Niestety, ta okazja już wygasła
ZESTAE Kllisre X79 LGA2011c+E5 1650 +4*4GB = 16GB pamięci DDR3 1333Mhz ECC
591° Zakończono

ZESTAE Kllisre X79 LGA2011c+E5 1650 +4*4GB = 16GB pamięci DDR3 1333Mhz ECC

400zł500zł-20% Darmowa dostawa DarmowaAliExpress Okazje
78
591° Zakończono
ZESTAE Kllisre X79 LGA2011c+E5 1650 +4*4GB = 16GB pamięci DDR3 1333Mhz ECC
sie 24. 2020

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

DO ADMINÓW usuwacie ciągle mi rozwalacie moją pracę...
w tym czasie bym zarobił z 200zł a nie męczyła się tu z opisem...
są inne kody które działają
  • 7/50$ 2020BSW07
  • 90/70$ 2020ENURI828
  • 10/90$ 2020BSW10, 2020HONEY10
  • 12/120$ 2020BSW12, 2020HONEY12


możesz kupić osobno lepszą płytę i dokupić tani ram w Polsce
w polsce jest teraz tani e5-150v2

+ v2 suport nawet 12/24 *3100mhz
+ 4*4 nie piszę jednoznacznie że quad chanel działa
+E5 1650 6/[email protected] mhz oc
+nvme 3500MB/s
+ obsługa 128GB ram
+SATA 3.0 x 1)
- brak avx 2
-brak usb3.0

700zl ceneo.pl/Karty_graficzne;szukaj-1650+super;0112-0.htm
79zł dysk allegro.pl/oferta/outlet-dysk-twardy-ssd-240-gb-m-2-pcie-9185532402
50zł allegro.pl/oferta/obudowa-gateway-dt-series-windows-7-9579913691
14zł allegro.pl/oferta/wentylator-silentiumpc-mistral-80x80x25mm-box-7656121912
200zaliacz 550+ 80+ ceneo.pl/89972423
ostatecznie ceneo.pl/62426355


292583.jpg


292583.jpg


292583.jpg










płyta:
1. Pamięć , obsługuje pamięć wspólną i pamięć serwera ECC, ale nie może być mieszana w tym samym czasie.
2. , wielofazowe współdzielenie, stabilniejsza, 7-fazowa płyta główna z zasilaczem.

Specyfikacja:
  • Platforma procesora: dla Intel
  • Gniazdo procesora LGA: 2011
  • Ilość wsparcia procesora: 1 szt
  • Typ pamięci: DDR3 (1866 MHz / 1600 MHz / 1333 MHz)
  • Gniazdo pamięci: 4xDDR3 DIMM
  • (Xeon E5 2620/2630/2640/2650/2660/2665/2670/2680/2690 ...)
  • Obsługa standardów kart graficznych: PCI Express 16X
  • Interfejs dysku twardego: S-ATA III / II (SATA 2.0 x 3 / SATA 3.0 x 1)
  • Liczba interfejsów USB: 6 (USB 2.0 x 6)
  • Kanał pamięci: dwukanałowy
  • Maksymalna pojemność pamięci: 64 GB
  • Wymiar płyty głównej: 238 * 185 mm
  • Waga płyty głównej (w tym opakowanie): 1,3 kg lub więcej
Aktualizacje społecznościowe
78 Komentarzy
Za te pieniądze to kawał maszyny.
Do tego buda z odzysku. Zasilacz... ja lubię Delty 650W za 99 zł (sprawdzony sprzęt, ciągnął na 90% miesiącami, zabiły go chyba skoki napięcia w starym biurze - po kilka dziennie), tylko są większe od ATXa i nie do każdej budy wejdą: allegro.pl/ofe…068
Karta graficzna według własnych potrzeb (używany GTX 1070 ok. 700-800, RX 470 x 2 bywały po 200 zł/szt.). I praktycznie w 1-1,2K PLN można się zamknąć z porządną maszyną do grania

Rozglądam się teraz za czymś z większą ilością PCI-e, ale na chińskich płytach 2011 max to 5 slotów.
mistrzu, jakaś grafa od majfrenda do tego ? polecasz cos ? tez na taniości
dzieki i pozdrawiam
Pytanie trochę nie do końca związane z okazją, ale... często widzę różne MOBO pod Xeony tutaj... zastanawiam się czego nie wiem i dlaczego warto składać sprzęt pod starsze Xeony?
kobyLe_Caco24/08/2020 21:26

mistrzu, jakaś grafa od majfrenda do tego ? polecasz cos ? tez na …mistrzu, jakaś grafa od majfrenda do tego ? polecasz cos ? tez na taniościdzieki i pozdrawiam


nie ma nic tam dobrego juz
StraszakSam24/08/2020 21:26

Pytanie trochę nie do końca związane z okazją, ale... często widzę różne MO …Pytanie trochę nie do końca związane z okazją, ale... często widzę różne MOBO pod Xeony tutaj... zastanawiam się czego nie wiem i dlaczego warto składać sprzęt pod starsze Xeony?




bo są tanie ramy 4*4gb za 50zł i tanie procki za 50zł też kupisz aza 250zł kupisz 1650v2 !!!
kobyLe_Caco24/08/2020 21:26

mistrzu, jakaś grafa od majfrenda do tego ? polecasz cos ? tez na …mistrzu, jakaś grafa od majfrenda do tego ? polecasz cos ? tez na taniościdzieki i pozdrawiam


Były RX470/4 po 200 cebulionów, ale to w okolicach grudnia/stycznia.
Choć jeszcze niedawno coś wpadało. Od dłuższego czasu posucha, a oferty, które wcześniej były po 50 USD, teraz latają po $120.

Majfrendy nie chcą się dzielić grafikami. Inna sprawa, że zaczynam obserwować ruch w segmencie i zastanawiam się, czy znowu kopanie nie wejdzie w modę. Wtedy ceny GPU wystrzelą
a co z sterownikami? działa to na win10? producent mobo ma stronke www ?
Plusik.
Jaką grafę do tego dobrać?
Taką pod typowe lamerskie zastosowanie?
Ewentualnie, coś pod obróbkę prostej grafiki?
kobyLe_Caco24/08/2020 21:59

a co z sterownikami? działa to na win10? producent mobo ma stronke www ?


Przecież to xeon nie musisz nic instalować
Możesz przenosić system między 20 komputerami wszystko działa prawie bez instalacji
Człowieku, kiedy ty wreszcie skończysz ustawiać tak odległe daty zakończenia okazji, nie rozumiesz że kod będzie działał maksymalnie do 29.08?
Kolego @CpuGpuMaster masz może jakiś namiar na ciekawa płytę z x99 i ddr4? Tak żeby wsadzić tam jakiś procek 8c/16t.
StraszakSam24/08/2020 21:26

Pytanie trochę nie do końca związane z okazją, ale... często widzę różne MO …Pytanie trochę nie do końca związane z okazją, ale... często widzę różne MOBO pod Xeony tutaj... zastanawiam się czego nie wiem i dlaczego warto składać sprzęt pod starsze Xeony?


Bo w większości sytuacji w zupełności wystarcza. Tańszy od i7, różni się tylko brakiem integry.
No dobra, ale ile kosztuje uzywany ryzen z uzywanym mobo? Ryzen bedzie mial porządne IGPU. A do tych 350 xeaona trzeba dołozyć jeszcze hajs na grafike. Także finalnie wyjdzie pewnie z 400 vs 500 za nowszego ryzena??? ( uzywanego z mobo)
Edytowane przez: "FerdynandLipski" sie 25.
FerdynandLipski25/08/2020 01:37

No dobra, ale ile kosztuje uzywany ryzen z uzywanym mobo? Ryzen bedzie …No dobra, ale ile kosztuje uzywany ryzen z uzywanym mobo? Ryzen bedzie mial porządne IGPU. A do tych 350 xeaona trzeba dołozyć jeszcze hajs na grafike. Także finalnie wyjdzie pewnie z 400 vs 500 za nowszego ryzena??? ( uzywanego z mobo)


Ryzeny są pozbawione iGPU, tylko APU od AMD je mają, ale wtedy skazujesz się na starszą architekturę Zen aniżeli aktualna. APU zawsze są u Czerwonych generację do tyłu względem CPU. Więc o ile starym Xeonom można sporo zarzucić to to akurat jest nietrafiony argument.
Popieram te okazje i Xenony - ale warto pamiętać jednak że tutaj występuje ponad 60W różnicy w poborze prądu na samym procku. Jeśli do grania na 2-3h dziennie to nie ma znaczenia większego - ale jeśli ma być komputer chodzący po 12h to szybko okaże się żę oszczędności wydamy w prądzie ( = proponuje mieć jakiś drugi komp lub lapka do przeglądania internetu )
wewsie25/08/2020 02:23

Popieram te okazje i Xenony - ale warto pamiętać jednak że tutaj występuje …Popieram te okazje i Xenony - ale warto pamiętać jednak że tutaj występuje ponad 60W różnicy w poborze prądu na samym procku. Jeśli do grania na 2-3h dziennie to nie ma znaczenia większego - ale jeśli ma być komputer chodzący po 12h to szybko okaże się żę oszczędności wydamy w prądzie ( = proponuje mieć jakiś drugi komp lub lapka do przeglądania internetu )



Do przeglądania netu to ma się smartfona
Bizd25/08/2020 02:16

Ryzeny są pozbawione iGPU, tylko APU od AMD je mają, ale wtedy skazujesz s …Ryzeny są pozbawione iGPU, tylko APU od AMD je mają, ale wtedy skazujesz się na starszą architekturę Zen aniżeli aktualna. APU zawsze są u Czerwonych generację do tyłu względem CPU. Więc o ile starym Xeonom można sporo zarzucić to to akurat jest nietrafiony argument.



przeniosłem wnioski z laptopów gdzie ryzeny maja ipgu dobre
No dobra ale ile kosztuje uzywany ryzen? bo OP porównał nowego ryzena i intela, do uzywanego xeona...
Cooler Snowman jest spoko z Ali, Spartan 4 nie ma startu.
JimmyD24/08/2020 21:15

Za te pieniądze to kawał maszyny.Do tego buda z odzysku. Zasilacz... ja l …Za te pieniądze to kawał maszyny.Do tego buda z odzysku. Zasilacz... ja lubię Delty 650W za 99 zł (sprawdzony sprzęt, ciągnął na 90% miesiącami, zabiły go chyba skoki napięcia w starym biurze - po kilka dziennie), tylko są większe od ATXa i nie do każdej budy wejdą: https://allegro.pl/oferta/nowy-zasilacz-atx-24-pin-delta-650w-sata-molex-f-v-7947024068Karta graficzna według własnych potrzeb (używany GTX 1070 ok. 700-800, RX 470 x 2 bywały po 200 zł/szt.). I praktycznie w 1-1,2K PLN można się zamknąć z porządną maszyną do grania Rozglądam się teraz za czymś z większą ilością PCI-e, ale na chińskich płytach 2011 max to 5 slotów.


Crossfire to nadal słaby pomysł większość gier dalej tego nie obsługuje lepiej będzie 1070
Edytowane przez: "Spyv2" sie 25.
kobyLe_Caco24/08/2020 21:26

mistrzu, jakaś grafa od majfrenda do tego ? polecasz cos ? tez na …mistrzu, jakaś grafa od majfrenda do tego ? polecasz cos ? tez na taniościdzieki i pozdrawiam


RX 470/570 dowiesz do ok 300/350 zl
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst