olej który wszystko ze sobą do końca zbiera. (Edytowano)
  14. Awatar użytkownika QmoN
    Zastosowałem raz (wszystko zgodnie z instrukcją) w Audi B6 2.0 . Skończyło się wymianą silnika po niedługim czasie.
    Nie wiem czy to było powiązane ale jednak korelacja czasowa jakby to sugerowała
    Awatar użytkownika TakiLaki
    Przykre doświadczenie...Możesz napisać co się dokładnie stało? Bo ja nie boję się "rozszczelnienia" silnika o którym ludzie najczęściej piszą, ale zapchania jakiegoś kanału olejowego przez odklejone płukanką zanieczyszczenia.
  15. Awatar użytkownika lubiępepper
    A ja już ponad 1 mln. km przejechałem i nie wiedziałem że muszę kupować coś takiego (na szczęście silniki też tego nie wiedziały)
    Awatar użytkownika MichalPa
    Tak, a ile silników miałeś? Po 20.000 km na każdym
  16. Awatar użytkownika topkam5
    Leje olej lotosa i nie mam nagarów, więc nie potrzebne mi to
    Awatar użytkownika mateusz222-17
    Autor
    Nagar nie tworzy się od oleju tylko od sposobu jazdy i częstości wymiany oleju. Jak ktoś jeździ po mieście krotnie trasy a olej wymienia raz na 2-3ata czy t po 30 tys to nagar będzie, chociażby wlał olej premium
  17. Awatar użytkownika 22kluczyk_
    poczytajcie opinie....nie zbyt pozytywne ;D
    Awatar użytkownika mateusz222-17
    Autor
    No niezbyt 😁 na 23 tys ponad 22 tys 5/5 😁
  18. Awatar użytkownika nowekonto
    Jak już ktoś w komentarzu na allegro napisał, łatwiej się taki olej z płukanką zlewa z silnika. Możliwe, że wtedy mniej starego oleju zostaje w silniku
    Awatar użytkownika mateusz222-17
    Autor
    Spływa bardziej wodnisty i czarny czyli syf wypłukuje
  19. Awatar użytkownika maxlowcacebuli
    Nafta oświetleniowa. Efekt ten sam po 250ml. Polecam
  20. Awatar użytkownika TakiLaki
    Zdaje się w BMW e34 od M4K płukanka załatwiła silnik. Rozpuszczony nagar zablokował kanały olejowe. Dodatkowo im więcej oleju ma silnik, tym więcej płukanki zostanie i nie będzie się dało jej spuścić ze starym olejem. Następnie rozrzedzi ona nowo zalany olej. Chyba lepiej po prostu lać dobrej jakości olej co 10-12k km i nie ryzykować.
    Awatar użytkownika Payky
    Przy bezpośrednim wtrysku płukanka co wymiane oleju jest wlasciwie obowiązkowa . Przynajmniej jak chcemy mieć samochod na dłużej
Awatar użytkownika