Niestety, ta okazja już wygasła
Zniżka 30% na Reebok - Back to School (OUTLET i zakładka Szkoła)
531° Zakończono

Zniżka 30% na Reebok - Back to School (OUTLET i zakładka Szkoła)

23
Zaktualizowano sie 30. (Opublikowano sie 23.)

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Aktualizacja 1
Rabat podskoczył do 30%.
Zniżka na 25% w ofercie Back to School. W ofercie odzież, obuwie i akcesoria. Obniża cenę pokazaną na podstronie o 25%. Może ktoś skorzysta z kodu
Aktualizacje społecznościowe
W e-sklepie Reebok dodatkowe 25% rabatu z kodem na wybrane produkty:


Koszty dostawy 19zł, przy zakupach powyżej 199zł przesyłka gratis.

W ofercie np.:

181628-P7sL9.jpg
181628.jpg
181628.jpg
181628.jpg
181628.jpg
Oglądałem te buty jakiś czas tamu i kosztowały 303zł teraz cena spadła do 265,30zł z kodem wychodzi 185,71zł to chyba fajna cena jak za te buty reebok.pl/but…tml
Reebok OkazjeReebok kody rabatowe

Grupy

23 Komentarze
Kupione buty i torba. Dzięki.
Dzięki, buty kupione
Również buty, dzieki
Które polecacie Ridgerider Trail 4 GTX 198,98zł czy lepsze Reebok Sawcut GTX 6.0 209,48zł?
i oczywiście Ridgerider Trail 4 GTX w rozmiarze 42 nie ma...
już z pół roku poluje na jakąś dobrą promocje na gtx'y ale nigdy nie ma w moim rozmiarze
Edytowane przez: "krzysiek1987bec877" sie 30.
Jak wygląda sprawa ze zwrotem części produktów. Darmowa ?
Edytowane przez: "jacek.zyzański" sie 30.
Czemu nie idzie wejsc bezposrednio w linki z pepper? Pokazuje sie ups błąd.
Okazja mega!!! Dzięki!
2768463-eU7p1.jpg
dzieki 2768735-7YEQt.jpg2768735-2uE1o.jpg
O.N.A30/08/2019 11:59

Czemu nie idzie wejsc bezposrednio w linki z pepper? Pokazuje sie ups …Czemu nie idzie wejsc bezposrednio w linki z pepper? Pokazuje sie ups błąd.



Z naszej strony jest ok, spróbuj może przez przeglądarkę.
Dzięki, kupione 6 tshirtow i torebka mała. Razem 216 zł akurat do wspinaczki się przydadzą.
Edytowane przez: "Dreamsi" sie 30.
Dzięki, 2 pary butów, worek i nerka kupione za 230zł 😁
Planet plus ma 5%, sprawdzone po fakcie
Cezkal05/09/2019 14:28

Planet plus ma 5%, sprawdzone po fakcie


Robiłam z planet plus i nic mi nie naliczyło. Oszukują.
Dreamsi05/09/2019 19:57

Robiłam z planet plus i nic mi nie naliczyło. Oszukują.



Mają 24 h czasem trzeba napisać do nich albo skorzystać z formularza naliczania po tym czasie w promoc i kontakt. Ja w sumie używam z pół roku i 70 zł wypłaciłem za moje transakcje.
Cezkal05/09/2019 20:22

Mają 24 h czasem trzeba napisać do nich albo skorzystać z formularza na …Mają 24 h czasem trzeba napisać do nich albo skorzystać z formularza naliczania po tym czasie w promoc i kontakt. Ja w sumie używam z pół roku i 70 zł wypłaciłem za moje transakcje.


To ja już ponad 2 tysiące Ale tak jak piszesz - czasami nie naliczy i trzeba formularz wypełnić by wskoczyło. I należy o tej wtyczce pamiętać, bo bez niej nie wskakuje.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst