Niestety, ta dyskusja już wygasła
Opublikowano 9 sierpnia 2019

Oświadczenie BG na temat przesyłek

facebook.com/Ban…=-R

Oświadczenie na temat przesyłek.




Przepraszamy za sytuację związaną z Waszymi zamówieniami a co za tym idzie z opóźnienie wysyłki. Spowodowane było to przez naszą firmę logistyczną coadjutant. W tym momencie zaprzestaliśmy współpracę z tą firmą logistyczną.
Jednakże, Twoje zamówienie, które zostało wcześniej wysłane, nadal będzie normalnie dostarczone.

W przeciągu w ciągu 3 dni, wyślemy na Twoje konto dodatkowe 500 punktów. Ponadto potwierdziliśmy w innej firmie logistycznej, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone najpóźniej do 25 sierpnia.

Jeśli całkowity czas oczekiwania wyniósł ponad 40 dni od daty zamówienia a data będzie powyżej dnia 25 sierpnia, niezależnie od tego, czy przesyłka została dostarczona, czy nie, z wyjątkiem produktów wysłanych wcześniej, zrekompensujemy Tobie 5% -10% wartości zamówienia na Twoim koncie BGPAY do koniec sierpnia.

O najczęściej zadawanych pytaniach na temat BGPAY znajduje się następujący link:
banggood.com/Sea…927

Uwaga: Jeśli po 25 sierpnia nadal nie otrzymasz zamówienia, skontaktuj się z nami, bezwarunkowo zwrócimy całkowitą kwotę płatności, twoim oryginalnym sposobem płatności.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tym problemem i liczymy na wyrozumiałość.

Z poważaniem,
Zespół Banggood
Aktualizacje społecznościowe

10 Komentarzy

sortowanie:
Awatar użytkownika
  1. Awatar użytkownika sodapro
    Przyznają się do winy, to teraz najlepiej jakby zwrócili za opóźnienie 50%, a najlepiej 100%... Przecież nikt nikogo nie zmusza do zakupu u nich. Jest to wasz (mam taką nadzieję) świadomy wybór. Ja póki co omijam ten sklep, bo przeważająca część asortymentu i praktycznie wszystko czym byłem zainteresowany było tam dużo droższe niż u konkurencji...

    Z systemem nie wygracie - teraz wszędzie punkty, rabaty, bo mimo wszystko wiąże to na swój sposób ze sklepem, a kasa pozostaje nadal u sprzedawcy...
  2. Awatar użytkownika widmo82
    Po UJ mi ich punkty!
  3. Awatar użytkownika Mowca
    Te pkt. to mogą sobie w d.pe wsadzić.
  4. Awatar użytkownika camthallion
    masterszef26/08/2019 16:15

    Dear Sir/Madam,Thank you for your email.Sorry to hear that you have not …Dear Sir/Madam,Thank you for your email.Sorry to hear that you have not received the parcel.Could you please go to the local post office and customs to check this parcel with the recipient name and tracking number 48319061660xxxx?Sometimes parcel is held there by mistake.Sincerely apologize for the inconvenience incurred.We look forward to receiving your reply.Best regards,Czyżby tyle z obietnic?


    U mnie potwierdzili full refund, oczywiście dzisiaj z samego rana do nich pisałem
    ,, Thank you for shopping on Banggood and deeply sorry for all inconvenience caused.



    We will compensate 5%-10% of your order value to your BGPAY account before the end of August.



    We have arranged a refund of your order xxxxxxx as you requested.

    Refund amount: full refund



    Refund arrival time once approved:



    PayPal Express Checkout - Within one business day





    We apologize for the inconvenience caused by this issue.



    If you have any questions, please do not hesitate to contact us. We will do our best to assist you.,,
  5. Awatar użytkownika piskorpep
    Autor
    widmo8209/08/2019 13:58

    Po UJ mi ich punkty!



    Żeby je wykorzystać jak się nadarzy okazja. 500 pkt to 5$ do przodu w razie czego
    Przy tej okazji na przykład można było z nich skorzystać pepper.pl/pro…766
    Oczywiście czysta gotówka lepsza, nie mówiąc o tym, że opóźnień być nie powinno.
    W każdym razie starają się to jakoś zrekompensować
  6. Awatar użytkownika piskorpep
    Autor
    Mowca09/08/2019 14:50

    Te pkt. to mogą sobie w d.pe wsadzić.


    To olej punkty i weź pod uwagę resztę oświadczenia
  7. Awatar użytkownika widmo82
    sodapro09/08/2019 16:18

    Przyznają się do winy, to teraz najlepiej jakby zwrócili za opóźnienie 50%, …Przyznają się do winy, to teraz najlepiej jakby zwrócili za opóźnienie 50%, a najlepiej 100%... Przecież nikt nikogo nie zmusza do zakupu u nich. Jest to wasz (mam taką nadzieję) świadomy wybór. Ja póki co omijam ten sklep, bo przeważająca część asortymentu i praktycznie wszystko czym byłem zainteresowany było tam dużo droższe niż u konkurencji... Z systemem nie wygracie - teraz wszędzie punkty, rabaty, bo mimo wszystko wiąże to na swój sposób ze sklepem, a kasa pozostaje nadal u sprzedawcy...


    Kupiony note był ciut droższy ale Cashback 2x wyższy. Deklarowali dostawy w 2-3tyg a zrobiło się.... 7-8. A cena spada
  8. Awatar użytkownika mase
    Mieliście kiedyś tak że Banggood zmieniał Wam numer przesyłki? Zaraz po zakupie dostałem nr do DPD który działa na polskiej stronie( standardowo przy EU priority line, tak samo miałem w GB). Następnie kilka dni później zmienili na numer do GLS, a po rozmowie na czacie dostałem inny nr. do DPD HK. Także mam już 3 nr. do śledzenia jednego zamówienia Do tego mail o wysyłce przyszedł 24.07. A na stronie po wejściu w zamówieniu jest data wysyłki 04.08. Pierwszy raz mi taką akcję odwala BG.
  9. Awatar użytkownika piskorpep
    Autor
    Właśnie mija 25.08 więc przypominam o oświadczeniu. Walczcie o swoją kasę, jeśli dalej nie otrzymaliście towaru
  10. Awatar użytkownika masterszef
    Dear Sir/Madam,
    Thank you for your email.
    Sorry to hear that you have not received the parcel.
    Could you please go to the local post office and customs to check this parcel with the recipient name and tracking number 48319061660xxxx?
    Sometimes parcel is held there by mistake.
    Sincerely apologize for the inconvenience incurred.
    We look forward to receiving your reply.
    Best regards,

    Czyżby tyle z obietnic?
Awatar użytkownika