Zrobiłem świeże konto z revolutem i poszło
Problem jest przy dodawaniu osób do rodziny
Wyświetla że nie jesteśmy w tym samym kraju, o co chodzi ktoś wie ?
","comment":[{"@type":"Comment","@id":"https://www.pepper.pl/comments/permalink/13085277","author":{"@type":"Person","name":"krzysiek.ok"},"datePublished":"2023-03-07T11:21:35.000Z","text":"Wklejam to co było napisane przy którejś z okazji na YouTube:
Odnośnie problemów z dodawaniem rodziny. Trzeba to zrobić przed zakupem. Jeśli ktoś dodał po zakupie, to robimy tak:
1) wchodzimy na google pay
2) wywalamy profil płatności w walucie zagranicznej (zamknij - np. bez podawania powodu, wywali ostrzeżenia itp.), dobrze by było jakbyśmy mieli stworzony obok jakiś polski adres w zakładce adresy....
3) wylogować google, zalogować
4) dodajemy rodzinkę (niech w Youtube lokalizacja będzie ustawiona Polska) - idzie pomyślnie, sam testowałem, no i mamy premium dla rodzinki...ale subskrypcja nam się od razu za chwilę wyłączy (przyjdzie informacja na maila członków rodziny o anulowaniu przez administratora grupy subskrypcji premium), z tymże będzie jeszcze aktywna przez 30 dni....więc
5) wchodzimy w google pay, tworzymy płatność w walucie obcej (znowu) z naszym jakimś adresem w obcym kraju, weryfikujemy kanał płatności (bez tego wywali błąd)
6) odpalamy VPN (np. Adguard VPN do chrome), ustawiamy dany kraj do płatności (Argentyna, Turcja), wchodzimy na Youtube, wybieramy zarządzanie subskrypcją i odnów subskrypcję (bo ona tam będzie jeszcze się świecić przez 30 dni), od razu widzimy nam \"rodzinę\", płacimy i gotowe.
P.S. Błędy przy płatnościach wywala przy braku weryfikacji kanału płatności. Podczas weryfikacji Google Pay pobiera jakieś 20 groszy z konta (tymczasowo), podczas weryfikacji w google pay trzeba podać 6 ostatnich cyfr z tytułu tej transakcji i weryfikacja gotowa, podczas kupowania powinniśmy widzieć dostępny profil płatności."}],"commentCount":4,"interactionStatistic":2,"articleSection":"Zadaj pytanie"}