Niestety, ta okazja wygasła 10 grudnia 2022.
2713°
1337
Opublikowano 9 grudnia 2022

Kuferek pralinek Lindor Milk 1 kg. Błąd cenowy?

20zł
19zł
Awatar użytkownika cherry-lane
Opublikowane przez
cherry-lane
Dołączył w 2022
4
32

O tej okazji

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Więcej Słodycze

Znajdź więcej okazji Słodycze

Sprawdź więcej okazji

Odkryj więcej ofert na głównej stronie

Smaczna Jama proponuje nam dużą promocje na praliny. Jest do wyboru więcej wariantów wagowych, do 10 kg.
Promocja zapewne do wyczerpania zapasów, no chyba że to jakiś błąd cenowy:)
Więcej szczegółów od
Aktualizacje społecznościowe
Awatar użytkownika Andaar
Andaar
Na wszelki wypadek (gdyby ten sklep tez coś potem kombinował z regulaminem po fakcie ) macie tu snapshot:
web.archive.org/web…n/2

1337 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Przypięto
    Awatar użytkownika czaplell
    czaplell
    Dzień dobry,
    Status Twojego zamówienia (ID: 153161 ) został zmieniony na ANULOWANE z powodu błędu systemowego_1

    Szanowni Państwo,

    Przy imporcie danych o promocjach nastąpił błąd kwoty przeceny dla produktu :

    Kuferek pralinek Lindor Milk 1kg Kod produktu ZA8D6-87916

    Zamiast prawidłowej przeceny z 249 zł na 200 zł

    został on błędnie przeceniony z 249 na 20 zł.

    Zamówienie nie zostanie przekazane do realizacji i zostanie anulowane.

    Przepraszamy za wszelkie niedogodności i liczymy na wyrozumiałość dla przeciążonych przedświątecznym nawałem pracy ludzi i serwerów.

    Zespół sklepu internetowego
    SmaczaJama.pl
    Awatar użytkownika ZupaRomana
    ZupaRomana
    Analizując ich regulamin i sposób anulowania zamówienia, nie mają podstaw do wycofania To co pepperowicze działamy
  2. Awatar użytkownika Wino94
    Wino94
    Wystawiajcie opinie na Google ale z dwoma gwiazdami 2/5 niż 1/5 z dwoma gwiazdami prawdodpobnie nie da się usunąć można tylko z jedną! Bo prawie 95% z jedną gwiazdą zostało usunięte. 😃
  3. Awatar użytkownika voodoo69
    voodoo69
    Na Ceneo czy Opineo jeśli coś przyjdzie na email odpisywać klikać ;p Inaczej opinia znika z braku reakcji
    I nawet nie po wystawieniu zaraz może w tygodniu extra email przyjść (Edytowano)
  4. Awatar użytkownika nick_do_zmiany_18
    nick_do_zmiany_18
    Jak wystawiajcie opinie to nie rzucajcie się wszyscy na raz. Jak zajrzyjcie i są świeżo dodane, odczekajcie sobie kilka godzin, jak zrobimy odstępy i rozłożymy to na kilka dni to nie powinny te opinie tak znikać. Nie kopiujcie tez czyichś wypowiedzi. Napiszcie coś swojego, żeby nie wyłapywalo jako spam i żeby było uzasadnienie tej 1*, że nie jest stawiana np przez konkurencję
    Awatar użytkownika voodoo69
    voodoo69
    Klikać odpisywać na wszelkie e-maile potwierdzenia. Z braku aktywności też są usuwane (Edytowano)
  5. Awatar użytkownika Arturxv
    Arturxv
    Usuwają opinie na Google. Jest na to sposób-wchodźcie na opinie ponownie odszukujcie swoje edytujcie, dopiszcie kropkę bądź kilka słów i opinia znów się pojawi. 
  6. Awatar użytkownika Hopsasa
    Hopsasa
    Żałosne maila wysyła sklep i jakoś nie szkoda im na to czasu. Jeszcze żaden sprzedawca nie zachowywał się tak bezczelnie przy błędzie cenowym
    Awatar użytkownika Mati.
    Mati.
    Dla przypomnienia Terg.S.A właściciel MediaExpert, Avans, Electro straszący sądem za mikrofalówkę

    pepper.pl/dys…511 (Edytowano)
  7. Awatar użytkownika Włóczykij
    Włóczykij
    Sklep cierpi na brak PRowca z krwi i kości. Średnio widzę opinię niemal 2 tys. osób o sprzedawcy, który wysyła lub pozwala wysłać pracownikom takiego maila do klientów. Treść jasno wskazuje, że nie tylko sam przegląda, ale też ma znajome osoby w tej społeczności. Zażalenia o osoby robiące zwroty ręcznie lub też obciążone serwery CEO jednoosobowej  globalnej sieci sklepów powinien kierować wyłącznie do siebie i osoby, która cenę ustawiła. Być może również te super ekstra wydajne serwery, które nie omieszkał wymienić, wcale nie są tak wydajne? Chciał w mailu ubliżyć społeczności nazywając między wersami januszami, a sam pokazał jakim typowym januszeksem kieruje. Osobiście wstydziłbym się wysyłać takiego maila do klienta. bp to po prostu zawodowe sepuku. 
    Awatar użytkownika voodoo69
    voodoo69
    Człowiek do miasta wyjedzie xd Jednak wioska w nim zostaje Może to CEO indyjskiej wioski xD Jeszcze słomka z butów wystaje xD

    Jaki mail taki biznesmen (Edytowano)
  8. Awatar użytkownika NoName_
    NoName_
    Już chyba można

    11922598-P56qg.jpg
    Awatar użytkownika GraczTeku
    GraczTeku
    Bawi za każdym razem xd
  9. Awatar użytkownika nuq
    nuq
    IDIOCI xD zrobiłem zamówienie na początku wstawki i teraz kolejne i różnica pomiędzy numerami zamówień wynosi 2150 x średnio każdy po 4kg to jest 8 ton, jeżeli ktoś myśli, ze dostanie kiedykolwiek zamówienie to powodzenia
    Awatar użytkownika Sir_Nick
    Sir_Nick
    Dlatego do imienia i nazwiska dopisałem sobie "Aaa" na początku jakby ktoś tam u nich wpadł na pomysł by realizować alfabetycznie
  10. Awatar użytkownika Luk_Ble
    Luk_Ble
    Dziękuje .. zamówione.. zobaczymy czy wyślą..
    Awatar użytkownika kulfon
    kulfon
    Nie ma szans. Ludzie pewnie po 100kg pozamawiali na handel pod Biedronką.
  11. Awatar użytkownika McAri
    McAri
    Peperki z racji anulowania zamówień, stwierdzam że trzeba działać radykalnie i stanowczo, nie możemy pozwolić sobie na takie sytuacje.
    Dlatego wychodzę z inicjatywą, aby OLAĆ TEMAT I ZAJĄĆ SIĘ SWOIMI SPRAWAMI i przestać niepotrzebnie się nakręcać, nie pierwszy i nie ostatni taki błąd w internecie.
  12. Awatar użytkownika Mr.O
    Mr.O
    Pepperowa mierzwa zamawia po 10 kg i więcej, więc nie wyślą na 100%. (Edytowano)
  13. Awatar użytkownika AndrzejSz88
    AndrzejSz88
    Dla tych, którzy chcą odrazy kasować dan polecam najpierw wysłać zapytanie, o to, jakie dane w jaki sposób są przetwarzane, a w szczególności jaki podmiotom są przekazywane. To jest o tyle ciekawe, że przy płatności kartą przekazują wasza dane do innej firmy odrazy prosicie o zaniechanie przetwarzania, a dopiero po odpowiedzi na maila wysyłacie zadanie usunięcia danych
    Awatar użytkownika DarekD
    DarekD
    Nauczę się czegoś przy okazji widzę Co to daje ?
  14. Awatar użytkownika pawuLon
    pawuLon
    O co chodzi z tym usuwaniem opinii? Jak to się odbywa że sklep może usunąć dowolne opinie google? Nigdy o tym nie słyszałem i jestem mocno zaskoczony tym że typowy Janusz usuwa nieprzychylne oceny zamiatając wszystko pod dywan... Czy każdy sklep/restauracja/bar etc może usunąć co chce?
    Awatar użytkownika Sarkoz_Habis
    Sarkoz_Habis
    Od jakiegoś czasu portale typu Google/Booking.com (widziałem tą praktykę od wewnątrz) są przychylne właścicielom interesu. W tym przypadku transakcja została anulowana więc sprzedawca może wnioskować o usunięcie nieprzychylnych komentarzy, które mogły być spowodowane zaistniałą sytuacją. Wystarczy pisemne sprostowanie sytuacji dla Google i na 99% negatywne opinie wystawione po 10/12 znikają. Nie mam pojęcia dlaczego znikły poprzednie, które zostały wystawione przed tą datą.
  15. Awatar użytkownika Piotrek81
    Piotrek81
    No i wszystko jasne
    11938474-Zql8S.jpg
    Awatar użytkownika L.Saki
    L.Saki
    Czyli co opinia na jedną gwiazdkę leci
  16. Awatar użytkownika Tomasz_Walewski
    Tomasz_Walewski
    Co do uczciwości tego sprzedającego. W wyjaśnieniu sytuacji napisał, że przecena miała być z 249 zł na 200 zł. A dziś na stronie wciska nowy kit, że przecena na 200 zł jest z 264 zł.
    11988791-adYZQ.jpg11988791-d5HI1.jpg
    Awatar użytkownika Maniaczyn
    Maniaczyn
    po starych opiniach na necie to widać że lubi nawet inne kosze ze słodyczami wysyłać niż te co sie zamówiło i nawet w innych terminach xD
  17. Awatar użytkownika addept_
    addept_
    Jakby autor zostawił to dla siebie, to może by mu wysłali, ewentualnie kilku jego znajomym. Przy wstawce na Peppera anulowanie jest murowane, bo sklep nie będzie w stanie tego ogarnąć finansowo. Niemniej jednak dzięki za wstawkę, Zamówiłem, bo kto nie próbuje, ten nie je pralinek
  18. Awatar użytkownika maslo1988
    maslo1988
    Co za dzbany ... Ludzie dajcie na luz możecie komuś biznes wywalić ... Amazony i inne jedziemy z nimi ale polskie firmy dojeżdżać ... Słabo
    11944138-55w0F.jpg
    Awatar użytkownika Ashtar
    Ashtar
    Polskie? Jak to już Azja jest i takie samo podejście do klienta.
  19. Awatar użytkownika Sooya
    Sooya
    Ma ktoś gotowego maila w którym przytacza paragrafy i grozi papugą?
    Awatar użytkownika Banamigo
    Banamigo
    Proszę:
    "POWOŁUJĄC SIĘ NA REGULAMIN SKLEPU DEJ MNIE TE CZEKOLADKI. MÓJ BRADLEJ, BRAJAN I DZESIKA PŁACZĄ ŻE NIE DOSTANĄ 10KG LINDORKOW. DOMAGAM SIĘ RÓWNIEŻ ZADOŚĆUCZYNIENIA ZA KRZYWDY NA PSYCHICE CAŁEJ RODZINY.
    MACIE 2 DNI NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA, W PRZECIWNYM RAZIE SPRAWA TRAFI DO SĄDU. MÓJ ADWOKAT JUŻ DO WAS JEDZIE. "

    Koniecznie z capslockiem, żeby wiedzieli, że nie żartujesz.
  20. Awatar użytkownika marcin09988
    marcin09988
    Te maile to bezczelność na którą właśnie powołano UOKiK. Właściciel, patrząc po opiniach traktuje tak też inne zamówienia w swoim sklepie. Widocznie nie zdaje sobie sprawy lub świadomie zakłada że nie poniesie żadnych konsekwencji za takie zachowanie, że jak 10% kupujących tu złoży sprawę w UOKiK (Całkowicie za darmo prowadzone sprawy sądowe) to będzie miał 300 pozwów. Jak na każdej sprawie będzie się musiał stawić to ma rok z głowy, a koszty prawne (do każdej sprawy musi wynająć prawnika) oceniam na min. 300-400 tysięcy złotych. A wtedy przestanie mu już być tak wesoło.

    Od strony prawnej nie ma znaczenia skąd i gdzie dowiedziałeś się o tej promocji. cena hurtowa w okolicach 40-50 zł (FV zakupową będzie musiał przedstawić w sądzie, przy okazji dowiesz się co zrobił z twoimi danymi) oznacza, że nie ma mowy o błędzie cenowym. Natomiast błąd serwisu leży tylko i wyłącznie po stronie sprzedającego, niby dlaczego klient ma za to ponosić konsekwencje?

    Plusy:
    1. Szansa na wygraną jest moim zdaniem bardzo duża-koszt to poświęcony czas.
    2. Pouczenie właściciela, że taka postawa eliminuje z rynku i się bardzo nie opłaca.
    3. W przyszłości bezcenny argument dla prób anulowania takich zamówień sprzedawców, trudny do wycenienia.

    Minus:
    1.Kilka procent komentarzy peperowiczów, głównie bez własnych zamówień, którzy będą opowiadać jakie to złe bronić własnych praw i inwektyw kim to nie jesteś to robiąc (Rozwiązanie: zgłaszać do moda jaki komenty nic nie wnoszące do dyskusji)


    P.S. Namówił mnie, złoże sprawę w UOKiK. Nie chodzi o kasę a o bezczelność.
    Jak mu dojdzie zarzut o próbę świadomego oszustwa bo zgłosi się więcej ludzi, to mu wyślę pralinki do więzienia.
    Awatar użytkownika Andaar
    Andaar
    Kurczę, to teraz pytanie, czy bez płatności kartą tylko przy odbiorze to tez jest już umowa kupna sprzedaży zawarta (bo się nie znam).
    Bo jednak po wczorajszym mailu (jak to napisałeś arogancja), to z przyjemnością złożę sprawę w UOKIK.
  21. Awatar użytkownika Marszallq
    Marszallq
    Pare dni trzeba odczekać i dopiero dawać jedna gwiazdkę na Google za tego drugiego maila- 0 szacunku do klientów i ich ciężko zarobionych pieniędzy
Awatar użytkownika