Niestety, ta dyskusja już wygasła
Opublikowano 9 sierpnia 2019
Oświadczenie BG na temat przesyłek
facebook.com/Ban…=-R
Oświadczenie na temat przesyłek.
Przepraszamy za sytuację związaną z Waszymi zamówieniami a co za tym idzie z opóźnienie wysyłki. Spowodowane było to przez naszą firmę logistyczną coadjutant. W tym momencie zaprzestaliśmy współpracę z tą firmą logistyczną.
Jednakże, Twoje zamówienie, które zostało wcześniej wysłane, nadal będzie normalnie dostarczone.
W przeciągu w ciągu 3 dni, wyślemy na Twoje konto dodatkowe 500 punktów. Ponadto potwierdziliśmy w innej firmie logistycznej, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone najpóźniej do 25 sierpnia.
Jeśli całkowity czas oczekiwania wyniósł ponad 40 dni od daty zamówienia a data będzie powyżej dnia 25 sierpnia, niezależnie od tego, czy przesyłka została dostarczona, czy nie, z wyjątkiem produktów wysłanych wcześniej, zrekompensujemy Tobie 5% -10% wartości zamówienia na Twoim koncie BGPAY do koniec sierpnia.
O najczęściej zadawanych pytaniach na temat BGPAY znajduje się następujący link:
banggood.com/Sea…927
Uwaga: Jeśli po 25 sierpnia nadal nie otrzymasz zamówienia, skontaktuj się z nami, bezwarunkowo zwrócimy całkowitą kwotę płatności, twoim oryginalnym sposobem płatności.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tym problemem i liczymy na wyrozumiałość.
Z poważaniem,
Zespół Banggood
Oświadczenie na temat przesyłek.
Przepraszamy za sytuację związaną z Waszymi zamówieniami a co za tym idzie z opóźnienie wysyłki. Spowodowane było to przez naszą firmę logistyczną coadjutant. W tym momencie zaprzestaliśmy współpracę z tą firmą logistyczną.
Jednakże, Twoje zamówienie, które zostało wcześniej wysłane, nadal będzie normalnie dostarczone.
W przeciągu w ciągu 3 dni, wyślemy na Twoje konto dodatkowe 500 punktów. Ponadto potwierdziliśmy w innej firmie logistycznej, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone najpóźniej do 25 sierpnia.
Jeśli całkowity czas oczekiwania wyniósł ponad 40 dni od daty zamówienia a data będzie powyżej dnia 25 sierpnia, niezależnie od tego, czy przesyłka została dostarczona, czy nie, z wyjątkiem produktów wysłanych wcześniej, zrekompensujemy Tobie 5% -10% wartości zamówienia na Twoim koncie BGPAY do koniec sierpnia.
O najczęściej zadawanych pytaniach na temat BGPAY znajduje się następujący link:
banggood.com/Sea…927
Uwaga: Jeśli po 25 sierpnia nadal nie otrzymasz zamówienia, skontaktuj się z nami, bezwarunkowo zwrócimy całkowitą kwotę płatności, twoim oryginalnym sposobem płatności.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tym problemem i liczymy na wyrozumiałość.
Z poważaniem,
Zespół Banggood
Aktualizacje społecznościowe
10 Komentarzy
sortowanie:Z systemem nie wygracie - teraz wszędzie punkty, rabaty, bo mimo wszystko wiąże to na swój sposób ze sklepem, a kasa pozostaje nadal u sprzedawcy...
U mnie potwierdzili full refund, oczywiście dzisiaj z samego rana do nich pisałem
,, Thank you for shopping on Banggood and deeply sorry for all inconvenience caused.
We will compensate 5%-10% of your order value to your BGPAY account before the end of August.
We have arranged a refund of your order xxxxxxx as you requested.
Refund amount: full refund
Refund arrival time once approved:
PayPal Express Checkout - Within one business day
We apologize for the inconvenience caused by this issue.
If you have any questions, please do not hesitate to contact us. We will do our best to assist you.,,
Żeby je wykorzystać jak się nadarzy okazja. 500 pkt to 5$ do przodu w razie czego
Przy tej okazji na przykład można było z nich skorzystać pepper.pl/pro…766
Oczywiście czysta gotówka lepsza, nie mówiąc o tym, że opóźnień być nie powinno.
W każdym razie starają się to jakoś zrekompensować
To olej punkty i weź pod uwagę resztę oświadczenia
Kupiony note był ciut droższy ale Cashback 2x wyższy. Deklarowali dostawy w 2-3tyg a zrobiło się.... 7-8. A cena spada
Thank you for your email.
Sorry to hear that you have not received the parcel.
Could you please go to the local post office and customs to check this parcel with the recipient name and tracking number 48319061660xxxx?
Sometimes parcel is held there by mistake.
Sincerely apologize for the inconvenience incurred.
We look forward to receiving your reply.
Best regards,
Czyżby tyle z obietnic?