Niestety, ta okazja już wygasła
Zegarek diver (nurek) SteelDive SD1970S, automat, koperta z brązu, szkiełko szafirowe, 200m, piękna luma (177,84$)
346° Zakończono

Zegarek diver (nurek) SteelDive SD1970S, automat, koperta z brązu, szkiełko szafirowe, 200m, piękna luma (177,84$)

662,19zł848,96zł-22% Darmowa dostawa DarmowaAliExpress Okazje
94
346° Zakończono
Zegarek diver (nurek) SteelDive SD1970S, automat, koperta z brązu, szkiełko szafirowe, 200m, piękna luma (177,84$)
sie 23.Dostawa z: Chiny

Ta okazja już wygasła. Oto kilka opcji, które mogą Cię zainteresować:

Uwaga
=========
Możliwe 548zł (147,6$) i bezpłatna standardowa wysyłka ze śledzeniem (zmniejsza szanse na dodatkowe opłaty jak w DHL).

Ja skorzystałem z tej oferty + kupon select 12$ i kod 828GET15 obniżający o dodatkowe 15$.
292066.jpg=========

Na Ali ładny (to oczywiście kwestia gustu) nurek z brązu.
W środku japoński automat Seiko NH35.
Szafirowe szkiełko, ruchomy bezel i ładnie świecąca luma.

Opinie na Ali i forach b.dobre.

Tutaj
ciekawa wideorecenzja.
Na Insta kilka zdjęć różnych zegarków tej firmy.
Na Reddit wątek dotyczący tego modelu.

Uwaga - zegarki z brązu pokrywają się patyną!
To nie jest ich wada tylko cechą, z którą trzeba się liczyć i która nadaje im wyjątkowy, niepowtarzalny wygląd.

Ps. Jak słusznie ktoś zauważył, przy DHLu mogą wskoczyć dodatkowe opłaty (VAT i cło).
Aktualizacje społecznościowe
Najlepsze komentarze
Faral_Yrab23/08/2020 16:28

chinski badziew za 600 zeta:) joke....i te rekawiczki jak z geowlokniny:DDD


Ty jesteś badziew.
Nie miałeś nie wypowiadaj się. Koperta z brązu, one są droższe niż te z nierdzewki, w środku Seiko NH35, które stosują w znacznie droższych microbrandach, szafir z antyrefleksem, ceramiczny insert bezela. Znajdź coś podobnego w dobrej cenie albo tańszego to pogadamy, oprócz Pagani Design, bo one mają wszystko oprócz brązowych kopert, do tego mają gorszą lumę.
chinski badziew za 600 zeta:) joke....i te rekawiczki jak z geowlokniny:DDD
jak ja was wszystkich bardzo proszę, dawajcie linka do angielskiej wersji... bo muszę za każdym razem "ratować" się.
Faral_Yrab23/08/2020 16:28

chinski badziew za 600 zeta:) joke....i te rekawiczki jak z geowlokniny:DDD


Nie zgadzam się.
Opinie ma bardzo pozytywne (jakość wykonania, odchyłki czasu).
Na jakiej podstawie twierdzisz, że to "badziew"?

Sam mechanizm kosztuje ca. 46$
Edytowane przez: "mrQwert" sie 23.
94 Komentarze
chinski badziew za 600 zeta:) joke....i te rekawiczki jak z geowlokniny:DDD
Faral_Yrab23/08/2020 16:28

chinski badziew za 600 zeta:) joke....i te rekawiczki jak z geowlokniny:DDD


Ty jesteś badziew.
Nie miałeś nie wypowiadaj się. Koperta z brązu, one są droższe niż te z nierdzewki, w środku Seiko NH35, które stosują w znacznie droższych microbrandach, szafir z antyrefleksem, ceramiczny insert bezela. Znajdź coś podobnego w dobrej cenie albo tańszego to pogadamy, oprócz Pagani Design, bo one mają wszystko oprócz brązowych kopert, do tego mają gorszą lumę.
Faral_Yrab23/08/2020 16:28

chinski badziew za 600 zeta:) joke....i te rekawiczki jak z geowlokniny:DDD


Nie zgadzam się.
Opinie ma bardzo pozytywne (jakość wykonania, odchyłki czasu).
Na jakiej podstawie twierdzisz, że to "badziew"?

Sam mechanizm kosztuje ca. 46$
Edytowane przez: "mrQwert" sie 23.
mrQwert23/08/2020 16:34

Nie zgadzam się.Opinie ma bardzo pozytywne (jakość wykonania, odchyłki cza …Nie zgadzam się.Opinie ma bardzo pozytywne (jakość wykonania, odchyłki czasu).Na jakiej podstawie twierdzisz, że to "badziew"?Sam mechanizm kosztuje ca. 46$


Nie karm trola, miałem w łapach takiego w stali, wykonanie sd jest b dobre, skx007 wyglądał przy nim, jak niedorobiony.
Chińczycy potrafią wyprodukować przyzwoite zegarki, istnieje jednak spore ryzyko, że ten mechanizm Seiko okaże się chińską wariacją na jego temat. Nie to jednak powinno martwić potencjalnych nabywców, a przeznaczenie zegarka (diver) i jego wodoszczelność. "Przerobiłem" dziesiątki chińskich zegarków i o ile nie wydarzy się cud, obawiam się, że statystyka nadal pozostanie bezlitosna. Biorąc pod uwagę fakt, że wodoszczelność definiowana jest nie tylko konstrukcją ale i tolerancją, dokładnością wykonania i jakością materiałów, nie przywiązywałbym zbyt dużej wagi do deklarowanego poziomu wodoszczelności.
W mojej ocenie zegarek wizualnie prezentuje się atrakcyjnie więc ode mnie plus.
drabisko23/08/2020 16:43

Chińczycy potrafią wyprodukować przyzwoite zegarki, istnieje jednak spore r …Chińczycy potrafią wyprodukować przyzwoite zegarki, istnieje jednak spore ryzyko, że ten mechanizm Seiko okaże się chińską wariacją na jego temat. Nie to jednak powinno martwić potencjalnych nabywców, a przeznaczenie zegarka (diver) i jego wodoszczelność. "Przerobiłem" dziesiątki chińskich zegarków i o ile nie wydarzy się cud, obawiam się, że statystyka nadal pozostanie bezlitosna. Biorąc pod uwagę fakt, że wodoszczelność definiowana jest nie tylko konstrukcją ale i tolerancją, dokładnością wykonania i jakością materiałów, nie przywiązywałbym zbyt dużej wagi do deklarowanego poziomu wodoszczelności. W mojej ocenie zegarek wizualnie prezentuje się atrakcyjnie więc ode mnie plus.


Chińczycy NH podrabiają? Ciekawa sprawa
psidzyndzel23/08/2020 16:38

Nie karm trola, miałem w łapach takiego w stali, wykonanie sd jest b d …Nie karm trola, miałem w łapach takiego w stali, wykonanie sd jest b dobre, skx007 wyglądał przy nim, jak niedorobiony.



mowisz ze miales w "łapach". cudownie. łopata i ten zegarek doda ci animuszu. nie zapomnij o gumofilcach
drabisko23/08/2020 16:43

Chińczycy potrafią wyprodukować przyzwoite zegarki, istnieje jednak spore r …Chińczycy potrafią wyprodukować przyzwoite zegarki, istnieje jednak spore ryzyko, że ten mechanizm Seiko okaże się chińską wariacją na jego temat. Nie to jednak powinno martwić potencjalnych nabywców, a przeznaczenie zegarka (diver) i jego wodoszczelność. "Przerobiłem" dziesiątki chińskich zegarków i o ile nie wydarzy się cud, obawiam się, że statystyka nadal pozostanie bezlitosna. Biorąc pod uwagę fakt, że wodoszczelność definiowana jest nie tylko konstrukcją ale i tolerancją, dokładnością wykonania i jakością materiałów, nie przywiązywałbym zbyt dużej wagi do deklarowanego poziomu wodoszczelności. W mojej ocenie zegarek wizualnie prezentuje się atrakcyjnie więc ode mnie plus.


Bardzo trafna uwaga co do wodoszczelności i tolerancji wykonania!

Większość osób szuka jednak "nurka" z zamiarem okazjonalnego pływania w nim i dlatego, że im się po prostu podoba.

Myślę, że jak ktoś ma pasje nurkowania (drogie hobby) to stać go na dużo lepszy zegarek.

Mnie ten się podoba i jestem skłonny zaryzykować 6stówek.
Szymek16323/08/2020 16:31

Ty jesteś badziew. Nie miałeś nie wypowiadaj się. Koperta z brązu, one s …Ty jesteś badziew. Nie miałeś nie wypowiadaj się. Koperta z brązu, one są droższe niż te z nierdzewki, w środku Seiko NH35, które stosują w znacznie droższych microbrandach, szafir z antyrefleksem, ceramiczny insert bezela. Znajdź coś podobnego w dobrej cenie albo tańszego to pogadamy, oprócz Pagani Design, bo one mają wszystko oprócz brązowych kopert, do tego mają gorszą lumę.


Dokladnie tak jak kolega pisze.
Warto wspomnieć, że skoro DHL, to raczej będą dodatkowe opłaty
jak ja was wszystkich bardzo proszę, dawajcie linka do angielskiej wersji... bo muszę za każdym razem "ratować" się.
O ile w środku jest to co napisali, brzydki i ten opis Jeśli w zegarku znajduje się tylko niewielka ilość pary wodnej, para wodna automatycznie zniknie z upływem czasu lub nosi zegarek na nadgarstku z odwróconym dnem, dwie godziny później, para wodna automatycznie zniknie. Jeśli w zegarku znajdują się krople, należy jak najszybciej naprawić zegarek.
Nie chcę psuć zabawy ale przeglądam często Aliexpress i te zegarki po tyle chodzą w różnych sklepach. Bywały nawet taniej ale nie wrzucałem tu ze względu na obecnych tu "zegarmistszuf". Ogólnie zegarki fajne i chwalone za jakość wykonania. Chodzi plotka nawet (PLOTKA! nie potwierdzona informacja!) że marke steeldive założyła grupa entuzjastów modowania zegarków marki Seiko
Szymek16323/08/2020 16:31

Ty jesteś badziew. Nie miałeś nie wypowiadaj się. Koperta z brązu, one s …Ty jesteś badziew. Nie miałeś nie wypowiadaj się. Koperta z brązu, one są droższe niż te z nierdzewki, w środku Seiko NH35, które stosują w znacznie droższych microbrandach, szafir z antyrefleksem, ceramiczny insert bezela. Znajdź coś podobnego w dobrej cenie albo tańszego to pogadamy, oprócz Pagani Design, bo one mają wszystko oprócz brązowych kopert, do tego mają gorszą lumę.


Co racja to racja sam mam pagani i jestem zadowolony, za nieduże pieniądze całkiem przyzwoity design, wykonanie i markowy mechanizm
Janekokazjonalny23/08/2020 17:09

Nie chcę psuć zabawy ale przeglądam często Aliexpress i te zegarki po tyle …Nie chcę psuć zabawy ale przeglądam często Aliexpress i te zegarki po tyle chodzą w różnych sklepach. Bywały nawet taniej ale nie wrzucałem tu ze względu na obecnych tu "zegarmistszuf". Ogólnie zegarki fajne i chwalone za jakość wykonania. Chodzi plotka nawet (PLOTKA! nie potwierdzona informacja!) że marke steeldive założyła grupa entuzjastów modowania zegarków marki Seiko


Na Alibabie jest ~10$ taniej ale tam wysyłka dochodzi...
Co do teorii spiskowej, że to fani modów Seiko... Pasuje. Ten tutaj to przecież bardzo ciekawa wariacja na temat Seiko "Willard".
Nigdy nie zrozumiem tej mody ostatnio na koperty z brązu.
Wchodzi to w reakcje z potem, patynuje. Osobiście bym nie kupił.

Cena normalna, tak chodzą, nawet zdarza się ciut taniej jak ktoś wcześniej pisał.
Warto pooglądać zegarki z brązu jak już są zielone. DHL to VAT
Plan923/08/2020 17:41

Na Alibabie jest ~10$ taniej ale tam wysyłka dochodzi...Co do teorii …Na Alibabie jest ~10$ taniej ale tam wysyłka dochodzi...Co do teorii spiskowej, że to fani modów Seiko... Pasuje. Ten tutaj to przecież bardzo ciekawa wariacja na temat Seiko "Willard".


Podrzuć linka do Alibaba.
Może rzeczywiście warto dopłacić do przesyłki trzeba uniknąć opłat przy DHLu.
PeakyBlinder23/08/2020 17:44

Nigdy nie zrozumiem tej mody ostatnio na koperty z brązu.Wchodzi to w …Nigdy nie zrozumiem tej mody ostatnio na koperty z brązu.Wchodzi to w reakcje z potem, patynuje. Osobiście bym nie kupił. Cena normalna, tak chodzą, nawet zdarza się ciut taniej jak ktoś wcześniej pisał.



Ja też nie, taka patyna nie jest zbyt zdrowa szczególnie jak się nosi zegarek 24/7.
Sabre23/08/2020 18:21

Ja też nie, taka patyna nie jest zbyt zdrowa szczególnie jak się nosi ze …Ja też nie, taka patyna nie jest zbyt zdrowa szczególnie jak się nosi zegarek 24/7.


brąz jest alergenem, dlatego zegarki z brązu mają stalowe dekle - o ile nie nosisz go tak, że krew do dłoni nie dochodzi, to materiał koperty nie styka się ze skórą.

a zegarek brzydki.
Prześlij Komentarz
Avatar
@
    Tekst