Tak sobie czytam i czytam...
Zastanawiam się czy ten bonus nie jest haczykiem.
Umowa zawierana jest na okres 24 miesięcy (wcześniej było to na czas nieokreślony). Dodatkowo od pewnego czasu w umowie ponoć zawarta jest klauzula inflacyjna zezwalająca operatorowi na podniesienie ceny w trakcie trwania umowy.
Jak rozumiem, nie ma żadnej furtki dla Abonenta i można to traktować jako swoistego rodzaju pułapkę. Wszystko zmierza ku temu, aby egzekwować ten zapis i jest to na chwilę obecną więcej niż pewne - kwestia czasu.
Zastanawiam się czy ten bonus nie jest haczykiem.
Umowa zawierana jest na okres 24 miesięcy (wcześniej było to na czas nieokreślony). Dodatkowo od pewnego czasu w umowie ponoć zawarta jest klauzula inflacyjna zezwalająca operatorowi na podniesienie ceny w trakcie trwania umowy.
Jak rozumiem, nie ma żadnej furtki dla Abonenta i można to traktować jako swoistego rodzaju pułapkę. Wszystko zmierza ku temu, aby egzekwować ten zapis i jest to na chwilę obecną więcej niż pewne - kwestia czasu.
W skrócie, dwa razy do roku i nie będzie to traktowane jako zmiana umowy uprawniająca do wypowiedzenia umowy!
20.16. Zmiana Opłat na podstawie postanowień pkt. 20.11.-20.15. nie stanowi zmiany Warunków Umowy i tym samym
Abonent nie ma prawa do rozwiązania Umowy w trybie właściwym dla zmiany Warunków Umów
To co też zauważyłem, to poziom "obsługi" w firmie Vectra będący na poziomie tak tragicznym, jakiego chyba jeszcze nigdy nie widziałem, a widziałem już w życiu niemało... Z działem obsługi nie da się w ogóle skontaktować, na straży stoi bot, który nie odpuści, a dział sprzedaży - jedyny z którym połączyć się można - jest gburowaty, opryskliwy i skrajnie niekompetentny.