Niestety, ta okazja już wygasła
Zegarek Victorinox Officer 241370 lub 241369 -$30 - automat, szkiełko szafirowe
465° Zakończono

Zegarek Victorinox Officer 241370 lub 241369 -$30 - automat, szkiełko szafirowe

580zł2.089zł-72%Drop Okazje
334
kwi 28. 2018

Ta okazja wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

$166.14 ( w tym $6.15 ship z USA). U nas najniższa ostatnio (według Ceneo) cena 2089 zł. Regularna była jeszcze wyższa.

W opcji z gumowym paskiem i z zaproszeniem znajomego wychodzi około 440 zł.

VAT i opłaty celne możliwe. Szczegóły.

W koszyku do wyboru 241370 lub 241369 (-$30). Nakład na każdy z modeli limitowany do 100 sztuk.

Model Options83121.jpg83121.jpg
Detale i komentarz pod "lupą" kamery.

Specs

Specs
  • Victorinox
  • Movement: ETA 2824-2 25-jewel automatic
  • 28800 vph
  • 38-hour power reserve
  • Case material: Stainless steel
  • Crystal: Sapphire
  • Caseback: Display
  • Date display
  • Case diameter: 40 mm
  • Case thickness: 10.5 mm
  • Lug width: 20 mm
  • Lug-to-lug: 48 mm
  • Water resistance: 100 m (330 ft)
83121.jpgAll orders will be shipped by Massdrop.


Przybliżona data wysyłki w opisie na stronie. Często wysyłają szybciej.


Massdrop - FAQ, pytania, odpowiedzi, ewentualny VAT lub cło (dyskusja na pepperowym forum).
Aktualizacje społecznościowe
Drop Okazje

Grupy

Najlepsze komentarze
Moj pierwszy zakup na massdrop ,ten był droższy bo ok 800 zł mnie kosztował, ale wykonanie zegarka i wygląd na prawdę pierwsza klasa !

853392-YdUD2.jpg
Bardzo fajny zegar, chociaż trochę (za)mały jak na mój gust.

939236-dLx49.jpg
Porównanie wielkości z moim ulubionym Orientem Big Mako (44mm) i Invictą 15205 (45mm).

939236-Uzee7.jpg
334 Komentarze
Lubię sikory:)
W końcu coś na pasku
Edytowane przez: "bubs0n" kwi 28. 2018
Już dawno 3 kupione;) rozeszły się jak świeże bułki ,ale za taka kase to co sie dziwic ,z tego co widzę to po 100 szt na model A zamówień już sporo więcej jak to będzie rozwiązane?
Edytowane przez: "swag1991" kwi 28. 2018
Ładny
bubs0nkwi 28. 2018

W końcu coś na pasku


Bierz na gumowym pasku tego Victorinoxa ,A pasek możesz wymienić;)
Edytowane przez: "swag1991" kwi 28. 2018
Za te pieniądze zegarek z szafirem, bardzo dobrym i sprawdzonym mechanizmem i wydaje się porządną bransoletą to naprawdę zacny deal.
853026-RajQN.jpg853026-ZCDdm.jpg
Z białą / srebrną tarczą lepiej się prezentuje IMHO.
853026-YFQuT.jpg


swag199128/04/2018 21:14

Już dawno 3 kupione;) rozeszły się jak świeże bułki ,ale za taka kase to co …Już dawno 3 kupione;) rozeszły się jak świeże bułki ,ale za taka kase to co sie dziwic ,z tego co widzę to po 100 szt na model A zamówień już sporo więcej jak to będzie rozwiązane?


To samo pytanie padło na forum MD. Poczekajmy na odpowiedź.
polimatkwi 28. 2018

[Obrazek] [Obrazek] Z białą / srebrną tarczą lepiej się prezentuje IMHO …[Obrazek] [Obrazek] Z białą / srebrną tarczą lepiej się prezentuje IMHO.[Obrazek] To samo pytanie padło na forum MD. Poczekajmy na odpowiedź.


Mi po 3 dniach odrzucili zamówienie zostanie powodu braku na stanie
Cena jakiś kosmos zamówione oby nie wpadło na celnika
Vellzak28/04/2018 21:30

Cena jakiś kosmos zamówione oby nie wpadło na celnika


W opcji z gumowym paskiem i z kodem wychodzi 440 zł.
Edytowane przez Moderatora: "cytat z reflinkiem" kwi 28. 2018
Vellzakkwi 28. 2018

Cena jakiś kosmos zamówione oby nie wpadło na celnika


Oby wysłali bo 80 więcej już sprzedanych niż był limit
po co kupujecie jak "Nakład na każdy z modeli limitowany do 100 sztuk" i odrzucają zamówienia jak pisze jarq_91
www28/04/2018 21:34

po co kupujecie jak "Nakład na każdy z modeli limitowany do 100 sztuk" i o …po co kupujecie jak "Nakład na każdy z modeli limitowany do 100 sztuk" i odrzucają zamówienia jak pisze jarq_91


A nuż rozszerzą nakład?
polimat28/04/2018 21:35

A nuż rozszerzą nakład?

​jest to możliwe? nigdy tam nie kupowałem jeszcze
wwwkwi 28. 2018

​jest to możliwe? nigdy tam nie kupowałem jeszcze


Wszystko jest możliwe. Chociaż bardziej spodziewałbym się w takim wypadku, że anulują. Tym bardziej, że od razu kasy nie pobierają.

Zainteresowanym polecam brać model 241369, gdyż większość pewnie rzuciła się na wersję z bransoletą, więc raczej jest szansa, że nakład gumowego jeszcze się nie wyczerpał. Poza tym granatowa tarcza wygląda ładniej i jest tańszy o $30.
Edytowane przez: "polimat" kwi 28. 2018
polimat28/04/2018 21:34

W opcji z gumowym paskiem i z kodem wychodzi 440 zł. Potrzebujesz …W opcji z gumowym paskiem i z kodem wychodzi 440 zł. Potrzebujesz osoby, która się z linka zarejestruje.



O jakim kodzie mówisz ?
polimat28/04/2018 22:01

Komentarz usunięty

co w przypadku wykorzystania 10$ i anulowania zamówienia..czy 10$ wraca do ponownego wykorzystania?
Edytowane przez Moderatora: "reflink" kwi 28. 2018
wwwkwi 28. 2018

​co w przypadku wykorzystania 10$ i anulowania zamówienia..czy 10$ wraca do …​co w przypadku wykorzystania 10$ i anulowania zamówienia..czy 10$ wraca do ponownego wykorzystania?


Na Twoje pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć. Zapytaj supportu.
Edytowane przez: "polimat" kwi 28. 2018
Fajny, ale na zagranicznych recenzjach podają że na dobę ma opóźnia +/- 5s :x
+/- 5s to jest bardzo dobry wynik jak na mechanika... Często dużo wyższe modele robią 15-25 na dobę.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst