Co to takie tanie. Dwie za tyle nie dawno kupiłem
Niestety, ta okazja wygasła 6 lipca 2023.
754°
Odświeżono 3 miesiące temu
Opony Całoroczne 4× Goodride All Season Elite Z-401 225/45R17 94 W wzmocnienie (XL) | Allegro Days
8,99zł ·
Opublikowane przez
lewy1807
Dołączył w 2020
434
1 238
O tej okazji
Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:
Okazja dostępna na Allegro Days.
Darmowa dostawa ze smart. Kliknijcie w powiadomienie, żeby dostać info, kiedy wystartuje okazja.
Darmowa dostawa ze smart. Kliknijcie w powiadomienie, żeby dostać info, kiedy wystartuje okazja.
- Nazwa modelu: Goodride All Season Elite Z-401
- Rozmiar: 225/45 R17
- Indeks prędkości: W
- Indeks nośności: 94
- Kod producenta: 6938112627188
- Rodzaj pojazdów: osobowy
- Sezon: całoroczne
- Dodatkowe oznaczenia: XL
- Rok produkcji: 2023 .
Więcej szczegółów na
Aktualizacje społecznościowe
Sprawdź również
234 Komentarze
sortowanie:- Ja kupiłem z tego samego sklepu (sklepopon).
Historia: żona założyła w swoim samochodzie- na oponach jeździ się fatalnie - mój serwis do którego pojechałem stwierdził (zaznaczam, że to jest opinia 'oponiarza') że sprzedano mi opony w wieloma wadami (złe odlewy) i nie powinny one w ogóle trafić do obrotu. Nie da się ich wyważyć. Cytat: "Kontrola jakości tam nie istnieje - wystarczy spojrzeć na te opony. Albo nie znają się na swoim fachu, albo z premedytacją sprzedają opony przeznaczone do utylizacji. W każdym razie nie uczciwy sprzedawca."
Reklamacja w trakcie.
Opony posiadają charakterystyczne 'frędzle' / 'wypływy' - jeśli takie zauważycie - to radziłbym nie odbierać takich opon i zrobić zwrot. (Ja niestety nie wiedziałem, że to wada dyskwalifikująca). - Nie mylić z Goodyear 😁No właśnie pomyliłem i zdziwiłem się, że tak tanio xD
- w tej cenie to bałbym się z parkingu w zimę ruszyćWidzę kasa wyłożona na marketing przez koncerny nie poszła na marne.
- Kupiłem i założyłem Goodride AllSeason w październiku 2022 (245/40 r19). Powodem zakupu była cena (1.4k vs 4k+ za cokolwiek innego).
Miałem podejrzenie, że jest problem w zawieszeniu auta i opony mogę po krótkim czasie być nierównomiernie zużyte, dlatego nie chciałem ryzykować z drogimi oponami. Na szczęście moje podejrzenia okazały się nietrafne, zawieszenie jest ok a opony zostały na kółkach.
Przyjechałem na nich 60k km i mam następujące obserwacje:
- piszesz pierwsze 10k km znaczny hałas, który ustępował wraz z pokonanym dystansem
+ cała reszta, czyli cena, zachowanie na drodze (zima bez zastrzeżeń, lato również), zużycie
Opony jeżdżą na aucie 4x4, 300hp dynamiczny styl jazdy (jak to się trywialnie określa na oponeo). Jestem z nich zadowolony i zapewne kupie kolejny komplet w tej cenie.
Jeszcze jedno dodam - nie miałem sytuacji ekstremalnych typu wymuszony test łosia czy awaryjne hamowanie. Podejrzewam, że w takich sytuacjach mogą nieznacznie odbiegać od opon premium. Jednak bzdurą jest opinia, że lepsze używki premium niż nowe opony budżetowe (no chyba że do E36).
Z fartemMieć pieniądze na samochód 300 koni, ale żałować 2k żeby założyć opony z średniej półki chociaż xD - Sugeruję zerknąć na wyniki tych opon w testach, zwłaszcza na wyniki hamowania na mokrym.
tyrereviews.com/Tyr…htm2022 Auto Bild SUV All Season Tyre Test - 11th of 13 tyres- Positive - Low rolling resistance, low price level.
- Negative - Dangerously extended wet braking distances, limited wet grip, spongy driving behavior, delayed steering response in all weathers.
- Overall - Not recommended
Tak średnio bym powiedział
- Miałem, w tej cenie polecam.
Zrobiłem na nich prawie 50 000km (auto Alfa Romeo 166, 220KM, dojechałem je do samego końca, na łyso). Przez cały okres eksploatacji dobrze trzymały się drogi, zarówno na suchym jak i na mokrym. Droga hamowania akceptowalna, nigdy mnie nie zaskoczyły poślizgiem na mokrym czy coś. Jak bieżnik był jeszcze wysoki to i na śniegu bez problemu, u kres ich żywota już były problemy. Ugółem w tym przedziale cenowym mogą być.Na lyso w sensie do 1,6 mm bieżnika czy na slicki? - Mam już dwa lata dokładnie te same opony, założone na Clio 3, 1.5dci. 35 tys. mam przejechane. Wyglądają jeszcze jak nowe. Jeździłem do Austrii. Rady dają na tym aucie. Śmiało polecam. Wtedy kosztowali mi 705 zł za 4 szt.
- Najlepsze w tym wszystkim jest to, że najwięcej do powiedzenia mają Osoby które tych opon nigdy nie miały i będą jeszcze innym wmawiać że ich sześcioletnie Micheliny są dużo lepsze😄😄 i nie dociera że jednak kilkudziesięciu tysięcy użytkowników ma i używa tych opon i sobie chwalą.Bo tych kilkadziesiąt tysięcy użytkowników (nie wiem skąd Ty wziąłeś tą liczbę xD) nigdy nie miało porównania do 6cio letniej opony markowej to chwalą bo nie wiedzą jaka to jest dobra opona i jak się jeździ na dobrej oponie.
- Parę lat temu skusiłem się na nowe chińskie opony wielosezonowe w podobnej cenie (Sunny NC501). Mieszanka była tak tandetna, że Citroen Berlingo 120hp wypadał z toru jazdy podczas szybszego wejścia w zakręt na suchym asfalcie. W deszczu oraz na śniegu trakcja w ogóle nie istniała, na mokrych rondach musiałem jeździł połowę wolniej niż zawsze. Przy ruszaniu na drugim biegu podczas deszczu gubiły trakcje
Po paru miesiącach męki i plucia sobie w twarz kupiłem używane Goodyeary Vector 4Seasons gen3 i zapomniałem co to opony. W międzyczasie miałem też na jednej osi continental allseasoncontact i również mogę polecić z czystym sumieniem. Od teraz jeśli wielosezon to tylko markowy.Conti mega dają radę, potwierdzam. A do tego pomimo częstego pałowania nie znikają - Zakupiłem w podobnej cenie w maju, na razie sprawują się OK zobaczymy co dalej. Lepiej takie za 200 niż używki. Dziennie pokonuja ok 190kmDziennie 190km na oponach wielosezonowych? One po pierwszym roku będą nadawały się do wymiany, nie mówiąc że spalanie też będzie na nich wyższe.Nie lepiej dwa komplety? Jeśli ktoś jeździ po 10 tyś km rocznie to może wielosezon ma sens, ale przy ok 50 tyś rocznie?
- Nie wiem, może ja głupi jakiś jestem a tu sami znawcy... ale widzę, że lepiej zaoszczędzić te 200 zł na oponach na 5 lat i rozyeb00ć się na pierwszym zakręcie zimą albo wjechać w auto na pełnej tylko dlatego, że wierzymy iż Chińczycy są równie niesamowici technologicznie co Pirelli czy Michelin. Tylko wiadomo, makaroniarze i żabojady ładują więcej siana w marketing.
W końcu wiadomix nie od dziś, że wszystkie Audi RS, BMW M czy Mercedesy AMG wyjeżdzają z salonów na Goodride'ach i Zeetexach. Marketing, naiwniacy!
I dodam jeszcze jedno na koniec wywodu - i Audi 2.0 TDI na Pirelli i Meganka z 2001 na Goodride'ach rozpędzi się do 120, pytanie - które się szybciej zatrzyma...
Chytry dwa razy traci, a jak wam szkoda zadbać o bezpieczeństwo.... tak tylko tu zostawię:hahaha, takich glupot to dawno nie czytam teoretyk i mitoman yt testów. no tak kazdy jezdzi sporotowo 200km/h po miescie i 5m hamowania ma znaczenie - Marka niskobudżetowa posiadam wielosezonowe, na razie bez zarzutu, z jazdą i jakością ok, pzt że strasznie głośne na drogach szybkiego ruchu to wszystko z nimi jak należy (Edytowano)
- Jeżdżę na takich już rok i 20 tys km i żadnych nieprawidłowości nie zauważyłem. Bardzo dobrze się dały wyważyć, nic nie bije etc.
- Goodride
- Pod takimi wstawkami prawo wypowiedzi powinni miec wylacznie uzytkownicy danego ogumienia. Teoretykom oponiarskim dziekujemy.akurat to ze wstawki ciężko nazwać ogumieniem, to atrapy opon
- Niewielka obniżka to była
(Edytowano)To jest wersja z rantem ? - Wczoraj kupiłem za 855. Będzie zwrot i kolejny zakup (Edytowano)Lepiej skończ na samym zwrocie. Potwierdzę tylko to, co pisał już ktoś poniżej. Tych opon zwyczajnie nie da się wyważyć - przy nich stare Dębice Navigator 2 to opony premium. (Edytowano)
- Moje przeboje z Badride można przeczytać w innych wstawkach opon tej marki. Strata czasu pieniędzy i nerwów. Nie poleciałbym nawet największemu wrogowi.A ja mam i nie narzekam. Wręcz jestem zadowolony. Dało się wywarzyć, nic nie biję, a wulkanizator mówił że ogrom ludzi zamawia, i mało kto wraca z problemami. Po prostu trafiłeś na felerne sztuki. To się po prostu zdarza.
- Za niewiele więcej kupiłem 2 lata temu Taurusy All Season 225/45 r17 i jak na ekonomiczne opony sprawdzają się ok. Opony z Węgier jakby nie patrzeć Europa nie Chiny.
Teraz widzę ceny trochę już inne (ok 1200 komplet) ale inflacja.
Ogólnie w okolicy 250-300 sZtuka jest duży wybór europejskich całosezonówek, więc po co pchać się w chińczyki. Opona to jednak podstawa bezpieczeństwa. (Edytowano)Taurus, kormoran, riken to jedno i to samo (Edytowano) - Brać, nie narzekać, mam na 3 samochodach, uważam że lepsze niż Dębica Navigator 3 które mam na 2 z czego jedna miesiąc po zakupie pękła od wewnętrznej strony po najprawdopodobniej drobnym zadrapaniu podczas zakladania. W Goodride w przeciwieństwie do konkurencji w tej cenie przynajmniej ochrona rantu i nie wyglądają jak balony. Jazda ogólnie bardzo ok.
itlokiem.pl/ind…ia/