Niestety, ta okazja już wygasła
Zestaw garnków Gerlach Sendo 11 el., Selgros stacjonarnie ponownie od 12.IX
827° Zakończono

Zestaw garnków Gerlach Sendo 11 el., Selgros stacjonarnie ponownie od 12.IX

355,47zł550zł-35%Selgros Okazje
83
827° Zakończono
Zestaw garnków Gerlach Sendo 11 el., Selgros stacjonarnie ponownie od 12.IX
Zaktualizowano wrz 12. 2019 (Opublikowano lip 31. 2019)

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Edt. online wykupione. Pozostaje opcja stacjonarna.
Było w promocji miesiąc temu po 367,77 zł, za 2 dni (od 12września) będzie ponownie i jeszcze taniej.
Zestaw w dobrej cenie.
Wykonane są ze stali nierdzewnej 18/10, dzięki której garnki są odporne na wysokie temperatury, zarysowania, oraz nadają się do mycia w zmywarce.

Wysokiej jakości, trójwarstwowe dno z wbudowanym dyskiem aluminiowym zapewnia dystrybucję oraz magazynowanie ciepła. Ponadto, umożliwia ono korzystanie z naczynia na wszystkich rodzajach kuchenek: elektrycznej, gazowej, ceramicznej oraz indukcyjnej. Garnki przystosowane są również do użytku w piekarniku w temperaturze do 240°C, natomiast pokrywki do 180°C.
Wewnętrzna miarka pomaga w bezproblemowym odmierzaniu dodawanych składników.
  • Garnek z pokrywką 16 cm - 1,7l
  • Garnek z pokrywką 18 cm - 2,4l
  • Garnek z pokrywką 20 cm - 3,0l
  • Garnek z pokrywką 24cm - 5,1l
  • Garnek z pokrywką 24 cm - 7,0l
  • Naczynie do gotowania na parze

176787.jpg176787.jpg
176787.jpgdostępne w tej cenie będą stacjonarnie lub na www selgros24.pl/Dom-i-ogrod/Kuchnia-i-jadalnia/Wyposazenie-kuchni/Garnki-i-patelnie/Komplety/Gerlach/ZESTAW-GARNKOW-GERLACH-SENDO-11-ELEMENTOW-pp116463.html (tu koszt dostawy 9,99 zł, no chyba że ponowią dzień darmowej dostawy ).
176787.jpg
Aktualizacje społecznościowe
83 Komentarze
Ale pisz ze w internetowym juz 552zl wiec opis troche wprowadza w blad.

Edit:
OK. Plus.
Edytowane przez: "ktosieksamosiek" lip 31. 2019
ktosieksamosiek31/07/2019 20:52

Ale pisz ze w internetowym juz 552zl wiec opis troche wprowadza w …Ale pisz ze w internetowym juz 552zl wiec opis troche wprowadza w blad.Edit:OK. Plus.


Jutro cena zmieni się zapewne.
Edytowane przez: "Zatoichi" lip 31. 2019
Patelnia mocno daje radę . Chyba najlepsza jaka dobrej pory miałem więc się skuszę chyba .
Al
Shacoon31/07/2019 21:59

Patelnia mocno daje radę . Chyba najlepsza jaka dobrej pory miałem więc si …Patelnia mocno daje radę . Chyba najlepsza jaka dobrej pory miałem więc się skuszę chyba .


Ale nikt o patelni nie wspomina w tym zestawie
rog333r31/07/2019 22:27

Al Ale nikt o patelni nie wspomina w tym zestawie



firma sie zgadza
Shacoon31/07/2019 22:33

firma sie zgadza


Ok, rozumiem ze jakosc firmy napisales w odniesieniu do patelni. Bo poczatkowo zrozumialem ze w zestawie daja jeszcze patelnie
Edytowane przez: "rog333r" lip 31. 2019
Krąży ten zestaw właśnie z dwoma patelniami za 600
rog333r31/07/2019 22:35

Ok, rozumiem ze miales jakosc firmy w odniesieniu do patelni. Bo …Ok, rozumiem ze miales jakosc firmy w odniesieniu do patelni. Bo poczatkowo zrozumialem ze w zestawie daja jeszcze patelnie



tak.
Rdzewieją jak sztućce?
O której startuje ta promocja, bo cena dalej 550 zł? Mam patelnie i dobra jakościowo jest, więc te garnki też myślę będą OK
Mattie01/08/2019 00:13

O której startuje ta promocja, bo cena dalej 550 zł? Mam patelnie i dobra j …O której startuje ta promocja, bo cena dalej 550 zł? Mam patelnie i dobra jakościowo jest, więc te garnki też myślę będą OK


Też czekam
Mattie01/08/2019 00:13

O której startuje ta promocja, bo cena dalej 550 zł? Mam patelnie i dobra j …O której startuje ta promocja, bo cena dalej 550 zł? Mam patelnie i dobra jakościowo jest, więc te garnki też myślę będą OK


cierpliwości, powinni do ranka zmienić cenę , można się kimnąć
Zajebiście 2 lata gwarancji, Tefal daje 10, dziękuje!
Zatoichi01/08/2019 00:36

cierpliwości, powinni do ranka zmienić cenę , można się kimnąć (highf …cierpliwości, powinni do ranka zmienić cenę , można się kimnąć


1:05 cena nadal bez promocji, @ Zatoichi masz rację czas na sen
Już jest cena zmieniona
Edt. do 9 rano na www wyprzedane ...
Edytowane przez: "Zatoichi" sie 1. 2019
Łoooooo już ni ma na s24
Zatoichi01/08/2019 01:36

Już jest cena zmieniona Edt. do 9 rano na www wyprzedane ...


Przed 7 rano udało mi się kupić, zobaczymy jak się będą sprawować
No to niezła promocja, ciekawe ile dali do sprzedaży 2 sztuki? .... albo pie**** janusze wykupili więcej sztuk i będą sprzedawać na allegro
Edytowane przez: "Sharkien" sie 1. 2019
W Gdańsku jest dużo kompletów
2644167-5MW8S.jpg także Grażyna będzie zadowolona...
Brajanki będą miały obiad
Podobno bardzo często wychodzą plamy na dnie po gotowaniu ale to nie jest chyba istotny problem

E:

Jakby ktoś był w krk to też proszę o info bo chciałem jechać wieczorem
Edytowane przez: "xofhunter" sie 1. 2019
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst